Mistä edullisia rintsikoita kokoa 70D-E?
Olisiko jotakin nettikauppaa tms? Useimmissa kaupan rintsikoissa on kyllä kokoa 75D. Sen sijaan pienempiympäryksiset, isommalla kupilla olevat rintsikat ovat harvemmassa ja maksavat helposti 50€.
Kommentit (33)
Sokokselta löytyy s-ketjun omaa merkkiä (Actuelle).
Minulla on myös tämä outo koko. 75h, käyn ostamassa rintsikkani läheisestä pelastusarmeijan kirppiksestä (osaan pestä pyykkiä). Viimeksi ostin kolmet upeat ja maksoi 10€. Eli kiitos sinulle kanssasiskoni joka viet näitä upeita rintaliivejä kierrätykseen ;)
Isoissa Prismoissakin olen nähnyt näitä kokoja nykyään.
Cubusta olin minäkin ehdottomassa.
Itse teen löytöjä paikallisesta alusvaateliikkeestä. Yleensä changen rintsikoita on siellä hyvin alennusmyynnissä. Oma koko 70D-70E, vähän vaihtelee mallin mukaan. Joskus sopii myös Seppälän 75C tai 75D. Kokeilemalla sen vain tietää.
Onko Cubus mitä hintaluokkaa? Tuohan olisi ihana juttu, kun voisi sovittaakin :)
Ei mistään, siis halvalla. Oma kokoni on 70 E tai 70 F useimmin. Kyllä niistä pitää 60-70 euroa maksaa, että saa hyvät. Ja se joka suosittelee 75C sulle jostain Seppälästä ei tiedä mikä on hyvä. Mun liivit istuu kuin hansikas, sitä ei jollain seppälän C-kuppi rutkuilla saavuta ikinä. Mieluummin sitten vaikka Pelastusarmeijasta kuten joku suositteli, jos oikeasti joku myy vähänkäytetyt hyvät.
Chancen liivit on hyviä ja jos kuppikoko on 70D-70E, niin panosta nyt ihmeessä näihin, sillä kyllä halpojen ketjujen liiveistä saat vain riippurinnat ja painavat olkaimet.
Nyt odottelet Changen joulun alennusmyyntejä ja käyt ostamassa sieltä myyjän avustuksella parit hyvät liivit. Voit tietysti tilata myös netistä, mutta itse kävisin myymälässä, sillä mallit vaihtelevat jonkin verran. Balconettet on olleet minulle hyviä.
Noita rinnankaiskokoja (75C) olen testannut eri merkeiltä ja eri mallisia, mutta eivät sovi minulle, kun ympärys on vain liian iso. Change taitaa olla aika kallis, siksi toivoisin löytäväni jotakin edullisempaa. Sen toki tiedän, että tosi halvoista ja käteistä rintsikoista voin vain uneksia.
Raskaana ollessa / imetysaikana käytin kokoja 70/75-H/I. Silloin löysin suht edullisia rinsikoita jostakin nettikaupasta, mutta en enää muista sen nimeä.
Tuo Cubus voisi olla kiva, minkä hintainen se on suurinpiirtein? :)
Ap
Niin ja nyt tilanteeni/kokoni on mielestäni jo tosi kiva raskausaikaan tai nuoruuteen (65D) verrattuna, vaihtoehtoja tämän kokoisena on jo vähän enemmän :). Nuorena opiskelijana yhdetkin hyvät rintsikat tekivät tosi ison kiven opintotukirahoihin.
Ap
Changesta saa perusliivejä 40€ hintaan.
Sokokselta tai Prismasta kannattaa katsoa tuo yllämainittu Actuelle. Itse käytän heidän 75E. Hinta 19,95 ja asiakasomistajapäivien aikaan sitten vielä -15%, ei ollenkaan paha. Multa löytyy noita monessa eri värissä.
Kävin nyt vinkeistä innostuneena sovittamassa mm Actuellea Sokoksella. Oikea kokoni onkin 70 F-G mallista riippuen. G-kuppia Actuellella ei ollut. Täytyy siis kurkata eri nettikaupat seuraavaksi.
Ap
(Olisipa ihanaa olla vaikka kokoa B70, sen kuin kävelisi mihin tahansa kauppaan ja aina löytyisi sopivat ja kivat rintsikat.)
Mulla kans sama koko ja oon ostanut Lindexiltä liivit, tykkään!
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 09:41"]
Olisiko jotakin nettikauppaa tms? Useimmissa kaupan rintsikoissa on kyllä kokoa 75D. Sen sijaan pienempiympäryksiset, isommalla kupilla olevat rintsikat ovat harvemmassa ja maksavat helposti 50€.
[/quote]
Olethan varmuuden vuoksi käynyt läpi kaikki rinnakkaiskoot 65E->70D->80C tai 65F->70E->75D?
figleaves.com on minun suosikkini :)