Soittaisitko miehelle yhteisen yön jälkeen, vaikka mies lupasi soittaa mutta ei ole soittanut?
Jos mies lupaa soittaa klo X mennessä, mutta ei soita, soittaisitko miehelle itse ja jos, niin missä vaiheessa? Jos et soittaisi, miksi et?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En soittaisi missään tapauksessa!
Joku itsekunnioitus pitää ihmisellä olla.Näinhän se on. Haluaisin vain kuulla sen suoraan häneltä, ettei kiinnosta, vaikka vaistosin kyllä jo tuona yönä, ettei hän sittenkään ollut tykästynyt minuun vaan oli kanssani ja esitti ihanaa päästäkseen pöksyihini.
Olisiko ihan typerää, jos soittaisi kerran ja jos vastausta ei kuuluisi, antaisi olla?
Ap
Olisi.
Vaikka oli vain yhden yön juttu, pitäisi silti kyetä vaihtamaan pari sanaa myös seuraavana päivänä.
Se vesittää koko yhden yön jutun idean, jos toinen odottaa seuraavana päivänä tunteista keskustelua. Jos on jotain odotuksia seuraavalle päivällä pitänee jättää tällaiset jutut väliin.
Kuka mainitsi tunteista keskustelun? Jos olisit kenen tahansa yhden illan tutun kanssa vaikka kalassa, olisi ihan ok ja toivottavaakin että reissun jälkeen vaihdetaan pari sanaa, pääsitkö kotiin tms.
Tietysti tunteista tivaaminen tuossa tilanteessa olisi liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku itsekunnioitus pitää ihmisellä olla.Näinhän se on. Haluaisin vain kuulla sen suoraan häneltä, ettei kiinnosta, vaikka vaistosin kyllä jo tuona yönä, ettei hän sittenkään ollut tykästynyt minuun vaan oli kanssani ja esitti ihanaa päästäkseen pöksyihini.
Olisiko ihan typerää, jos soittaisi kerran ja jos vastausta ei kuuluisi, antaisi olla?
Ap
Soittoyrityksen jälkeen sinua harmittaisi vielä enemmän, jos mies ei vastaisi.
Kyllä se soittaa, jos kiinnostaa tarpeeksi. Jos haluaa miehestä seurustelukumppanin niin silloin ei yleensä kannata heti antaa ekoilla treffeillä tai baari-illan päätteeksi.
Ei ollut mikään baarihomma tai ekat treffit. Tokat treffit olivat. No, kaipa tästäkin selviää kuten edellisistäkin vastaavista tilanteista. Olen vähän sellainen, että ihastun tosi harvoin, mutta kun ihastun niin se on tosi voimakasta. Olen muutenkin herkästi tunteva ihminen.
Ap
Tässä on taas hyvä esimerkki siitä, miksi miehiin ei kannata ihastua, saatikka rakastua. Kannattaa pelata samanlaista peliä, kuten miehet itse pelaa. Pllua ei kannata antaa, kun vasta on vakituinen kumppani, tosin seksi saattaa olla pettymys, mutta eihän seksin takia miesten kanssa ollakaan, vaan sen takia, mitä hyötyä miehestä on, parempaa seksiä saat tekemällä sen itse.
Miksi joka toinen viesti koskee yhdenillanjuttua? Eikö ihmiset osaa lukea?
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka toinen viesti koskee yhdenillanjuttua? Eikö ihmiset osaa lukea?
No niinpä! Kyseessä oli kahden illan juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mikään baarihomma tai ekat treffit. Tokat treffit olivat. No, kaipa tästäkin selviää kuten edellisistäkin vastaavista tilanteista. Olen vähän sellainen, että ihastun tosi harvoin, mutta kun ihastun niin se on tosi voimakasta. Olen muutenkin herkästi tunteva ihminen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin soittaa, niin soittaisin. En pelaa pelejä. Jos mies ei vastaa tai soita takaisin, niin silloin peli olisi selvä.
Sama juttu. Mua inhottaa kaikki pelailut ja pelit. Että tässä myt pureskelen kynsiäni ja odotan, että mies soittaa. Toisaalta jos ei nappaa, niin sanon senkin kauniisti, mutta suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä se soittaa, jos kiinnostaa tarpeeksi. Jos haluaa miehestä seurustelukumppanin niin silloin ei yleensä kannata heti antaa ekoilla treffeillä tai baari-illan päätteeksi.
Sen sijaan ainakin omalla kohdallani toimi, kun halusi miehestä aviopuolison. Tosin en häntä pokatessani sitä vielä ajatellut, itsellä oli mielessä vain yhden yön hoito. Mutta avioliittoon se johti.
Ap, älä soita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kai sä voit tekstatakin? Kiitos viimeisestä tyyliin? Jos ei tule vastausta, niin se on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Tässä on taas hyvä esimerkki siitä, miksi miehiin ei kannata ihastua, saatikka rakastua. Kannattaa pelata samanlaista peliä, kuten miehet itse pelaa. Pllua ei kannata antaa, kun vasta on vakituinen kumppani, tosin seksi saattaa olla pettymys, mutta eihän seksin takia miesten kanssa ollakaan, vaan sen takia, mitä hyötyä miehestä on, parempaa seksiä saat tekemällä sen itse.
Pllua ei kannata antaa missään vaiheessa, sen sijaan seksiä kannattaa harrastaa heti, kun molemmat sitä haluavat. Vaikka ei tulisi suhdetta niin onpahan saanut edes seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin soittaa, niin soittaisin. En pelaa pelejä. Jos mies ei vastaa tai soita takaisin, niin silloin peli olisi selvä.
Sama juttu. Mua inhottaa kaikki pelailut ja pelit. Että tässä myt pureskelen kynsiäni ja odotan, että mies soittaa. Toisaalta jos ei nappaa, niin sanon senkin kauniisti, mutta suoraan.
MIKSI sen miehen pitäisi soittaa? Oletko munahaukka?
Unohda koko juttu ja käyttäydy paremmin niin ehkä sitten saattaisit löytääkin puolison, jos sellaista havittelet. Baaripanot ei ole vaimomatskua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eih helvetti, että olet typerä muija!
Toivottavasti miehellä on numerosi, että osaa jättää vastaamatta.Mun on vaikea pelata mitään pelejä. Siis vaisto vaan sanoi ettei hän varmaan mitään vakavampaa minusta halunnut, mutta tottakai haluaisin asialle varmistuksen, koska ihastuin häneen.
Ap
Mä ymmärrän sua. Mä toimisin tilanteessa samalla tavalla kuin sinä. Mä en itseasiassa pysty seksiin jos en ole ihastunut. Tarvitsen siis rakkaushormoneja siinä samalla hyrräämään.
Mä lähettäisin tekstarin. Voihan olla, että sun numero on vaikka hukkunut. Jotain kepeää tyyliin oli kivaa, vieläkin hymyilyttää. Sen jälkeen voisi odotella sitten vastavuoroisuutta. Jos sititä ei viestittely ala, niin sitten ei ala. Sinä olet tehnyt omalta osaltasi kaikkesi. Etkä sä halua elämääsi jotakuta, joka ei tule kuin ”pakottamalla”. Kyllä se hra Oikeakin sieltä vielä on tulollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisi.
Vaikka oli vain yhden yön juttu, pitäisi silti kyetä vaihtamaan pari sanaa myös seuraavana päivänä.
Yhden yön jutuille ei olla mitään velkaa.
Olen eri mieltä. Jutusta voi seurata raskaus, sukupuolitauti… Kyllä pitää voida pystyä kohtaamaan henkilö myöhemmin.
Kondomi?
Ei ole 100% ehkäisy, kuten varmaan koulun valistustunneilta jäi mieleen.
Tapasin mieheni soittoruokalassa. Oltiin tyttöporukassa ja siihen sitten tuli näitä miehiä samaan pöytään. Keskusteluissa hän sai selville nimeni ja työpaikkani. Kyllä minä katselin, että onpa kivan näköinen mies ja osasi vielä tanssiakin, mutta jätin asian sikseen.
Viikon kuluttua töissäni soi puhelin. Nyt ollaan oltu kimpassa jo yli 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku itsekunnioitus pitää ihmisellä olla.Näinhän se on. HALUAISIN VAIN KUULLA SEN SUORAAN HÄNELTÄ, ETTEI KIINNOSTA, vaikka vaistosin kyllä jo tuona yönä, ettei hän sittenkään ollut tykästynyt minuun vaan oli kanssani ja esitti ihanaa päästäkseen pöksyihini.
OLISIKO IHAN TYPERÄÄ, JOS SOITTAISI kerran ja jos vastausta ei kuuluisi, antaisi olla?
Ap
EI SOITA = EI KIINNOSTA
(Tämä on suora vastaus mieheltä. Sen suorempaa vastausta ei ole!)
OLISI TYPERÄÄ, SUORASTAAN TYHMYYTTÄ SINUN SOITTAA.
Miksi? Kertokaa mitä väärää on siinä, että osoittaa olevansa kiinnostunut toisesta ihmisestä? Että näyttää muka jotenkin heikolta tai menettää siinä jotain? Musta on ollut ihanaa saada rakkauskirjeitä, sähköposteja, tekstareita, vaikka itsellä ei ole ollut samansuuntaisia tunteita. Ja kiittää niistä ja viheltää peli siististi poikki sanomalla, että mun elämässä ei nyt ole sellaista tilaa sinulle, vaikka ihana oletkin.
Ei se minulta ole mitään pois jos toiselle kerron ihastumisestani. Tehköön sillä sitten mitä haluaa. Tällaisissa tilanteissa oikeastaan aika äkkiä punnitaan ihmisten todellinen luonne ja kommunikointityyli, huumorintajukin saattaa paljastua.
Vierailija kirjoitti:
Ap vaikuttaa säälittävältä, ilmesesti panee kaikkia, jotka halunsa ilmaisevat ja samalla toivoo, että jospa se nyt ihastuisi kun pilluakin saa.
Eikä vaikuta. Ap on tunteva, yhtä täydellinen ihminen kuin sinä ja minä. Toiset mietiskelevät enemmän ja osalla on tunteitakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKSI sen miehen pitäisi soittaa? Oletko munahaukka?
Unohda koko juttu ja käyttäydy paremmin niin ehkä sitten saattaisit löytääkin puolison, jos sellaista havittelet. Baaripanot ei ole vaimomatskua.
Miksi käyt treffeillä baaripanojen kanssa?
No joo. Riippuu varmaan tapauksesta. Itsellä alkoi eräs pitkä suhde baari panosta. Mies oli jättänyt numeronsa ennen lähtöään ja soitin sit parin viikon päästä. En yleensä kyllä soittele, vaikka olisi nro.
Vierailija kirjoitti:
No joo. Riippuu varmaan tapauksesta. Itsellä alkoi eräs pitkä suhde baari panosta. Mies oli jättänyt numeronsa ennen lähtöään ja soitin sit parin viikon päästä. En yleensä kyllä soittele, vaikka olisi nro.
Edit. Niin jos miehellä on nro eikä soita, en itse kyllä ainakaan menisi soittelemaan.
En soittaisi. Se oli paskapuhetta, "soitellaan" eli heippa hei.
Voi rikkoutua, tauti voi tarttua käsien kautta, suuseksissä ei kaikki ole tarkkoja kondomin tai muun suojan kanssa.