Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soittaisitko miehelle yhteisen yön jälkeen, vaikka mies lupasi soittaa mutta ei ole soittanut?

Vierailija
25.09.2021 |

Jos mies lupaa soittaa klo X mennessä, mutta ei soita, soittaisitko miehelle itse ja jos, niin missä vaiheessa? Jos et soittaisi, miksi et?

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitää tajuta, että seksi ei velvoita miestä mihinkään. Jos haluaa sitoutumista seksin myötä, pitää odottaa, että mies sitoutuu ennen seksiä, eli tapailla kauemmin ensin. Ei siis kannata soittaa miehelle tai laittaa mitään 'oliko tää tässä' -viestejä.

Voit tietty laittaa jonkun kiitos kivasta illasta, MUTTA vaikka mies vastaisi siihen jotain 'kiitos' tai muuta yleistä, se ei tarkoita että häntä kiinnostaa. Odota siis sen jälkeen yhteydenottoa mieheltä, ei muita viestejä. Mies voi myös pitää sinua hätävarana jos olet liian innokas.

47 vuoden elämänkokemuksen perusteella en ottaisi mieheen itse mitään yhteyttä. Ihastuneet miehet kyllä näyttää kiinnostuksena. Jahtaamalla miestä voi saada vain puolivillaisen suhteen, mutta tietty poikkeuksia voi olla.

Kaikkien ihastumiseen taipuvaisten ja/tai parisuhdetta haikailevien naisten pitäisi lukea Roosh Valizadehin kirja "Lady", jonka se on kirjoittanut nimenomaan naisille. (Roosh on siis pelimiesten sittemmin uskoon tullut kuningas).

Ei siksi, että oppisi miten miestä miellytetään, vaan että oppisi, miten miehet pelaavat tuota deittailupeliä. Itse olen naimisissa ollut pitkään, mutta pyysin meidän kirjastoa hankkimaan tuon kirjan ihan uteliaisuudesta. Kun olen tältä palstalta lukenut näitä tinderöintikokemuksia, ja tuo deittailumaailma on itselleni ihan vieras.

No, minun nuoruudessani oli sääntö, että ei seksiä ennen kolmansia treffejä. Rooshin mielestä pitää pihdata noin kahdeksansiin saakka, koska vain tosissaan oleva mies viitsii odottaa niin pitkään. Pelimiehet ilmeisesti voi odottaa vielä kolmannetkin treffit ja jaksaa esittää ihastunutta.

Muutenkin mitä ilmeisimmin ainoa tapa välttää satutetuksi tulemista deittimaailmassa (eli kauniisti sanottu pump&dump) on olla harrastamatta seksiä, kunnes on varma miehen sitoutumisesta. Ja kukaan mies ei ole sitoutunut toisten treffien jälkeen.

Minusta on alkanut tuntua, että vanhanaikaiset siveellisyyssäännöt oikeasti oli naisille vain hyödyksi, ja koko seksuaalinen vapautuminen pelaa täysin pelimiesten pussiin.

Nyt en ymmärrä pointtia... Jos mies on tosissaan, niin mitä väliä vaikka seksiä olisi ekoillakin treffeillä? 

Ja miten käytännössä voi onnistua seksittömyys ennen sitoutumista? Kuka edes haluaa sitoutua ennen kuni tietää, sovitaanko seksuaalisesti yhteen? Miten suhde pääsee syventymään, jos noinkin olennainen osa-alue on poistettu? Ja mitä sitoutumisella tarkoitetaan - jos sillä tarkoitetaan varmuutta siitä, että haluaa olla loppuelämän kyseisen henkilön kanssa, niin sehän vaatii niin pitkän tuntemisen, että pitäisi seurustella seksittömästi pahimmillaan yli vuoden ajan! Jos taas tarkoitetaan vähän lievempää eli sitä, että tietää että sovitaan yhteen ja halutaan seurustella, niin miten sen voi tietää, jos vain platonisesti jutellaan, käydään leffoissa ja halitellaan?

Mulla on henkilökohtaisesti aivan sama, kuinka paljon pelataan pelimiesten pussiin. Tykkään seksistä, joten mieluummion harrastan sitä vaikka pelimiehen kanssa kuin olen harrastamatta seurustelukumppanin kanssa. Ja toiseksi ainakin minä tulkitsisin tuollaisen seksin pihtaamisen niin, että toiselle ei seksi niin tärkeä ja olennainen juttu ole, että hänellä on matala libido tms, ja veikkaan aika monen miehenkin olettavan niin. Joten eikö tuolla menetelmällä lähinnä saa sellaisia miehiä, joille seksi ei ole niin olennainen osa suhdetta?

Ei pidä paikkaansa. Koska on myös ihmisiä, jotka haluavat jotain mutta eivät tee sitä siitäkään huolimatta heti. Ja seksuaalisesta yhteensopivuudesta saa paljon selville kosketuksilla ja keskustelemalla.

Mutta paljon mahtuu ajanmääreiden "heti" ja "sitten kun ollaan sitouduttu" väliin.

Mikä pointti siinä oikeastaan on selvittää seksuaalista yhteensopivuutta keskustelkuiden ja kosketusten kautta? Millaisia ne kosketukset sitten olisivat? Pelkät halaukset eivät kerro mitään seksuaalisesta yhteensopivuudesta. Jos taas tarkoitat jotain kiihottavampaa ja seksuaalisempaa koskettamista, niin luulisi että on pelkkää kidutusta, etenkin jos on ihastunut, kosketella ja kiihottaa toista, mutta sitten varsinaista seksiä ei saisi harrastaa - kuulostaa jotenkin luonnottomalta. Saahan noinkin toki tehdä, mutta en tiedä, onko se kovin toimiva keino suurimmalle osalle.

Niin, ja mitä keskusteluun tulee, olen itse huomannut, että se on epäluotettava keino. Ihminen voi sanoa ja uskoa olevansa esimerkiksi seksuaalisesti aktiivinen, kokeilunhaluinen, leikkisä, intohimoinen... mutta sitten toisen osapuolen näkökulmasta hän ei olekaan tätä, koska eri ihmisille nämä sanat tatkoittavat eri asiaa.

Vierailija
102/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En soittaisi missään tapauksessa!

Joku itsekunnioitus pitää ihmisellä olla.

Näinhän se on. Haluaisin vain kuulla sen suoraan häneltä, ettei kiinnosta, vaikka vaistosin kyllä jo tuona yönä, ettei hän sittenkään ollut tykästynyt minuun vaan oli kanssani ja esitti ihanaa päästäkseen pöksyihini.

Olisiko ihan typerää, jos soittaisi kerran ja jos vastausta ei kuuluisi, antaisi olla?

Ap

Älä nyt nöyryytä itseäsi lisää soittamalla. Luuletko oikeasti, että mies jättäisi soittamatta jos olisi kiinnostunut?! No ei tasan jättäisi. Miksi hän päästäisi naisen, josta on kiinnostunut, vain mä kävelemään? On ihan yleinen tapa sanoa jotain soitellaan tms treffien loppuessa. Varmaan 50% tapauksessa ei ole miehestä kuulunut enää ikinä mitään. Ja jos kyseessä seksitreffit, niin jopa useammin.

Väännän tämän siis rautalangasta: mies. ei. ole. sinusta. kiinnostunut.

Minulle eräs tapailukumppani vakuutteli olevansa kiinnostunut, mutta AINA se olin minä joka joutui huolehtimaan yhteydenpidosta. Äijä vastasi viesteihin tosi hitaasti, joskus useamman päivän viiveelläkin, mutta juujuu, kiinnostaa kyllä. Ehdotteli kaikkea kivaa tekemistä tuleville tapaamisille, ja minä hölmönä, kokemattomana ja tunteista sekaisin tietysti uskoin. Kun oli saanut minut sänkyyn pari kertaa, päätti lopettaa jutun. Vielä sitä edellisessä keskustelussa sanoi sanatarkasti että kiinnostaa ja ehdotti tarkkaa ajankohtaa seuraavalle tapaamiselle, joka jäi sekin sitten toteutumatta. Ei tsiisus mikä pelle.

Sanoihin ei koskaan kannata luottaa. Jos joku sanoo olevansa kiinnostunut, se saattaa olla oikeasti hyvin kaukana totuudesta.

Vierailija
104/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitää tajuta, että seksi ei velvoita miestä mihinkään. Jos haluaa sitoutumista seksin myötä, pitää odottaa, että mies sitoutuu ennen seksiä, eli tapailla kauemmin ensin. Ei siis kannata soittaa miehelle tai laittaa mitään 'oliko tää tässä' -viestejä.

Voit tietty laittaa jonkun kiitos kivasta illasta, MUTTA vaikka mies vastaisi siihen jotain 'kiitos' tai muuta yleistä, se ei tarkoita että häntä kiinnostaa. Odota siis sen jälkeen yhteydenottoa mieheltä, ei muita viestejä. Mies voi myös pitää sinua hätävarana jos olet liian innokas.

47 vuoden elämänkokemuksen perusteella en ottaisi mieheen itse mitään yhteyttä. Ihastuneet miehet kyllä näyttää kiinnostuksena. Jahtaamalla miestä voi saada vain puolivillaisen suhteen, mutta tietty poikkeuksia voi olla.

Kaikkien ihastumiseen taipuvaisten ja/tai parisuhdetta haikailevien naisten pitäisi lukea Roosh Valizadehin kirja "Lady", jonka se on kirjoittanut nimenomaan naisille. (Roosh on siis pelimiesten sittemmin uskoon tullut kuningas).

Ei siksi, että oppisi miten miestä miellytetään, vaan että oppisi, miten miehet pelaavat tuota deittailupeliä. Itse olen naimisissa ollut pitkään, mutta pyysin meidän kirjastoa hankkimaan tuon kirjan ihan uteliaisuudesta. Kun olen tältä palstalta lukenut näitä tinderöintikokemuksia, ja tuo deittailumaailma on itselleni ihan vieras.

No, minun nuoruudessani oli sääntö, että ei seksiä ennen kolmansia treffejä. Rooshin mielestä pitää pihdata noin kahdeksansiin saakka, koska vain tosissaan oleva mies viitsii odottaa niin pitkään. Pelimiehet ilmeisesti voi odottaa vielä kolmannetkin treffit ja jaksaa esittää ihastunutta.

Muutenkin mitä ilmeisimmin ainoa tapa välttää satutetuksi tulemista deittimaailmassa (eli kauniisti sanottu pump&dump) on olla harrastamatta seksiä, kunnes on varma miehen sitoutumisesta. Ja kukaan mies ei ole sitoutunut toisten treffien jälkeen.

Minusta on alkanut tuntua, että vanhanaikaiset siveellisyyssäännöt oikeasti oli naisille vain hyödyksi, ja koko seksuaalinen vapautuminen pelaa täysin pelimiesten pussiin.

Olen aina harrastanut seksiä siinä vaiheessa, kun olen itse sitä halunnut (ja tietysti toinenkin osapuoli on halunnut). Seksin takia. En siksi, että olisin kuvitellut, että sen jälkeen mies on rakastunut ja ollaan parisuhteessa. Ja olen harrastanut seksiä miesten kanssa, joita en olisi edes halunnut parisuhteeseen.

Mitä jos noiden höpöhöpöjuttujen sijaan tultaisiin 2000-luvulle ja hyväksyttäisiin, että molemmat voivat haluta seksi. Suhde sitten joko muodostuu siinä ohessa tai sitten ei.

Vierailija
105/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Haluaisin vain kuulla sen suoraan häneltä, ettei kiinnosta, vaikka vaistosin kyllä jo tuona yönä, ettei hän sittenkään ollut tykästynyt minuun vaan oli kanssani ja esitti ihanaa päästäkseen pöksyihini.

Olisiko ihan typerää, jos soittaisi kerran ja jos vastausta ei kuuluisi, antaisi olla?

Ap

Soittoyrityksen jälkeen sinua harmittaisi vielä enemmän, jos mies ei vastaisi.

Kyllä se soittaa, jos kiinnostaa tarpeeksi. Jos haluaa miehestä seurustelukumppanin niin silloin ei yleensä kannata heti antaa ekoilla treffeillä tai baari-illan päätteeksi.

Ei ollut mikään baarihomma tai ekat treffit. Tokat treffit olivat. No, kaipa tästäkin selviää kuten edellisistäkin vastaavista tilanteista. Olen vähän sellainen, että ihastun tosi harvoin, mutta kun ihastun niin se on tosi voimakasta. Olen muutenkin herkästi tunteva ihminen.

Ap

Älä sitten jaa niitä herkimpiä paikkojasi kenelle hyvänsä. Kannattaisi tutustua ensin, minkälainen ihminen on kyseessä.

Ei mua se yö kaduta. Mulle s.ek.si ei ole niin iso asia, eli pystyn hyvin yhden illan/yön juttuihin sellaistenkin kanssa, joihin ei ole syvempiä tuntemuksia. Sanoin tällä miehellekin, että jos hän haluaa pelkästään sitä, niin se on ok ja voin hänen kanssaan sen yhden yön viettää, koska hän kiihottaa mua tosi paljon. Että se on mulle ok, kunhan siitä sanoo suoraan. Mutta mies sanoi, että ei hän sitä pelkästään halua. Se olen ollut joka kerta minä, joka on toista alkanut kosketella intiimisti. Sänkyynkin menimme minun aloitteestani.

Ap

Herkästi tunteva ihminen, joka harrastaa tuollaista? Ööööh 🙄

Vierailija
106/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en tajua enää. Ap soitti, mies soitti. Mies pyysi leffaan, mutta ap ei lähde koska VÄSYTTÄÄ.

Vierailija
107/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Soittoyrityksen jälkeen sinua harmittaisi vielä enemmän, jos mies ei vastaisi.

Kyllä se soittaa, jos kiinnostaa tarpeeksi. Jos haluaa miehestä seurustelukumppanin niin silloin ei yleensä kannata heti antaa ekoilla treffeillä tai baari-illan päätteeksi.

Ei ollut mikään baarihomma tai ekat treffit. Tokat treffit olivat. No, kaipa tästäkin selviää kuten edellisistäkin vastaavista tilanteista. Olen vähän sellainen, että ihastun tosi harvoin, mutta kun ihastun niin se on tosi voimakasta. Olen muutenkin herkästi tunteva ihminen.

Ap

Älä sitten jaa niitä herkimpiä paikkojasi kenelle hyvänsä. Kannattaisi tutustua ensin, minkälainen ihminen on kyseessä.

Ei mua se yö kaduta. Mulle s.ek.si ei ole niin iso asia, eli pystyn hyvin yhden illan/yön juttuihin sellaistenkin kanssa, joihin ei ole syvempiä tuntemuksia. Sanoin tällä miehellekin, että jos hän haluaa pelkästään sitä, niin se on ok ja voin hänen kanssaan sen yhden yön viettää, koska hän kiihottaa mua tosi paljon. Että se on mulle ok, kunhan siitä sanoo suoraan. Mutta mies sanoi, että ei hän sitä pelkästään halua. Se olen ollut joka kerta minä, joka on toista alkanut kosketella intiimisti. Sänkyynkin menimme minun aloitteestani.

Ap

Herkästi tunteva ihminen, joka harrastaa tuollaista? Ööööh 🙄

Onko se siis oikeasti outoa? Tällainen nyt vaan olen. Sinkkuna siis voin harrastaa tunteetonta se.ks.iä, mutta jos on tunteita johonkuhun, niin silloin en muiden kanssa pelehdi. Rakkaudesta saa paljon enemmän kuin pelkästä tunteettomasta panemisesta.

Ap

Vierailija
108/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan toimia omien päätelmieni perusteella, ilman että kysyn tuntemattomien mielipiteitä siihen, kuinka toimia.

Vierailija
109/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan toimia omien päätelmieni perusteella, ilman että kysyn tuntemattomien mielipiteitä siihen, kuinka toimia.

Niin pitääkin! Itsekin teen aivan oman pääni mukaan. Saatan toki kysellä muilta mitä he tekisivät, mutta teen aina kuitenkin juuri oman pääni mukaan. Haluan olla oma itseni, vaikka olisin muiden kanssa kuinka ressukka sekopää tahansa.

Ap

Vierailija
110/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei muiden kanssa vaan muiden silmissä 😄

Nyt on taas vahva usko tähän. Mies pyysi minua yhteen aktiviteettiin huomenna, eikä sitä siis tehdä makuuasennossa eikä edes kontillaan.

Ap

Vierailija
111/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN VIETÄ: En harrasta seksiä Vain Se kuuluu Avioliittoon!

Vierailija
112/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tunne molemminpuoleista?

Vierailija
113/113 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää naiset alentako itseänne. Yhden- tai kahden illan jutut pitää unohtaa. On sitten eri juttu, jos mies ottaa yhteyttä senkin jälkeen. En edes osaa sanoa, että miksi mies, mutta tuntuu nololta, jos nainen jää roikkumaan kun itse on alistunut pantavaksi.

KUKAAN mies ei halua baarituttavuudesta riippakiveä eikä naisen tule sellainen ollakaan.

Vielä selvemmin: Älkää naiset olko hutsuja älkääkä lähtekö kenen tahansa mukaan.

Ja näin kommentoi joku vielä vuonna 2021. On varmasti tyytyväinen myös siihen, että naisen palkka on pienempi samasta työstä ja firmojen johtokunnissa istuu vähemmän naisia.

Kyllä minulla on miehiä alaisina ja hankin paljon enemmän kuin he.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän