Mistä edullisia rintsikoita kokoa 70D-E?
Olisiko jotakin nettikauppaa tms? Useimmissa kaupan rintsikoissa on kyllä kokoa 75D. Sen sijaan pienempiympäryksiset, isommalla kupilla olevat rintsikat ovat harvemmassa ja maksavat helposti 50€.
Kommentit (33)
Figleaves tosiaan on halvempi kuin Suomen erikoisliikkeet ja valikoima on hyvä. Laatu vaihtelee merkkikohtaisesti. Olen ostanut kaikki liivini sieltä (70D/70E mallista riippuen) ja yksistäkään en ole maksanut yli 40e.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:37"]Sokokselta tai Prismasta kannattaa katsoa tuo yllämainittu Actuelle. Itse käytän heidän 75E. Hinta 19,95 ja asiakasomistajapäivien aikaan sitten vielä -15%, ei ollenkaan paha. Multa löytyy noita monessa eri värissä.
[/quote]
Ovatko nuo myös nättejä? :)
Lindexiltä ostin just kesällä liivit kokoa 70f ja hintaa oli 9,95e. Luulis että myös d ja e kuppia on saatavilla. Noita suurempia kuppeja pienellä ympäryksellä on kyllä paljon vähemmän per malli kuin niitä yleisempiä. Ja kaikista malleista ei löydy. Toinen hyvä merkki on mielestäni Freija, mut se on taas vähän kalliimpi 50-65 egee. Ainakin sokokselta löytyy.
Mihinkään Cubuksen halparättiliiveihin ei kannata luottaa. Paljon parempilaatuiset liivit saat vaikka figleaves.comista. Changen liivejäkin moni on kehunut, itsellä ei ole kokemusta.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:03"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 10:37"]Sokokselta tai Prismasta kannattaa katsoa tuo yllämainittu Actuelle. Itse käytän heidän 75E. Hinta 19,95 ja asiakasomistajapäivien aikaan sitten vielä -15%, ei ollenkaan paha. Multa löytyy noita monessa eri värissä. [/quote] Ovatko nuo myös nättejä? :)
[/quote]
Mielestäni on :) Pitsiäkin löytyy sekä rintsikoista että pikkuhousuista :)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:16"]Mihinkään Cubuksen halparättiliiveihin ei kannata luottaa. Paljon parempilaatuiset liivit saat vaikka figleaves.comista. Changen liivejäkin moni on kehunut, itsellä ei ole kokemusta.
[/quote] Mulle ne changet oli liian lörppänän tuntuiset, vaikka kuppikoko oli oikea. Halpisliiveissä on tuurista kiinni löytyykö hyvät vai onko ihan susi. Joskus saattaa tehdä ihan hyviäkin löytöjä halvalla. Hyvät liivit on kyllä toisaalta niin tärkeät, että niihin kannattaa panostaa.
Nuo S-ryhmän myymät Actuellet ovat perus-pitsirintsikoita; eivät siis mitään mummomalleja. Aika saman näköisiä on myös Triumphilla, mutta ne ovat kaksi kertaa kalliimpia. Minulla on ollut molempia jo monia, monia vuosia ja pitää kyllä todeta, että ne kalliimmat pysyvät pitempään ryhdikkäinä.
Minua harmittaa, kun tälläisen koon rintsikat ovat usein malliltaan jotenkin leveitä eli kupit ovat liian kaukana toisistaan. Rinnat painuvat lähelle kainaloita. Näin on muillakin kuin minulla; sen huomaan usein mm. lehtikuvista! En toki tiedä, minkä kokoisia liivejä kuvissa olevat ihmiset käyttävät, mutta noin silmämääräisesti.
Trinea.fi. Sieltä olen tilannut lähes kaikki liivini.
Asos.com alessa on hajakokoja. Kympillä löytyy, mulla koko 75E
Eikö ap etsinytkin suht halpaa, jolloin cubus on hyvä. Change totta kai paljon parempi, mutta jos ei yksinkertaisesti ole rahaa ja ainakin mun mielestä cubuksessa on tosi nättejä liivejä vieläpä!:)
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 12:26"]
Minua harmittaa, kun tälläisen koon rintsikat ovat usein malliltaan jotenkin leveitä eli kupit ovat liian kaukana toisistaan. Rinnat painuvat lähelle kainaloita. Näin on muillakin kuin minulla; sen huomaan usein mm. lehtikuvista! En toki tiedä, minkä kokoisia liivejä kuvissa olevat ihmiset käyttävät, mutta noin silmämääräisesti.
[/quote]
Minä kärsin samasta vaivasta, kunnes löysin minimizer-liivien olemassaolon. Niitä on monilla merkeillä, pitävät poven nakakasti kohdallaan ja tissit ovat edessä eivätkä sivuilla. Ja liivien luonteen ymmärtäen niissä on tosi paljon isoja kuppikokoja kaikilla ympäryksillä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:41"]
Olisiko jotakin nettikauppaa tms? Useimmissa kaupan rintsikoissa on kyllä kokoa 75D. Sen sijaan pienempiympäryksiset, isommalla kupilla olevat rintsikat ovat harvemmassa ja maksavat helposti 50€.
[/quote]
Olethan varmuuden vuoksi käynyt läpi kaikki rinnakkaiskoot 65E->70D->80C tai 65F->70E->75D?
[/quote]
Olen käynyt. Rinnakkaiskoot ovat siitä huonoja, että kun ympärysmitta on liian suuri, istuvuus on tosi huono. Omalla logiikallani rinnakkaiskoosta ei oikein ole hyötyä, koska vartalonympärykseni on kuitenkin se sama.
Prisma ja Cubus ovat minulla nyt seuraavia käyntikohteita :). Todella halpaa ei tarvitse olla, mutta 50-60€ on jo aika paljon, kun useammat rintsikat kuitenkin tarvitsisin. Huonosti istuvia en toki osta, 30€ menee vielä. Lisäksi taidan katsella myös nettikauppoja, jos niissä olisi enemmän malli- ja värivaihtoehtoja :).
Ap