Kuka äänestää kokoomusta?
Kuka äänestää kokoomusta ja mitä kokoomus-äänestäjä toivoo saavuttavansa?
Kommentit (55)
Wannabe-ihmiset, sellaset velkaelvikset jotka luulee itsestään liikoja.
Kokkarit eivät sovi minun arvomaailmaani. Emme jaa samoja näkemyksiä. Ohi!
Vain epäonnistunut ihminen äänestää Kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne, jotka eivä itke tällä palstalla oman elämänsä kurjuutta.
Töissäkäyvät, yritteliäät ja ahkerat ihmisevät äänestävät kokomuusta, mm. siksi että se on puolue, joka haluaa lisää työpaikkoja ja yrityksiä Suomeen ja tukea kotimaisia yrityksiä niin, että työpaikat säilyvät kotimaassammme.
Tätä eivät palstan tahallaan työttöminä pyörivät nuoret tajua. Kosks työ on heille myrkkyä!
Lisätietoja? Mitä toivot saavuttavasi? Mitä kokoomus on tehnyt josta juuri sinä olet hyötynyt?
Rikkaat ja korkeasti koulutetut käsienheiluttajat. Mies24
Köyhät jotka haluavat leikkiä varakkaita.
Vierailija kirjoitti:
Olet todella pahasti väärässä. Kokoomus on menestyjien puolue.
Vierailija kirjoitti:
Töissäkäyvät, yritteliäät ja ahkerat ihmisevät äänestävät kokomuusta, mm. siksi että se on puolue, joka haluaa lisää työpaikkoja ja yrityksiä Suomeen ja tukea kotimaisia yrityksiä niin, että työpaikat säilyvät kotimaassammme.
Tätä eivät palstan tahallaan työttöminä pyörivät nuoret tajua. Kosks työ on heille myrkkyä!
Näin minäkin lapsena kuvittelin, nykyään olen huomannut etteivät kokoomuslaiset aja kuin kansainvälisten suuryritysten asiaa. Kärsijänä etenkin kotimainen PK-yrityssektori. Ovat vain niin ideologiansa sokaisemia etteivät itse edes tätä tajua.
Rikkaat jotka haluavat pitää kynsin hampain kiinni saadutetuista eduistaan. Ja vain he! Jos köyhä erehtyy kokoomusta äänestään niin äänestää justiinsa itseään vastaan.
Ja muistakaa, hyväosaiset äänestää aina.
Kokoomuksen ideaologia tiivistettynä: "Aina Minä, eikä varmasti me". !! .... Ei kiitos!
Kokoomusta äänestävät ne, jotka eivät ymmärrä talouspolitiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät jotka haluavat leikkiä varakkaita.
Tämä on totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella pahasti väärässä. Kokoomus on menestyjien puolue.
Kokoomusliskoja alhaisempaa elämänmuotoa ei tältä planeetalta löydy.
Kaikki järkevät ihmiset, jotka ymmärtävät että ihmiset eivät ole valtiota varten vaan päin vastoin. Tämä yletön kansalaisten ryöstö ja rahan kaataminen kankkulan kaivoon saisi loppua. Kokoomus on valitettavasti ainoa vaihtoehto, vaikka turhan konservatiivinen onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin lapsena kuvittelin, nykyään olen huomannut etteivät kokoomuslaiset aja kuin kansainvälisten suuryritysten asiaa. Kärsijänä etenkin kotimainen PK-yrityssektori. Ovat vain niin ideologiansa sokaisemia etteivät itse edes tätä tajua.
Eli kokoomus toteuttaa samaa agendaa kuin Sanna ja kumppanit, hieman eri keinoin?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järkevät ihmiset, jotka ymmärtävät että ihmiset eivät ole valtiota varten vaan päin vastoin. Tämä yletön kansalaisten ryöstö ja rahan kaataminen kankkulan kaivoon saisi loppua. Kokoomus on valitettavasti ainoa vaihtoehto, vaikka turhan konservatiivinen onkin.
Eipä ole maailmaa mullistavista verovähennyksistä tai vapauksista kuulunut viime hallituksenkaan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan vauva.fi:ssä olevat.
Kokoomuksen arvoon kuuluu että ihmisellä tulee olla vapaus ja vastuu teoistaan. Se ei sovi tämän palstan ideologiaan, jossa halutaan kaikki mutta ilman velvoitteita.
Näin yleistät palstalaiset samaan kastiin, olet itsekin täällä:)))
Unohdin mainita, ettei suurin osa äänestäjistä kuulu siihen kerhoon, joka Kokoomuksen kummalliset kikkailut hyödyttävät.