Mitä olet oppinut aaveellä?
Mä luulin että tää on pahempi kuin äitylit. Onhan täälläkin kinaa mutta täällä ihmiset on tosi ystävällisiä ja oikeasti yrittävät auttaa. Mä olen ihan mykistynyt. Olin vähän aikaa sitten täällä huolissani lapsestani ja yksikään ammattilainen ei ole vielä kyennyt sanomaan minulle niin lohduttavasti kuin eräs tuntematon aaveeläinen. (Tiedän ei ole ammattilaisten työtä lohdutella hysteerisiä mammoja.)
Kommentit (50)
- Crocsit on wt
- Naisille jotka nielee miehen spermat alapeukutetaan poikkeuksetta
- Opettajat on kusipäitä jos ei vastaa Wilma-vieteihin viiden minuutin sisällä
- Anaaliseksistä nauttivat miehet ovat homoja
Lista on loputon.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:25"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:03"] Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä, varsinkaan jos lähettelee useita viestejä useaan otteeseen esim viikon aikana. Puheluista puhumattakaan! Ei ne ole silloin ystäviä vaan ne ovat rakastuneita toisiinsa! Joo-o. Petetty ei riko lakia, jos "vahingossa" lukee kumppaninsa viestit puhelimesta, spostit ja facen viesti. Sehän on vaan ihan oikeutettua ja sallittua, mut auta armias jos kumppani pläräiski tämän rikollisen viestit. Siitähän se sota vasta nousiskin. Suomen lain koura ei yletä av-mammojen koteihin, koska he omistavat miehensä ja näin ollen saavat mieheltään salaa tutkia kaikki viestit. Av-mammat saa myös haukkua ja solvata muita ihmisiä, mutta itse av-mammathan on niitä täydellisiä ihmisiä joista ei voi kukaan sanoa mitään pahaa! Ikinä! [/quote] Ja sinä haluaisit nähdä meidät kaikki nii-in sinisimmuisina:-D [/quote] En suinkaan, mutta foliohattuja kannattais aika helvetin monen alkaa kyhäämää. Miks helvetissä.stressata jostain "pettääköhän toi mun kultahanimussukkapussukkapipulipupu?! siis pakkohan sen on ku se salaa laittaa multa pari viestiä, mitkä sain selville ku luin 'vahingossa' sen viestit kaikkialt. mut siis ku hei, mähän saan tehä mitä vaa ku mä omistan mun kultahanimussukkapussukkapipulipupun, ni mä saan tehä sille mitä haluun, mut se ei saa ees pierast ilman mun lupaa." En tajuu, miten helvetis ykskää teist stressi-elluista on enää ees hengissä. Mulla ukko saa pettää niin paljon ku haluaa, kiinni jos jää ni asia on eri, muutoin yks lysti. Mut tätähän EI SAA sanoa äänee, ainakaa täällä! [/quote] Meillä on myös periaattei hei..:) [/quote] Nii, lain rikkominen on se ensimmäinen ja tärkein. Muullahan ei olekaan sitten merkitystä. Av-mamma kun haluaa jotain niin siinä ei edes Suomen laki yletä koskettamaan ah niin täydellistä av-mammaa. Periaatteet ne mullaki on, mut teidän tasolle ei o koskaa tarvinnu laskeutua. ;)
[/quote]
Haluan tulkita tuon sun "katkeruuden" sarkastiseksi mustaksi huumoriksi;) Nyt on viikonloppu alkamassa: relax!!
Sen, että minunkin elämäni pitäisi nyt pyöriä pillukarvojen ja ahkeran sheivaamisen ympärillä, vaikka minä ja mieheni olemme tähän asti olleet oikein tyytyväisiä seksielämäämme karvoinemme kaikkinemme jo 15 vuotta. Anaaliseksiä pitää tietysti myös muistaa harrastaa oksennus suussa vaikka kumpikaan ei sitä halua.
Olen oppinut että 50 % miehistä pettää, ja 50 % naisista antaa miehilleen anteeksi, loput kerää kamat kasaan ja heittää miehen pihalle.
Olen oppinut että yksinhuoltajaäideillä on rahat tiukassa.
Olen oppinut, että en ole murheineni yksin. Samoja ja pahempia sairauksia, menneisyyksiä, työkavereita, ja muita murheita riittää loputtomiin.
Olen oppinut mikä on wt ja Mungolla on mies nimeltä Olli (tärkein oppi).
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:49"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:25"] [quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:03"] Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä, varsinkaan jos lähettelee useita viestejä useaan otteeseen esim viikon aikana. Puheluista puhumattakaan! Ei ne ole silloin ystäviä vaan ne ovat rakastuneita toisiinsa! Joo-o. Petetty ei riko lakia, jos "vahingossa" lukee kumppaninsa viestit puhelimesta, spostit ja facen viesti. Sehän on vaan ihan oikeutettua ja sallittua, mut auta armias jos kumppani pläräiski tämän rikollisen viestit. Siitähän se sota vasta nousiskin. Suomen lain koura ei yletä av-mammojen koteihin, koska he omistavat miehensä ja näin ollen saavat mieheltään salaa tutkia kaikki viestit. Av-mammat saa myös haukkua ja solvata muita ihmisiä, mutta itse av-mammathan on niitä täydellisiä ihmisiä joista ei voi kukaan sanoa mitään pahaa! Ikinä! [/quote] Ja sinä haluaisit nähdä meidät kaikki nii-in sinisimmuisina:-D [/quote] En suinkaan, mutta foliohattuja kannattais aika helvetin monen alkaa kyhäämää. Miks helvetissä.stressata jostain "pettääköhän toi mun kultahanimussukkapussukkapipulipupu?! siis pakkohan sen on ku se salaa laittaa multa pari viestiä, mitkä sain selville ku luin 'vahingossa' sen viestit kaikkialt. mut siis ku hei, mähän saan tehä mitä vaa ku mä omistan mun kultahanimussukkapussukkapipulipupun, ni mä saan tehä sille mitä haluun, mut se ei saa ees pierast ilman mun lupaa." En tajuu, miten helvetis ykskää teist stressi-elluista on enää ees hengissä. Mulla ukko saa pettää niin paljon ku haluaa, kiinni jos jää ni asia on eri, muutoin yks lysti. Mut tätähän EI SAA sanoa äänee, ainakaa täällä! [/quote] Meillä on myös periaattei hei..:) [/quote] Nii, lain rikkominen on se ensimmäinen ja tärkein. Muullahan ei olekaan sitten merkitystä. Av-mamma kun haluaa jotain niin siinä ei edes Suomen laki yletä koskettamaan ah niin täydellistä av-mammaa. Periaatteet ne mullaki on, mut teidän tasolle ei o koskaa tarvinnu laskeutua. ;)
[/quote]
Haluan tulkita tuon sun "katkeruuden" sarkastiseksi mustaksi huumoriksi;) Nyt on viikonloppu alkamassa: relax!!
[/quote]
Sarkasmia tai ei, en silti ole koskaan hyväksynyt tuota mitä lähes jokainen muu nainen itselleen hyväksyy täällä. Laitonta ja erittäin noloa!
Olen oppinut, että kaikki, siis aivan kaikki, on aina omaa syytä.
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:30"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:13"][quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:03"] Mies ja nainen eivät voi olla ystäviä, varsinkaan jos lähettelee useita viestejä useaan otteeseen esim viikon aikana. Puheluista puhumattakaan! Ei ne ole silloin ystäviä vaan ne ovat rakastuneita toisiinsa! Joo-o. Petetty ei riko lakia, jos "vahingossa" lukee kumppaninsa viestit puhelimesta, spostit ja facen viesti. Sehän on vaan ihan oikeutettua ja sallittua, mut auta armias jos kumppani pläräiski tämän rikollisen viestit. Siitähän se sota vasta nousiskin. Suomen lain koura ei yletä av-mammojen koteihin, koska he omistavat miehensä ja näin ollen saavat mieheltään salaa tutkia kaikki viestit. Av-mammat saa myös haukkua ja solvata muita ihmisiä, mutta itse av-mammathan on niitä täydellisiä ihmisiä joista ei voi kukaan sanoa mitään pahaa! Ikinä! [/quote] Ja sinä haluaisit nähdä meidät kaikki nii-in sinisimmuisina:-D [/quote] En suinkaan, mutta foliohattuja kannattais aika helvetin monen alkaa kyhäämää. Miks helvetissä.stressata jostain "pettääköhän toi mun kultahanimussukkapussukkapipulipupu?! siis pakkohan sen on ku se salaa laittaa multa pari viestiä, mitkä sain selville ku luin 'vahingossa' sen viestit kaikkialt. mut siis ku hei, mähän saan tehä mitä vaa ku mä omistan mun kultahanimussukkapussukkapipulipupun, ni mä saan tehä sille mitä haluun, mut se ei saa ees pierast ilman mun lupaa." En tajuu, miten helvetis ykskää teist stressi-elluista on enää ees hengissä. Mulla ukko saa pettää niin paljon ku haluaa, kiinni jos jää ni asia on eri, muutoin yks lysti. Mut tätähän EI SAA sanoa äänee, ainakaa täällä!
[/quote]
Meillä on myös periaattei hei..:)
[/quote]
Nii, lain rikkominen on se ensimmäinen ja tärkein. Muullahan ei olekaan sitten merkitystä.
Av-mamma kun haluaa jotain niin siinä ei edes Suomen laki yletä koskettamaan ah niin täydellistä av-mammaa.
Periaatteet ne mullaki on, mut teidän tasolle ei o koskaa tarvinnu laskeutua. ;)