Nainen haluaa lihaksikkaan ja vahvan miehen, mutta lihakset eikä voima saa olla hankittu punttisalilta, vaan jostain mystisestä lähteestä......
Kommentit (922)
Viikonloppu alkanut ja yksinäinen Lihanuija viettää viikonlopun naisten palstalla keskustellen lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuntosalilla melko paljon treenaava homomies. Ja on tullut havaittua, että suurelle osalle naisista ei näytä olevan väliä missä lihakset on hankittu, pääasia että niitä on. Sen verran usein saan hätistellä kiimaisia harakoita ympäriltäni.
Minä olen lihaksikas heteromies ja saan lihaksista kiinnostusta vain homomiehiltä. Luulen vähän, että oikeasti naiset kiinnostuvat sun pituudesta ja naamasta.
Onhan se mahdollista, että olet oikeassa. Olen tuon aiemman kommentin kirjoittaja, ja olen tosiaaan aika pitkä (187), mutta naama on omasta mielestäni ihan tavallinen, silmälasejakin käytän. Parta on kyllä tiheä, mutta hiukset alkaa harventua, ja ikääkin on jo 40.
Viikonloppu lähestyy ja palstamiesten on aika ruveta miettimään puolialastomien miesten lihaksia. Piti ihan tarkistaa että joko on aloitettu viikonlopun pariutumisvaaran lopullisesti ehkäisevä tasojankkaus, mutta ei vielä näy :D.
Jännää miksi moni nainen katsoo lihaksiani pitkään, vaikka av-mammojen mielestä ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Jännää miksi moni nainen katsoo lihaksiani pitkään, vaikka av-mammojen mielestä ei kiinnosta.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Viikonloppu lähestyy ja palstamiesten on aika ruveta miettimään puolialastomien miesten lihaksia. Piti ihan tarkistaa että joko on aloitettu viikonlopun pariutumisvaaran lopullisesti ehkäisevä tasojankkaus, mutta ei vielä näy :D.
Niin. Eihän sitä koko viikonloppua jaksa viettää katsellen bodattujen miesten kuvia ja tumputtaen. Pitää päästä keskustelemaan asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Eihän sitä koko viikonloppua jaksa viettää katsellen bodattujen miesten kuvia ja tumputtaen. Pitää päästä keskustelemaan asiasta.
Ja tuo vaivaa sinua, miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bang. Oikeassa olin.
Vierailija kirjoitti:
Vttu mikä ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bang. Oikeassa olin.
Varmaan jossakin, mutta miks toi sua vaivaa?
Törmään lähes aina paradoksiin, naiseen törmätessä.
mies54v
Itse en ainakaan halua mitään lihaskimppua. Silmääni miellyttää laiha ja lyhyt mies. Plussana silmälasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bang. Oikeassa olin.
Varmaan jossakin, mutta miks toi sua vaivaa?
Kep
Mitäs tässä taas haetaan jotta lihakset vain kuntosaleilta ja ehkä vähän hormooneita. Sanoisin että kunnon ruumiillesesta työstä ja kunnon sapuskasta. Ei mitään soijaa ja kasvis nössöö vaan rehtiä suomalaista ruokaa. Yks komistus oli Tapio Rautavaara mutta tuskin hän kulutti kuntosaleja.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tässä taas haetaan jotta lihakset vain kuntosaleilta ja ehkä vähän hormooneita. Sanoisin että kunnon ruumiillesesta työstä ja kunnon sapuskasta. Ei mitään soijaa ja kasvis nössöö vaan rehtiä suomalaista ruokaa. Yks komistus oli Tapio Rautavaara mutta tuskin hän kulutti kuntosaleja.
Myös keihäänheittäjät kuten Rautavaara käyvät salilla.
Ei helvetti mitä paskaa tää lanka täynnä hahahaha mitä pellejä melkee kaikki
Tämä ei välttämättä tule kovin suurena yllätyksenä, mutta uuden tutkimuksen mukaan naiset pitävät lähes yksimielisesti vahvoja miehiä puoleensavetävinä.
Royal Society Journal Proceedings B -lehdessä julkaistussa tutkimuksessa on kyselty 160 naisen näkemyksiä siitä, millaiset miesten vartalot ovat heistä puoleensavetävämpiä.
Tutkimuksessa 160 naiselle näytettiin valokuvia miesten vartaloista, joista pää oli rajattu pois. Toisissa kuvissa oli yliopisto-opiskelijoita ja toisissa kuntosalilta rekrytoituja miehiä, jotka kävivät salilla 3–5 kertaa viikossa ja joille tehtiin voimatesti.
Tuloksia analysoitaessa ilmeni, että miehen vahvuus oli ylivoimaisesti tärkeämpi tekijä puoleensavetävyydessä kuin esimerkiksi pituus. Vahvuus selitti 70-prosenttisesti tulosten eroja, mutta pituudesta sai etua vain muutaman prosenttiyksikön. Ylipainoisuus puolestaan tuotti muutaman prosenttiyksikön verran miinusta.
Lue lisää
”Meitä ei yllättänyt se, että naiset pitivät fyysisesti vahvoja miehiä viehättävinä, mutta meitä yllätti se, kuinka voimakas vaikutus oli”, sanoo tutkimusta johtanut Griffith Universityn tutkija Aaron Sell The Guardian -lehdessä.
”Tutkimuksissamme ei löytynyt yhtään naista, joka olisi pitänyt enemmän heikommista tai feminiinisimmistä miesvartaloista.”
Tutkimuksessa yksi nainen piti enemmän heikommista miehistä edestä otetussa kuvassa. Sivulta otettua kuvaa katsottuaan hän palasi ruotuun.
”Tuloksemme viittaavat siihen, että vaikka olisit hieman ylipainoinen, näyttämällä vahvalta voit kompensoida sitä. On OK olla vahva, lihava kaveri, mikä saattaa lohduttaa monia”, Sell sanoo.
Johtuukohan tuo tästä:
Kyllä, tutkimukset kertoo, että mies, jolla on korkeampi testosteronitaso, on myös rehellisempi. Lue: Does testosterone make men more honest
mies54v 😉
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien huippu-urheilijoiden treeniin kuuluu kuntosali jollain tavalla
Kyllä. Naisia käytetään tekosyynä, että saadaan pumpata itseä ja katsella pumpattuja miehiä.