Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Useimmat taas jälkijunassa, häpykarvat taas in..

Vierailija
13.11.2014 |

olleet itse asiassa jo jonkin aikaa!

Häpykarvoja pidetään taas kauniina ja seksikkäinä, eli paljas lätty on out! Puolet tutkituista sanoo, että he eivät muotoile häpykarvoituksiaan. Kaksi kolmasosaa taas todistaa, että heidän partnerinsa haluavat mieluiten luonnonmukaisen häpykarvoituksen. Olen samaa mieltä, sheivaus on epäluonnollista ja epämuodikasta eikä edes trendikästä!

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon in tai out, itse tykkään pitää posliinia. Näyttää siistimmältä ja tuntuu+näyttää kivemmalta alkkarit jalassa, kuin tursuavat karvat. Tulee jotenkin itseluottamustakin enemmän ja uskaltaa lähteä satunnaisenkin tuttavuuden matkaan kun ei tarvitse häpeillä pöheikköä tai tietyissä asennoissa hankaavaa sänkeä. Itse jos olisin mies, en harkitsisikaan antavani suuseksiä tms ei-posliinille.
-
Mutta ehkä pitkään parisuhteessa olevilla/vanhemman polven naisilla on eri tilanne, kun ei "tarvitse" panostaa eikä ajatusmaailmaan ylipäätään mahdu kuin mahdollisimman luonnollinen kokonaisuus ja kaikki muu tuntuu halvalta.

Vierailija
2/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana muutenkaan juosta muodin perässä, joten posliinina pysyttelen edelleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeasti joku ajelee tai on ajelematta karvansa sen takia että se on muodissa?

Katso Pirkko, luin lehdestä että on muotia ajella karvat, tässä on mun paljas pillu, katso sitä..

Vierailija
4/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut jo kuukauden kasvaa rehottaa, ja kumppanini ovat tykänneet:-) N:-23-

Vierailija
5/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta posliinina on paljon mukavampi olla.

Vierailija
6/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliinina olo on vähän kuin väittäisi miehen posken olevan posliinia jos ajelee kerran päivässä. Kerran kokeilin ajella ja niin kamala sänki tuli, ettei ajelun aiheuttama ärsytys ollut vielä laantunut kun jo taas olisi pitänyt ajaa. Jäin siihen yhteen kertaan enkä ole valituksia kuullut.

Vierailija
7/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:43"]

Posliinina olo on vähän kuin väittäisi miehen posken olevan posliinia jos ajelee kerran päivässä. Kerran kokeilin ajella ja niin kamala sänki tuli, ettei ajelun aiheuttama ärsytys ollut vielä laantunut kun jo taas olisi pitänyt ajaa. Jäin siihen yhteen kertaan enkä ole valituksia kuullut.

[/quote]

Tismalleen samaa mieltä:-)

Vierailija
8/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:43"]Posliinina olo on vähän kuin väittäisi miehen posken olevan posliinia jos ajelee kerran päivässä. Kerran kokeilin ajella ja niin kamala sänki tuli, ettei ajelun aiheuttama ärsytys ollut vielä laantunut kun jo taas olisi pitänyt ajaa. Jäin siihen yhteen kertaan enkä ole valituksia kuullut.
[/quote]
itellä onneks kasvaa niin hitaasti karvat, ettei joka päivä tarvitse ajaa.

Vierailija
9/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:40"]

Olen antanut jo kuukauden kasvaa rehottaa, ja kumppanini ovat tykänneet:-) N:-23-

[/quote]

Onko ollut montakin kumppania tässä kuukauden aikana?

Vierailija
10/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:22"]

Olkoon in tai out, itse tykkään pitää posliinia. Näyttää siistimmältä ja tuntuu+näyttää kivemmalta alkkarit jalassa, kuin tursuavat karvat. Tulee jotenkin itseluottamustakin enemmän ja uskaltaa lähteä satunnaisenkin tuttavuuden matkaan kun ei tarvitse häpeillä pöheikköä tai tietyissä asennoissa hankaavaa sänkeä. Itse jos olisin mies, en harkitsisikaan antavani suuseksiä tms ei-posliinille. - Mutta ehkä pitkään parisuhteessa olevilla/vanhemman polven naisilla on eri tilanne, kun ei "tarvitse" panostaa eikä ajatusmaailmaan ylipäätään mahdu kuin mahdollisimman luonnollinen kokonaisuus ja kaikki muu tuntuu halvalta.

[/quote]

2 juttua, karvattomuus on saastaisempaa ja toiseksi, osta oikean kokoisia alushousuja.

Vierailija
11/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä oon täysin trendin harjalla, mä kasvatan jo kainalokarvojakin.  Tuheroa en ole koskaan kuin vahalla muotoillut bikinikaudeksi sivuista.

Vierailija
12/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa muiden karvoitukset? Olen pitänyt posliinia vuosia jo ja siihen ei muotitrendit vaikuta.

Vierailija
13/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten olet posliini. Ei tarvitse sheivata, ainoastaan nyppiä yksittäisiä yksittäsiä karvoja :)

Vierailija
14/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luonto ois tarkoittanut posliiniks, niin kai tuo sit sellanen olis, siis ihan luonnostaan, joten annan olla sen sui generis;)

Vierailija
15/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

In tai out minä eikä mieheni pidetä alapää karvoituksesta.

Vierailija
16/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoilla ihmisillä karvat ei kasva ja he ovat posliineja. Toisaalta syöpähoidot voivat viedä ihmiseltä karvat ja tukankin.

Vierailija
17/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin mielellään sitten vaimon joka ei trendistä välitä.

Mies

Vierailija
18/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:43"]

[/quote]

Ei se noin mee, kyllä parranajoakin piti pitkään ja hartaasti harjoitella, että naama ja käsi tottuivat toisiinsa eikä tullut ärsytystä.

Vierailija
19/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 15:22"]

Olkoon in tai out, itse tykkään pitää posliinia. Näyttää siistimmältä ja tuntuu+näyttää kivemmalta alkkarit jalassa, kuin tursuavat karvat. Tulee jotenkin itseluottamustakin enemmän ja uskaltaa lähteä satunnaisenkin tuttavuuden matkaan kun ei tarvitse häpeillä pöheikköä tai tietyissä asennoissa hankaavaa sänkeä. Itse jos olisin mies, en harkitsisikaan antavani suuseksiä tms ei-posliinille. - Mutta ehkä pitkään parisuhteessa olevilla/vanhemman polven naisilla on eri tilanne, kun ei "tarvitse" panostaa eikä ajatusmaailmaan ylipäätään mahdu kuin mahdollisimman luonnollinen kokonaisuus ja kaikki muu tuntuu halvalta.

[/quote]

2 juttua, karvattomuus on saastaisempaa ja toiseksi, osta oikean kokoisia alushousuja.

[/quote]

Suurin osa suomalaisista miehistä on saastaisia, kun sheivaavat päivittäin? Nyt näkyy kyllä kalapuikontynkää kaupungilla, eli nenänalus jätetään ajamatta.

Vierailija
20/50 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 16:10"]

Jos luonto ois tarkoittanut posliiniks, niin kai tuo sit sellanen olis, siis ihan luonnostaan, joten annan olla sen sui generis;)

[/quote]

Jos luonto ois tarkottanu miehen parrattomaks lyhythiuksiseks, niin kai ne ois sellasia? Jos luonto ois tarkottanu miehen ja naisen tasaveroisiksi, niin kai meidät olisi luotu yhtä vahvoiksi? Jos ihmiset ois luotu lentämään niin meillä ois siivet... jne jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi