Mun pitäis mennä treffeille ja mua ahdistaa :(
Mies ei ahdista yhtään, päinvastoin hän vaikuttaa oikein mukavalta ja ihanalta. Mutta mua ahdistaa se että mä oon lihava. Mies on toki nähnyt musta kuvia, mutta vain kasvokuvia. Eikä niistä tajua että oon oikeasti lihava. :(
Se luulee lähtevänsä treffeille satumaisen kaunottaren kanssa ja totuus on sitten ihan toinen. Läskini ovat jakautuneet tasaisesti, olen rintava ja persevä, vyötärökin löytyy. Mutta silti ylimääräisiä kiloja on kymmeniä. Mua ahdistaa jo etukäteen, kun pelkään niin että mies pettyy. Mulla on liian huono itsetunto, onhan niitä muitakin mun kokoisia jotka kulkee tuolla pää pystyssä. Mä taas häpeän liikakilojani. Ja joojoo, laihdutan laihdutan, koko ajan, mutta ei ne kilot katoa ennen treffejä.
Mitä mä teen? Voitteko jotenkin tsempata mua? Oon yrittänyt ajatella asiaa niin, että pääasia mitä MÄ tunnen, että tykkäänkö MÄ miehestä eikä toisinpäin. Tai että jos mies on mulle se oikea ja mä sille, niin sillä ei ole yhtään mitään merkitystä miltä mä näytän. Silloin pääasia on se, kuka ja mikä mä olen, ja mähän oon ihana ja rakkauden arvoinen.
Ei noi nyt kuitenkaan vielä ole mua vakuuttaneet :(
Kommentit (11)
Mene treffeille vain ylipainoisten kanssa. Sellainen ei voi halveksua sua, koska itsellään sama ongelma.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 17:59"]
Kun sulle on noin arka asia toi paino, niin mikset ole vain rehellinen alusta asti? Pahempihan se on, että mies tulee paikalle huomatakseen vartalosi, kuin se, että kuvienkin perusteella suostuisi treffipyyntöön :)
[/quote]
Äh kirjoitin huonosti. Eli siis parempi, että mies näkee kuvien perusteella jo miltä näytät ja suostuu treffeille, kuin suostuu treffeille ja paikalla odottaa kenties odotuksien vastainen nainen.
No mutkun musta ei ole mitään kokovartalokuvaa. Ja itse itsestäni jos otan niin ne on ihan typeriä kun kännykkä peittää naaman jne. Eikö ole ihan naurettavaa lähettää sellainen kuva? Että joo, tässä mä muuten sitten oon.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:02"]
No mutkun musta ei ole mitään kokovartalokuvaa. Ja itse itsestäni jos otan niin ne on ihan typeriä kun kännykkä peittää naaman jne. Eikö ole ihan naurettavaa lähettää sellainen kuva? Että joo, tässä mä muuten sitten oon.
[/quote]
Miten kännykkä peittää naaman? Jos otat kuvan peilistä?
En usko että mies odottaa satumaista kaunotarta treffeille, jos kerrän olet jo kasvokuvia laittanut hänelle. Se että olet lähettänyt vaim kasvokuvia pitäisi jo kertoa miehelle että joku vähän isompi daami on kyseessä. En ole tarkoituksella ilkeä, vaan realistinen ja suorapuheinen jotta menisit treffeille. Kannattaa lähteä avoimin mielin viettämään hauskaa iltaa, eihän sitä koskaan tiedä mitä tulee tapahtumaan.
Huoh ite oot soppas keittäny. Toki mies voi nyt pettyä tai sit sitä ei haittaa (epäilen).
kumma että siiderivalaiden pitää koittaa deittailla vain komistuksia ja sit potea syyllisyyttä siitä että on tullut valehdeltua profiilissa.
HOIDA VITTU ITTES KUNTOON.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 18:13"]
kumma että siiderivalaiden pitää koittaa deittailla vain komistuksia ja sit potea syyllisyyttä siitä että on tullut valehdeltua profiilissa.
HOIDA VITTU ITTES KUNTOON.
[/quote]
1. ap ei ole valehdellut
2. mies kysyisi kokovartalokuvaa, jos siltä tuntuisi
3. sulle ei kuulu kenenkään muun deittailut eikä sillekään ole paino-tai naamarajoja. Idiootit kylläkin usein karsiutuu aika äkkiä pois
:) hei hei!
Laita kokeeksi viesti että voit tavata sittenkin vasta vuoden kuluttua, sitten kun olet laihduttanut normaalipainoon. Katso mitä vastaa.
Hei av-kusipäät, miksi teidän pitää olla noin ilkeitä aloittajalle?
Kaikki menee ihan hyvin. Jos mies pitää sinusta, niin kyllähän hän pitää sinusta kiloinesi kaikkinesi. Jos ei pidä, niin ei olisi pitänyt laihempanakaan versiona sinusta, tai huom. jos hän olisi pitänyt vain laihuudestasi, niin mitäs sillä tekisit.
Kun sulle on noin arka asia toi paino, niin mikset ole vain rehellinen alusta asti? Pahempihan se on, että mies tulee paikalle huomatakseen vartalosi, kuin se, että kuvienkin perusteella suostuisi treffipyyntöön :)