Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni haukkuivat tapailemani miehen päin naamaa..

Vierailija
13.11.2014 |

Olen tapaillut erästä miestä nyt parin kuukauden ajan. Olin kertonyt hänestä parille ystävälleni. Lähinnä perustiedot (mielestäni ihana, luotettava, huumonrintajuinen..on juuri valmistunut KTM,  harrastaa lenkkeilyä ja purjehdusta) ja kuvaillut ulkonäköä. Ystäväni olivat suhtautuivat jo tällöin jotenkin hieman nihkeästi mieheen, eivät esimerkiksi onnitelleet tms., mutta en välittänyt siitä. Käskivät vaan suhtautumaan varauksella ja epäilivät kertomani perusteella pelimieheksi.

Eilen törmäsin yliopistolla ystäviini kun olin menossa kahville mieheni kanssa. Esiteltyäni hänet kasvotusten ystävilleni, alkoi heti naljailu ja tenttaus. Ystäväni esimerkiksi kysyivät kuinkas nyt jo "oikein KTM" tulee yliopistolle vielä kahville, eikö ole liian raavasta. Antoivat myös ymmärtää, ettei "kermaperseitä" katsota heidän tiedekunnassaan hyvällä. Minua hävetti ja mieskin oli vaikeani. Saimme onneksi liuettua tilanteesta nopeasti..

Jälkeenpäin mies ihmetteli ystävieni käytöstä ja kysyi loukkasiko heitä jotenkin. Itsekään en ymmärrä, miksi heidän reaktio asiaan oli tuo? Voisiko taustalla olla kateutta vai jotain muuta? Olen tuntenut ystäväni jo useamman vuoden ajan eikä tällaista ole koskaan ollut. He opiskelevat luokanopettajiksi ja minä kauppakorkeassa, mutta koskaan ennen en ole kuullut heidän haukkuvan ketään kermaperseeksi tms. vain koulutuksen takia. Vai voiko olla, että he vaistoavat miehessä jotain mitä minä en? 

Mitä tässä voi oikein tehdä?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on just sitä tyypillistä naisten kateutta. Itsekin olen saanut kokea sitä piikittelyä (ja olen siis itsekin nainen). 

Vierailija
42/47 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:27"]No itse opiskelen opettajaksi, eikä meidän tiedekunnassa kyllä katsota hyvällä tai pahalla ketään pelkästään sen hänen koulutuksensa takia.

Paikkakunnalla, jossa minä opiskelen, ei ole lääkistä eikä oikista, joten täällä kauppislaiset kai kuvittelevat sitten olevansa yliopiston kermaa. Heidän käytöksensä on oikeasti todella ylimielistä ja esim kuvittelevat kaikkiin bileisiin pääsevänsä ilmaiseksi ja jonon ohi, ihan vaan siksi koska ovat kauppiksessa (joka on aika huvittavaa etteivät sitä kolmea euroa voi maksaa sisään, mutta samalla esitetään niin rikkaita biesnesmiehiä). Voisiko siis olla, että yliopistossanne kauppislaiset käyttäytyy typerästi, joten heillä on kuvitelma, että kaikki kauppislaiset ja sen käyneet ovat samanlaisia? Sinut kun tuntevat, niin eivät sinulle jaksa kuittailla. Mutta tosi typerää käytöstä kuitenkin, nolaavat vaan itsensä.
[/quote] Missä tämmösiä teiniopistoja on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettajissa on paljon kommunisteja, vihervasureita ja demareita, ne on juuri tuollaisia apn kuvailemia.

Vierailija
44/47 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 11:20"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:27"]No itse opiskelen opettajaksi, eikä meidän tiedekunnassa kyllä katsota hyvällä tai pahalla ketään pelkästään sen hänen koulutuksensa takia. Paikkakunnalla, jossa minä opiskelen, ei ole lääkistä eikä oikista, joten täällä kauppislaiset kai kuvittelevat sitten olevansa yliopiston kermaa. Heidän käytöksensä on oikeasti todella ylimielistä ja esim kuvittelevat kaikkiin bileisiin pääsevänsä ilmaiseksi ja jonon ohi, ihan vaan siksi koska ovat kauppiksessa (joka on aika huvittavaa etteivät sitä kolmea euroa voi maksaa sisään, mutta samalla esitetään niin rikkaita biesnesmiehiä). Voisiko siis olla, että yliopistossanne kauppislaiset käyttäytyy typerästi, joten heillä on kuvitelma, että kaikki kauppislaiset ja sen käyneet ovat samanlaisia? Sinut kun tuntevat, niin eivät sinulle jaksa kuittailla. Mutta tosi typerää käytöstä kuitenkin, nolaavat vaan itsensä. [/quote] Missä tämmösiä teiniopistoja on?

[/quote]

Pitäisköhän pistää aloite parlamentin suuntaan, että pissisbileisiin tasa-arvoa, kaikille siideriä ja miehet ja naiset arvontaan!

Vierailija
45/47 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
46/47 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. ystäviesi on syytä hävetä käytöstään. He olivat epäkohteliaita tapaamallesi miehelle.

Olen pahoillani, että teitä kohdeltiin noin ikävällä tavalla.

Vierailija
47/47 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunarimiehet on paljon kivempia!