Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin on kaikki paksut siteet kadonneet kaupoista?

Vierailija
14.11.2014 |

Ei enää löydy kuin niitä ohutsiteitä vaan. Olen ihan pulassa. Mitä ihmettä oikein teen kun vuodan kuin härän kurkku olisi auki? Itkettää tämä naisena oleminen kyllä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanvaipat ?

Vierailija
2/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yösiteissäkään enää löydy paksuja? Itsekin jouduin turvautumaan kahteen yösiteeseen limittäin laitettuna päivisin ja jopa vauvanvaippoihin öisin jos aioin saada nukuttua. Jos ap et enää ole lapsentekoaikeissa niin suosittelen kohdun limakalvon polttamista, oma pelastukseni oli Novasure-menetelmä. Mutta sitä ei voi tehdä jos on vielä lapsia suunnitelmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdun limakalvon poistaminen? Ikinä kuullutkaan. Kerro lisää.

Ohis

Vierailija
4/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonikierukka? Kuukuppi+side?

.
Olen ihmetellyt, kuka niitä paksuja ostaa. Mutta ehkä tosiaan joillekin sopivia, vaikka itsellänikin on runsaat kuukautiset.

Vierailija
5/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Libresse maxi goodnight varmaan paksuin, mitä olen löytänyt. Käytän niitä öisin

Vierailija
6/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy sairaalasta jos saisit heidän kauttaan tilattua. Minä saan anopiltani niitä kun hän on sairaalassa töissä.

Vierailija
7/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tena. Ovat halvempiakin

Vierailija
8/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:57"]Libresse maxi goodnight varmaan paksuin, mitä olen löytänyt. Käytän niitä öisin
[/quote]

Ei riitä niagara vuotoihin. Tenoja minäkin jouduin käyttämään!

Vierailija
9/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rainbowlla oli joskus ihania, niissä oli vähän kuminauhaa reunassa tms että oli kuopalla ja oli paksu. harmittaa kun ne katosi, käytin jälkivuotoon niitä 2011 

Vierailija
10/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

rainbowlla oli joskus ihania, niissä oli vähän kuminauhaa reunassa tms että oli kuopalla ja oli paksu. harmittaa kun ne katosi, käytin jälkivuotoon niitä 2011 

Vierailija
11/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
12/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin on kadonneet alwaysin paksut yösiteet? Niitä mä olen käyttänyt.

Vierailija
13/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:53"]

Kohdun limakalvon poistaminen? Ikinä kuullutkaan. Kerro lisää. Ohis

[/quote]

Kas, jotakuta kinnosti tämäkin vaihtoehto :-) Jos nainen kärsii älyttömistä kuukautisvuodoista eikä lasten saaminen ole enää ajankohtaista, kohdun limakalvo voidaan polikliinisesti polttaa pois (ns. lämpöpallohoito tai sitten radioaaltoja käyttävä Novasure-menetelmä joka itselleni tehtiin). Kohdun pinta arpeutuu niin kuin palovamman jäljiltä ainakin, eikä limakalvo enää samalla tavalla kasva. Lopputulos voi vähän vaihdella eri naisilla ja sen mukaan kumpaa menetelmää käytetään. Itselläni vuodot loppuivat käytännössä kokonaan, pientä tuhrua on eli vessassa jää paperiin vähän verta mutta mitään kuukautissuojia en ole tarvinnut sen koomin kun operaation jälkivuoto loppui, ja tästä on jo yli viisi vuotta aikaa. Hormonitoimintaan operaatio ei vaikuta eli kuukautiskierto jatkuu kuten ennenkin mutta vuotoa ei tule koska limakalvoa ei muodostu. Ehkäisystä pitää huolehtia tarkasti, koska raskaaksi voi tulla mutta raskauden normaali jatkuminen olisi hyvin epätodennäköistä (mihin se alkio kiinnittyisi kunnolla kun ei ole sitä limakalvoa).

T. 3

Vierailija
14/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on runsaat voi parempaa suojaa saada niin, että asettaa kaksi ohutta sidettä yhdeksi pitkäksi suojaksi. Itse käytän pahimpina päivinä siteen lisäksi tampoonia.

Vierailija
15/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ne paksut mun kokemuksen mukaan yhtään sen imukykyisempiä olleet.

Vierailija
16/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:53"]

Kohdun limakalvon poistaminen? Ikinä kuullutkaan. Kerro lisää. Ohis

[/quote]

Kas, jotakuta kinnosti tämäkin vaihtoehto :-) Jos nainen kärsii älyttömistä kuukautisvuodoista eikä lasten saaminen ole enää ajankohtaista, kohdun limakalvo voidaan polikliinisesti polttaa pois (ns. lämpöpallohoito tai sitten radioaaltoja käyttävä Novasure-menetelmä joka itselleni tehtiin). Kohdun pinta arpeutuu niin kuin palovamman jäljiltä ainakin, eikä limakalvo enää samalla tavalla kasva. Lopputulos voi vähän vaihdella eri naisilla ja sen mukaan kumpaa menetelmää käytetään. Itselläni vuodot loppuivat käytännössä kokonaan, pientä tuhrua on eli vessassa jää paperiin vähän verta mutta mitään kuukautissuojia en ole tarvinnut sen koomin kun operaation jälkivuoto loppui, ja tästä on jo yli viisi vuotta aikaa. Hormonitoimintaan operaatio ei vaikuta eli kuukautiskierto jatkuu kuten ennenkin mutta vuotoa ei tule koska limakalvoa ei muodostu. Ehkäisystä pitää huolehtia tarkasti, koska raskaaksi voi tulla mutta raskauden normaali jatkuminen olisi hyvin epätodennäköistä (mihin se alkio kiinnittyisi kunnolla kun ei ole sitä limakalvoa).

T. 3

[/quote]

Vautsi! Sattuiko toimenpide? Oliko jotain jälkiseuraamuksia? Suostuvatko lääkärit helpolla tuohon?

Vierailija
17/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parocilta löytyy ainakin hieman paksumpaa!

Vierailija
18/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tenat on tarkoitettu virtsankarkailuun, ei kuukautisiin. tenojen massa on erilaista, eli ei ime kuukautisverta samalla tavalla. Itselleni auttoi vai kohdunpoisto. Olin toki myös kipeä.Kohdussa oli kaksi myoomaan jotka olivat aiheuttamassa kipua ja vuotoja. Yösidettä piti päivällä vaihtaa tunnin-kahden välein, tuli järkyttäviä hyytymiä ja saatoin herätä verilammikossa ja kerran tuli kilometrin kävelyn jälkeen reisille. No tosiaan kohtu ollut poissa nyt 12 vuotta enkä voisi olla tyytyväisempi.

Mutta: näin jälkikäteen suosittelen tuota lämpöpallohoitoa, kohdunpoistosta voipi tulla muita seurauksia.....

Vierailija
19/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 14:20"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 08:53"] Kohdun limakalvon poistaminen? Ikinä kuullutkaan. Kerro lisää. Ohis [/quote] Kas, jotakuta kinnosti tämäkin vaihtoehto :-) Jos nainen kärsii älyttömistä kuukautisvuodoista eikä lasten saaminen ole enää ajankohtaista, kohdun limakalvo voidaan polikliinisesti polttaa pois (ns. lämpöpallohoito tai sitten radioaaltoja käyttävä Novasure-menetelmä joka itselleni tehtiin). Kohdun pinta arpeutuu niin kuin palovamman jäljiltä ainakin, eikä limakalvo enää samalla tavalla kasva. Lopputulos voi vähän vaihdella eri naisilla ja sen mukaan kumpaa menetelmää käytetään. Itselläni vuodot loppuivat käytännössä kokonaan, pientä tuhrua on eli vessassa jää paperiin vähän verta mutta mitään kuukautissuojia en ole tarvinnut sen koomin kun operaation jälkivuoto loppui, ja tästä on jo yli viisi vuotta aikaa. Hormonitoimintaan operaatio ei vaikuta eli kuukautiskierto jatkuu kuten ennenkin mutta vuotoa ei tule koska limakalvoa ei muodostu. Ehkäisystä pitää huolehtia tarkasti, koska raskaaksi voi tulla mutta raskauden normaali jatkuminen olisi hyvin epätodennäköistä (mihin se alkio kiinnittyisi kunnolla kun ei ole sitä limakalvoa). T. 3   [/quote] Vautsi! Sattuiko toimenpide? Oliko jotain jälkiseuraamuksia? Suostuvatko lääkärit helpolla tuohon?

[/quote]

Minä sain gyneltä lähetteen kohdunpoistoon Taysiin kun ei lääkkeet vuotoihin auttaneet ja oli myoomia. Taysin polilla sitten suosittelivat tuota Novasure-hoitoa kohdunpoiston sijaan, koska sillä voi kuitenkin olla omat haittavaikutuksensa (kuten virtsarakon laskeuma). Suostuin mielelläni, en kaivannut erityisesti leikkauspöydälle... Ennen toimenpidettä otettiin kotona tukeva annos Buranaa ja Panadolia, toimenpiteen aikana sai kipulääkettä suoneen tarpeen mukaan. Kipuja ei jälkikäteen juuri ollut, jälkivuoto kesti kuitenkin kolmisen viikkoa. Mutta sen jälkeen, ihana vapaus! :-)

t. Se 3

Vierailija
20/21 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin Tena imee hyvin kuukautisvuodon. Tena on minulla ainoa mikä auttaa öisin kuukautisten alussa, kun on vuoto runsaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi