Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä olet oppinut aaveellä?

Vierailija
13.11.2014 |

Mä luulin että tää on pahempi kuin äitylit. Onhan täälläkin kinaa mutta täällä ihmiset on tosi ystävällisiä ja oikeasti yrittävät auttaa. Mä olen ihan mykistynyt. Olin vähän aikaa sitten täällä huolissani lapsestani ja yksikään ammattilainen ei ole vielä kyennyt sanomaan minulle niin lohduttavasti kuin eräs tuntematon aaveeläinen. (Tiedän ei ole ammattilaisten työtä lohdutella hysteerisiä mammoja.)

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on olemassa wt-nimiä, yleensä niillä tarkoitetaan Jessicoita, Jannicoita jne, mutta lähes jokainen nimi, joka on käytössä myös ulkomailla ja/tai niissä esiintyy c-kirjain, on wt-nimi. Nimetään lapset siis Ainoksi, Yrjöksi ja Sirpaksi, niin ei ole wt

Vierailija
2/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo = keksitty juttu. :Dd

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää vissii ole oppimista, mutta av on tehnyt musta tosi epäilevän miehiä kohtaan. :( olen 19v. ja eka poikaystäväni petti minua, joten en ole seurustellut kenenkään kanssa hänen jälkeensä. Ja nämä av:n tuhannet pettämis aloitukset saavat minut varpailleni ja tuntuu että jokainen mies on sika, joten en edes uskalla sitoutua enää.

Vierailija
4/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-termi (en ole missään muualla törmännyt)

Abortti on kylmäverinen murha koska ehkäisy on keksitty (mitä nyt ehkäisy ei ole 100%)

Raiskatuksi tuleminen on naisen omaa syytä (ei tietenkään miehen)

Moniamoniamonia kasvatustyylejä ja tapoja :)

Monia uusia kokeiltavia ruokia

Neuvoja uusiin elämän tilanteisiin

Vierailija
5/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 21:27"]

Mä luulin että tää on pahempi kuin äitylit. Onhan täälläkin kinaa mutta täällä ihmiset on tosi ystävällisiä ja oikeasti yrittävät auttaa. Mä olen ihan mykistynyt. Olin vähän aikaa sitten täällä huolissani lapsestani ja yksikään ammattilainen ei ole vielä kyennyt sanomaan minulle niin lohduttavasti kuin eräs tuntematon aaveeläinen. (Tiedän ei ole ammattilaisten työtä lohdutella hysteerisiä mammoja.)

[/quote]

No kerro nyt mitä se sanoi?? Minkä sanominen auttoi sinua?

Vierailija
6/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että naisen pimppi on synnytyksen jälkeen kuin kranaatin iskun saanut eikä ikinä palaudu ennalleen, ja erot/syrjähypyt johtuvat usein tästä. Pimppi myös venyy niin ettei enää edes huomaa vaikka lumilapiolla koittais kutitella. Noh, en mä tätä "faktaa" kyllä itse allekirjoita mutta monet väittelyt asiasta täällä lukenut.

Vierailija
7/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että miehet pettää aina ja naisen värkki on synnytyksen jälkeen pilalla. Siinäpä ne tärkeimmät.
Ja kyllä, minullakin on mennyt luotto miehiin tämän palstan myötä.

Vierailija
8/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen onnekas, minulla on asiat hyvin ja elän hyvää elämää.

Vierailija
9/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut sen, että teet niin tai näin, se on aina väärin. Pätee ihan joka asiaan.

Olen myös tajunnut, että suurin osa ihmisistä on aivan kaheleita.

Vierailija
10/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että on väärin laittaa lapset tarhaan, mutta on väärin myös jäädä kotiäidiksi ja elää miehen rahoilla sen aikaa. Oikea painoindeksi on jossain 22 tienoilla ja kaikki muu on väärin. Mummot eivät saa hoitaa lapsia, koska se on mummojen ajan väärin käyttöä.

Vierailija
11/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hyvästä seksielämästä EI VOI tietää mitään, jos on ollut vain sen yhden kumppanin kanssa koko elämänsä!

Vierailija
12/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että alapää pitää sheivata posliiniksi ja sitä pitää pestä ja kuurata koko ajan, koska julkisissa vessoissa kulkee haistelijoita ja pikkuhousujakin joku haistelee pukuhuoneissa ja vieraat tonkii kotona pyykkikoritkin ja varmaan nekin haistelee.

Vierailija
13/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, että oikeasti että netti on täynnä vihapuhetta, katkeruutta, kateutta, kaunaisuutta ja ennen kaikkea matalamielisyyttä... Että osa ihmisistä on asiallisia, hyväntahtoisia, auttavaisia, fiksuja, tietäväisiä, aina osataan neuvoa, tiedetään kysymykseen vastaus jne.

Että nettiin kannattaa suhtautua kriittisesti. Monella on paha olla, tai kusipäässä, niin se viha, ja agressio halutaan levittää ja syyllistää muita, haukkua muita, halveksia muita, inhota ja vihata muita, alistaa muita.

Että aika moni on tosi paskassa parisuhteessa, ja moni isä tosi huono isä, moni parisuhde epätasa-arvoinen kotitöiden ja rahojen käytön suhteen. Että monet miehet pettävät, mutta hyviäkin on.

Nainen on naiselle susi. Monet naiset saavat tyydytystä toisten yläpuolelle asettumisella. Besserwisseriys on kansantauti.

Monet kokevat kouluttautumisen, hyvän duunipaikan, taloudellisen hyvinvoinnin vääränä, sellaista ihmistä kuuluu halveksua ja mitätöidä. Rikkaat ovat joidenkin mielestä aina ahneita, itsekkkäitä sortajia... (ja eihän siitä sisällissodasta olekaan kuin lähemmäs sata vuotta aikaa...).

Köyhyys on muka aina köyhän vika, laiskuuden vika.

Ylipäätään olen yllättynyt, miten sivistymätöntä, ennakkoluuloista on suurin osa ihmisistä (netissä), miten yksinkertaisia on heidän perustelunsa ahtaille ennakkoluuloisille mielipiteilleen, tai sitten se humaani, suvaitsevainen, sivistynyt kansanosa on suurimmalti osalti hiljaa.

Miten vähän kirjasivistystä tänäpäivänä arvostetaan (tai onko sitä koskaan arvostettukaan?)!

Alatyyliset aloitukset (esim. vessahajuista, alapäähajuista, paskasta jne) ovat yllättävän suosittuja.

Että joku ihminen kysyy neuvoa asiaan, johon ei halua neuvoja (ne neuvot eivät kelpaa koskaan).

Ihmettelen myös ihmisten irtosuhteiden määrää, vaihtuvien kumppanien määrää, uusperheiden hylkäämiä lapsia (aiemmasta liitosta). En olisi ikinä uskonut tätä asiaa tavallisista perheellisistä suomalaisista!

Että myytti pahasta, sortavasta äitipuolesta pitääkin paikkaansa!! :(

Vierailija
14/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä pyykit nurin päin pesun ajaksi. Ei tule niin paljon pesunukkaa.

Vierailija
15/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin käsitteen käsikakka. Elämäni ei ole enää entisensä.

Vierailija
16/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Lidlin pullot voi nykyään viedä muidenkin kauppojen palautusautomaatteihin. 

Vierailija
17/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suuri osa ihmisistä on epäempaattisia ja tylyjä, ja että osa kiusaajista selkeästi jatkaa sitä sontaa läpi elämänsä.

Että suunnilleen kaikki miehet ovat kuin eläimiä jotka ajattelevat vain kalullaan - jos eivät, niin sitten ne on varmaan jotain äidin kellarissa asuvia nössöjä. Kaikki miehet pettää, ja oikeasti kilttejä, rehellisiä, hyvännäköisiä ja lojaaleja miehiä ei ole olemassakaan. Tai jos tämmöinen satuolento kohdalle osuu, se onkin epäakateeminen, joten nyyh ja roskakoriin.

Että naiset ovat aivan helvetin misogynistisiä. Feminismi on kirosana, ja feministit ovat aina miesvihaajia, rumia, karvaisia ja niin edespäin. Naiset ovat ilkeitä toisilleen, ja täällä on aivan kamalaa juttuja toisten eukkojen kiloista, makkaroista, rypyistä, vaatetuksesta ja naamataulusta yleensäkin. Eikä auta ollenkaan vaikka olisit todella kaunis - silloinkin etsitään jotain mitä nyppiä ja josta revitään dissaavia kommentteja sivukaupalla. Miten se kehtaa, voi luoja se on lihonut, sen mies varmaan häpeää sitä jne., lista voisi jatkua ikuisuuden.

Tästä kaikesta huolimatta olen oppinut myös sen, että paskankin joukosta löytyy helmiä. Kun oikeasti tarvitaan apua, monet auttavat, vaikka sitten joskus turhaankin, mutta yrittävät kuitenkin.

Vierailija
18/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihmisillä on todella hirveitä ajatuksia ja he ovat usein uskomattoman pahansuopia ja ilkeitä.

Tänään opin, että naisen alapää löyhkää niin paljon, että sen haju täyttää kokonaisen vessan pitkäksi aikaa alapään jo poistuttua paikalta. No joo, olen lukenut aiheesta täältä jo aiemminkin. Että yleisen vessan ovella asti löykää karmea pillunhaju.

Vierailija
19/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se pitää paikkansa, että netissä kirjoitetaan anonyymisti todella rumasti ja ilkeästi toisista ihmisistä.

Lisäksi olen saanut vahvistuksen sille, kuinka hyvä ja tasapainoinen elämä minulla on, millainen aarre mieheni on ja kuinka hyvät ammatit ja työpaikat meillä on.

Mutta olen myös entistä ahdistuneempi siitä, kuinka paljon pahaa oloa ja pelottavia asioita tässä yhteiskunnassa on. Enkä edelleenkään tiedä, miten voisin niitä omalta osaltani vähentää. :(

Vierailija
20/50 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oppinut, etteivät miehet voi aidosti haluta lapsia, vaan tekevät niitä aina jonkun ulkoisen paineen alla, kuten ryhmäpaineen tai vaimon painostuksen.