Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen päättänyt pettää

Vierailija
13.11.2014 |

Kivittäkää, tuomitkaa, mutta en jaksa enää. Meillä on miehen kanssa pienet lapset, ja mies selvästi välttelee mua. Saan sääliseksiä n.kerran kuussa. Sanoo rakastavansa ja että olen hänen elämänsä nainen, mutta ei koskaan oma-aloitteisesti halaa, pussaa, lähentele ym. Itsetuntoni on vuosien myötä vajonnut todella alas, ja yksi päivä sen tajusin: mä olen tässä vuosien varrella vaan kaunistunut, olen alkanut harrastamaan aktiivisesti liikuntaa ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni ja terveydestäni. Mies istuu tietokoneen äärellä ja syö mitä milloinkin sattuu mieli tekemään. Ja silti mulla on tunne, että mä en ole hänelle tarpeeksi, koska hän jatkuvasti selittää kuinka kaupassa oli hyvännäköinen nainen tai kuinka näki ehkä isoimmat tissit ikinä jne.

Nyt päätin, että riittää. En halua erota lapsien takia, mutta haluan pettää. Olen tätä asiaa jo kauan pyöritellyt mielessäni, ja päättänyt että ens kerralla kun lähden baariin, aion löytää tieni jonkun miehen luokse ja nautin. En tiedä tulenko olemaan morkkiksissa, tällä hetkellä tuntuu että pystyisin hyvin salaamaan asian. En kertoisi omaa nimeäni, niin ei tarvitsisi huolehtia mistään ahdistelusta.

Kertokaa ketkä olette pettäneet! Kannattiko ja jäittekö kiinni? Teittekö sen uudestaan?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli toisinpäin, olin itse se haluton puoli. No niinhän siinä sitten kävi, että miehellä oli salasuhde toista vuotta. Nyt jäi kiinni, kun minulle kerrottiin suhteesta toista kautta. Nyt sitten toista kuukautta ollaan puhuttu ja selvitetty tilannetta. Se on selvää, että en halua erota. Tunteita on molemminpuolin sen tiedän. Mies on lopettanut suhteen, tosin nainen yrittää vielä saada miestäni itselleen. Mutta nyt meillä on harrastettu seksiä varmaan enemmän kuin kostaan meidän liiton aikana ja hyvää sellaista. Tunnen, että joku tulppa on irronnut ja en voi olla ajattelematta, että ilta tulisi ja pääsisi sänkyyn. En tiedä onko järkevää ja yritänkö vain pitää miestäni seksin avulla. Mutta työstämistä tämä suhde tarvitsee enkä ole anteeksi antanut. Puhumista ja paljon, meillä on kuitenkin 20 vuotta yhteistä elämää, joten ei sitä niin vaan heitetä menemään. Luottamusta ei vielä ole ja varmaan menee pitkään, että sen saa. En todellakaan suosittele pettämistä mutta ehkä meillä se pelasti meidän liiton.

Vierailija
42/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän