Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen päättänyt pettää

Vierailija
13.11.2014 |

Kivittäkää, tuomitkaa, mutta en jaksa enää. Meillä on miehen kanssa pienet lapset, ja mies selvästi välttelee mua. Saan sääliseksiä n.kerran kuussa. Sanoo rakastavansa ja että olen hänen elämänsä nainen, mutta ei koskaan oma-aloitteisesti halaa, pussaa, lähentele ym. Itsetuntoni on vuosien myötä vajonnut todella alas, ja yksi päivä sen tajusin: mä olen tässä vuosien varrella vaan kaunistunut, olen alkanut harrastamaan aktiivisesti liikuntaa ja muutenkin huolehdin ulkonäöstäni ja terveydestäni. Mies istuu tietokoneen äärellä ja syö mitä milloinkin sattuu mieli tekemään. Ja silti mulla on tunne, että mä en ole hänelle tarpeeksi, koska hän jatkuvasti selittää kuinka kaupassa oli hyvännäköinen nainen tai kuinka näki ehkä isoimmat tissit ikinä jne.

Nyt päätin, että riittää. En halua erota lapsien takia, mutta haluan pettää. Olen tätä asiaa jo kauan pyöritellyt mielessäni, ja päättänyt että ens kerralla kun lähden baariin, aion löytää tieni jonkun miehen luokse ja nautin. En tiedä tulenko olemaan morkkiksissa, tällä hetkellä tuntuu että pystyisin hyvin salaamaan asian. En kertoisi omaa nimeäni, niin ei tarvitsisi huolehtia mistään ahdistelusta.

Kertokaa ketkä olette pettäneet! Kannattiko ja jäittekö kiinni? Teittekö sen uudestaan?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä aiheesta paljonkin. Toki kuitenkin vain omasta näkökulmastani. Aika monenlaista tilannetta on tullut seurattua tässä elämässä ihan omissa parisuhteissa, kuin myös vanhempien ja isovanhempien suhteissa. Olen myös ihan konkreettisesti nähnyt mitä seuraa pettämisestä perheelle silloin kun pettäjä ainoana asiasta tietää ja silloin kun muutkin saavat tietää. Näihin kokemuksiin perustan mielipiteeni, eikä sinun kommenttisi sitä suuntaan tai toiseen heilauta. Saat toki olla asiasta eri mieltä. Kuten myös minä saan olla tätä mieltä. 

Mielellään kuitenkin kuulisin, miten konkreettisesti pettäminen puolisoon ja lapsiin vaikuttaa, jos pettäjä yksin asiasta tietää? Tilanteita on monenlaisia, mutta jos nyt nimenomaan puhutaan ap:n tilanteesta, jossa ap selkeästi  on miettinyt asiaa ja tiedostaa varmasti tekojensa mahdolliset seuraukset? Miten nimenomaan pettäminen perhettä satuttaa? Ymmärrän toki, että huono parisuhde voi satuttaa. Ap kuitenkin kertoi rakastavansa miestään, mutta kaipaavansa tunnetta siitä, että joku haluaa häntä. Fyysisyyttä. Mitä jos käykin niin (ymmärrän toki, että siinä mustavalkoisessa maailmassa tämä ei ole mahdollista), että ap saakin kaipaamansa huomion ja joko a) edelleen rakastaa miestään, mutta tuntee itsensä lisäksi halutuksi ja on siksi onnellisempi b) havaitsee, ettei tämä pettäminen olekaan oikea tie olon parantamiseksi ja lähtee miehensä kanssa ratkomaan asioita joko kohti parempaa avioliittoa tai eroa jos niikseen on. Miten nämä edellämainituissa skenaarioissa mielestäsii pettäminen aiheuttaa perheelle kurjuutta?

Vierailija
22/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 02:15"]

Ymmärrän kyllä aiheesta paljonkin. Toki kuitenkin vain omasta näkökulmastani. Aika monenlaista tilannetta on tullut seurattua tässä elämässä ihan omissa parisuhteissa, kuin myös vanhempien ja isovanhempien suhteissa. Olen myös ihan konkreettisesti nähnyt mitä seuraa pettämisestä perheelle silloin kun pettäjä ainoana asiasta tietää ja silloin kun muutkin saavat tietää. Näihin kokemuksiin perustan mielipiteeni, eikä sinun kommenttisi sitä suuntaan tai toiseen heilauta. Saat toki olla asiasta eri mieltä. Kuten myös minä saan olla tätä mieltä. 

Mielellään kuitenkin kuulisin, miten konkreettisesti pettäminen puolisoon ja lapsiin vaikuttaa, jos pettäjä yksin asiasta tietää? Tilanteita on monenlaisia, mutta jos nyt nimenomaan puhutaan ap:n tilanteesta, jossa ap selkeästi  on miettinyt asiaa ja tiedostaa varmasti tekojensa mahdolliset seuraukset? Miten nimenomaan pettäminen perhettä satuttaa? Ymmärrän toki, että huono parisuhde voi satuttaa. Ap kuitenkin kertoi rakastavansa miestään, mutta kaipaavansa tunnetta siitä, että joku haluaa häntä. Fyysisyyttä. Mitä jos käykin niin (ymmärrän toki, että siinä mustavalkoisessa maailmassa tämä ei ole mahdollista), että ap saakin kaipaamansa huomion ja joko a) edelleen rakastaa miestään, mutta tuntee itsensä lisäksi halutuksi ja on siksi onnellisempi b) havaitsee, ettei tämä pettäminen olekaan oikea tie olon parantamiseksi ja lähtee miehensä kanssa ratkomaan asioita joko kohti parempaa avioliittoa tai eroa jos niikseen on. Miten nämä edellämainituissa skenaarioissa mielestäsii pettäminen aiheuttaa perheelle kurjuutta?

[/quote]

tämä siis viestiin 19 vastaus. Ihan ite lainasin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:35"]

Jos tämän viestin ap olisi perheenisä samassa tilanteessa, olisi hänet jo ristiinnaulittu??Tekopyhyyttä much noissa yläpeukutteluissa? N30

[/quote]

Jep, olen vähän tyrmistynyt. Vai kannattavatko nää samat tyypit sitten pettämistä tilanteesta riippuen mutta sukupuolesta riippumatta? Mun mielestä pettämiselle ei ole hyväksyttävää tilannetta tai tekijää. Jopa silloin jos toinen on pettänyt ja siitä on katkera, kannattaa erota mieluummin kuin pettää kostoksi.

Vierailija
24/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä en kyllä ikinä ihmeemmin nauttinu kännipanoista n.30krt. Parisuhteessa se on todella paljon parempaa ja nautittavampaa seksiä.

Nyt on tullu 20 vuotta lykittyä samaa naista eikä kyllästymisestä tietoa ; )
1-2krt viikossa pitää mielen hyvänä ja parisuhteen kunnossa

Vierailija
25/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, kun ilmoitat etukäteen miehellesi jotta hän voi valita että jääkö vai lähteekö.

Vierailija
27/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:55"]Haluatko oikeasti miestäsi yli kaiken, vai juurikin enemmän että sinua halutaan? Oletko edes vaatinut miestä keskustelemaan asiasta? Itselläni on samantapainen tilanne, mutta en ole pettämässä. Yritän keskustella asiasta ja puhun suoraan tuntemuksistani. Toki jos tilanne ei koskaan muutu, mietin vaihtoehdot uudestaan, mutta nyt olen päättänyt vain kestää. [/quote] Ollaan puhuttu asiasta, olen kertonut mitä tunnen, olen itkenyt ja tilittänyt, olen tehnyt kaiken ja jo kauan. Tämä ongelma menee vaan pahemmaksi, ei mies edes halua löytää ratkaisua tähän. Yrittäisi edes mutta ei. Niinkuin sanoin, olen pitkään pyöritellyt pettämistä päässäni, ja päättänyt että haluan tehdä sen. Ehkä se auttaa kuljettamaan elämääni haluamaani suuntaan. Ap

[/quote]

Ihmettelen kyllä jonkun verran, että mitä sinä ap mieheltäsi oikein odotat? Sinä "itket" "tilität" ja syylllistät ja painostat ja odotat sen lisäävän ukkosi haluja? Etkö tajua, että et voisi menetellä vähemmän haluja herättävästi? innostutko itse helpommin jostain asiasta kun joku nalkuttaa sulle siitä? Vai jos sulle esitellään asian hyviä puolia ja saat siitä itse jotain mielihyvää?

EIkö painostamisen ja syyllistämisen sijasta kannattais yrittää ottaa selvää, mitä se mies haluaisi ja yrittää sovittaa sitä teidän seksiin?

Vierailija
28/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän erota kannata, mikäli parisuhde on muuten hyvä. Seksiä saa naisena helposti muualtakin. 

AP, tiedän tasan tarkkaan, miltä sinusta tuntuu - olen itse käynyt saman läpi. Koin olevani epäonnistunut naisena ja vaimona, kun miehen kanssa seksiä sai ehkä 4 kertaa vuodessa. Oma ratkaisuni oli hankkia netin kautta vakituinen salarakas, jonka kanssa pidettiin yhtä reilusti yli vuosi. 

Mutta miehen halut palasivat yhtäkkiä, ja salarakas sai jäädä. En tiedä johtuiko se siitä, että aloin taas "kukoistaa" naisena - vai siitä etten enää vongannut kotona. Nykytahti meillä on 1-2 kertaa viikossa, ja suhteemme on parempi kuin koskaan. 

Mieheni ei koskaan saanut tietää salasuhteestani, enkä aio kertoakaan. 

Eli go for it - kuten joku kommentoija jo sanoikin, jokaisella naisella on oikeus tuntea itsensä halutuksi. Kerranhan täällä vain eletään! Hienoa, että uskallat. 

Vierailija
29/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä vaan kerrot miehelle että tilanne on niin paha että haluat pettää ? Varmasti tajuaa

Vierailija
30/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
31/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:47"]

Moraalisoijat huspois, jos ette itse ole eläneet samassa helvettissä missä mä nyt, ette voi tulla sanomaan noin. Tiedättekö miltä tuntuu, kun ihminen jota rakastatte ja haluatte yli kaiken, torjuu kerta toisensa jälkeen teidät? Arvatkaa kuinka kamala ja ruma olo siitä tulee 

[/quote]

luepa. 
http://www.vauva.fi/keskustelu/4310713/ketju/miten_muut_isat_parjaa_puutteessa

surullista luettavaa. Minun ohjeeni kaikille on vaan vetää asia väkisin esille. toistuvasti. ja jos se ei etene mennä yhdessä ulkopuolisen juttusille. 

Kyse tuskin on siitä että miehesi ei sinua halua - hän vaan ei halua piste. Kannatta koittaa ratkaista muuten kuin tuhoamalla luottamus ja mahdollisesti perhe.  

Vierailija
32/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohottaa yhden kerran itsetuntoa. Se kantaa jonkun aikaa että jaksaa arkea. Kun vaikutus laantuu, sen tekee uudelleen. Ja uudelleen. Vaarana on että ihastuukin toiseen. Tai jää kiinni vahingossa tai niin että omatuntoa alkaa painaa niin paljon että on pakko kertoa. Kyllähän jotkut elää vuosikausiakin pettäen, mutta onko se sen arvoista, eikö siinä tilanteessa kannata jo erota? Kokeile, sillähän sen tiedät. Minä kokeilin, ei toiminut mulle, mutta kuten sanottua, ihmiset on erilaisia.

Vierailija
33/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
34/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa aiemmissa suihteissani petin ja se on todella helppoa. Jos löydät baarista miehen, ei siellä tarvitse olla pilkkuun asti. Ehdit kotiin jo kun se pilkku oikeasti tulisi. Sitten vain sanot miehelle että tanssittiin pilkkuun asti, kävin snägärillä ja tulin kotiin. Exäni eivät tiedä vieläkään.

Vierailija
35/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvosta.

Vierailija
36/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Y

Vierailija
37/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Puhu ensin miehellesi asiasta. Sano että et jaksa enää elää ilman seksiä ja suhteessa jossa mies ei halua sinua. Jos hän ei ole valmis tekemään asialle jotain eli joko hakeutumaan pariterapiaan / testosteronin arvon mittaamiseen, hän saa valita että loppuuko suhde siihen vai antaako luvan sivusuhteeseen. Näin et pettäisi ketään ja mikäli mies ei sinua halua, et myöskään jäisi suhteeseen jolla ei ole tulevaisuutta.

Vierailija
38/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jokaisella naisella on oikeus tuntea itsensä halutuksi. Kerranhan täällä vain eletään! Hienoa, että uskallat."

just joo. Katso sinäkin tuo ketju isistä jotka kärsivät käänteisestä tilanteesta. 

Ihan oikeasti ihmisten pitää tehdä asiasta niin iso että se oikeasti otetaan käsittelyyn. Nalkuttaminen vetää tilanteen lukkoon. Ulkopuolinen apu todennäköisesti auttaa, että vältytään syyttelyltä (se ei ratkaise mitään). Ongelma on usein makuuhuoneen ulkopuolella eikä ratkaisut tai onglemat ole kummallekaan välttämättä tiedossa.

Normi-ihminen haluaa ainakin jonkun verran seksiä ja on valmis tekemään töitä tullakseen vastaan toisen osapuolen tarpeita.

Helvetin vaikeaa se on.
mies, myös tuolla toisessa ketjussa kirjoitellut. Uskollinen.  

Vierailija
39/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

G

Vierailija
40/42 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin ap, itsetuntosi ei saa olla siitä kiinni, haluaako miehesi panna sinua. Voit uskoa, että joku toinen mies haluaisi.

Koita vain vielä keskustella asiallisesti ja pidä erokin mielessä vaihtoehtona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän