Soittaisitko miehelle yhteisen yön jälkeen, vaikka mies lupasi soittaa mutta ei ole soittanut?
Jos mies lupaa soittaa klo X mennessä, mutta ei soita, soittaisitko miehelle itse ja jos, niin missä vaiheessa? Jos et soittaisi, miksi et?
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En soittaisi missään tapauksessa!
Joku itsekunnioitus pitää ihmisellä olla.Näinhän se on. Haluaisin vain kuulla sen suoraan häneltä, ettei kiinnosta, vaikka vaistosin kyllä jo tuona yönä, ettei hän sittenkään ollut tykästynyt minuun vaan oli kanssani ja esitti ihanaa päästäkseen pöksyihini.
Olisiko ihan typerää, jos soittaisi kerran ja jos vastausta ei kuuluisi, antaisi olla?
Ap
Kai sä voit tekstatakin? Kiitos viimeisestä tyyliin? Jos ei tule vastausta, niin se on sitten siinä.
Ei mitään yhdentekevää kiitos viimeisestä tai mitä kuuluu. Saati mitään passiivis-aggressiivista "ei sitten oo kuulunu susta mitään". Jos itse olet kiinnostunut, laita suoraan, että oli kivaa ja itse haluaisit vielä tavata, mitä mieltä toinen on? Tässä ei ole mitään menetettävää, mies ei näköjään aio laittaa viestiä. Rohkeus ja aitous on aina viehättävää. Ja suoraan kysymykseen tulee yleensä suora vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Olit vain arvoton reikä, johon spermat spruitattiin. Harmin paikka, elämä jatkuu.
Kumma asenne mielestäni, kun ottaa huomioon miten paljon tälläkin palstalla sen saamisesta puhutaan, usein katkeraan sävyyn kun ollaan puutteessa. 😂
Turha soittaa. Voit tehdä vaikka illemmalla pelin selväksi viestillä niin, että laitat sen noin 2-3 tunnin kuluttua luvatusta puhelusta. Näin viestität, ettet ole odottanut puhelua kynsiä pureskellen etkä toisaalta myöskään koko päivää. Et myöskään jätä takaporttia auki sille, että mies luulee, että sinulle voi joskus soittaa jos haluaa jonkun "helpon". Tietysti paras olisi olla vain soittamatta, mutta itse olen sellainen, että tekisin pelin selväksi saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset alentako itseänne. Yhden- tai kahden illan jutut pitää unohtaa. On sitten eri juttu, jos mies ottaa yhteyttä senkin jälkeen. En edes osaa sanoa, että miksi mies, mutta tuntuu nololta, jos nainen jää roikkumaan kun itse on alistunut pantavaksi.
KUKAAN mies ei halua baarituttavuudesta riippakiveä eikä naisen tule sellainen ollakaan.
Vielä selvemmin: Älkää naiset olko hutsuja älkääkä lähtekö kenen tahansa mukaan.
Ja näin kommentoi joku vielä vuonna 2021. On varmasti tyytyväinen myös siihen, että naisen palkka on pienempi samasta työstä ja firmojen johtokunnissa istuu vähemmän naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin soittaa, niin soittaisin. En pelaa pelejä. Jos mies ei vastaa tai soita takaisin, niin silloin peli olisi selvä.
Sama juttu. Mua inhottaa kaikki pelailut ja pelit. Että tässä myt pureskelen kynsiäni ja odotan, että mies soittaa. Toisaalta jos ei nappaa, niin sanon senkin kauniisti, mutta suoraan.
MIKSI sen miehen pitäisi soittaa? Oletko munahaukka?
Unohda koko juttu ja käyttäydy paremmin niin ehkä sitten saattaisit löytääkin puolison, jos sellaista havittelet. Baaripanot ei ole vaimomatskua.Miksi käyt treffeillä baaripanojen kanssa?
Rautalangasta: Vastasin aapeen aloitukseen. Näin yleensä tehdään.
Jotkut myös lukee ketjua ennen kuin kommentoi. Oletin että olisit edes hieman lukenut ennen kommentointia kun johonkin viestiinkin vastasit.
No mutta tiedät nyt kuitenkin että baaripanokommenttisi ei liittynyt aloitukseen.
Ap tässä.
Soitin hänelle ja hän vastasi, mutta oli juuri hoitamassa jotain asiaa ja sanoi soittavansa kohta. Muutaman minuutin päästä soitti ja sanoi ettei ole soittanut kun on ollut hoitamassa asioita. Kyseli vielä mennäänkö tänään leffaan, jota suunnittelimme eilen. Sanoin että voi kai sitä mennä ja mies lupasi soittaa myöhemmin (illalla ajattelimme mennä). Ei ole vielä mitään kuulunut ja pahoin pelkään, ettei kuulukaan. En mä tosiaan ole sellainen, että jäisin kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin roikkumaan. En tarvitse yhdentekeviä ihmisiä elämääni vain pönkittämään egoani tai muutakaan vastaavaa. Rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta haen. Se tunne jotenkin tuli välillämme.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset alentako itseänne. Yhden- tai kahden illan jutut pitää unohtaa. On sitten eri juttu, jos mies ottaa yhteyttä senkin jälkeen. En edes osaa sanoa, että miksi mies, mutta tuntuu nololta, jos nainen jää roikkumaan kun itse on alistunut pantavaksi.
KUKAAN mies ei halua baarituttavuudesta riippakiveä eikä naisen tule sellainen ollakaan.
Vielä selvemmin: Älkää naiset olko hutsuja älkääkä lähtekö kenen tahansa mukaan.
Antaisin tälle sata alapeukkua, jos se olisi mahdollista. Asenne jostain viime vuosisadan puolesta välistä, tervetuloa nykyaikaan, jossa naiset eivät ole passiivisia miehenmiellyttäjiä. Myös nainen voi haluta pelkkää seksiä, oli se sitten jonkun dinosauruksen mielestä hutsua tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Soitin hänelle ja hän vastasi, mutta oli juuri hoitamassa jotain asiaa ja sanoi soittavansa kohta. Muutaman minuutin päästä soitti ja sanoi ettei ole soittanut kun on ollut hoitamassa asioita. Kyseli vielä mennäänkö tänään leffaan, jota suunnittelimme eilen. Sanoin että voi kai sitä mennä ja mies lupasi soittaa myöhemmin (illalla ajattelimme mennä). Ei ole vielä mitään kuulunut ja pahoin pelkään, ettei kuulukaan. En mä tosiaan ole sellainen, että jäisin kaikkiin mahdollisiin oljenkorsiin roikkumaan. En tarvitse yhdentekeviä ihmisiä elämääni vain pönkittämään egoani tai muutakaan vastaavaa. Rakkautta ja yhteenkuuluvuuden tunnetta haen. Se tunne jotenkin tuli välillämme.
Ap
HYVÄ AP! Hyvä että soitit, omaan tunteeseen kannattaa aina luottaa, vaikka muut besservisserit sanoisivat mitä. Onnea treffeille!
Mies soittaa, jos se on kiinnostunut susta. En soittaisi perään sun tapauksessasi.
Olin aikeissa kommentoida, että älä ihmeessä soita, mutta soititkin. Kiva kuulla, että jollain käy noinkin onnellisesti. Olen (ja moni muukin ketjussa) näköjään vähän liian kyynistynyt. Toivottavasti teille tulee hyvä romanssi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku itsekunnioitus pitää ihmisellä olla.Näinhän se on. Haluaisin vain kuulla sen suoraan häneltä, ettei kiinnosta, vaikka vaistosin kyllä jo tuona yönä, ettei hän sittenkään ollut tykästynyt minuun vaan oli kanssani ja esitti ihanaa päästäkseen pöksyihini.
Olisiko ihan typerää, jos soittaisi kerran ja jos vastausta ei kuuluisi, antaisi olla?
Ap
Soittoyrityksen jälkeen sinua harmittaisi vielä enemmän, jos mies ei vastaisi.
Kyllä se soittaa, jos kiinnostaa tarpeeksi. Jos haluaa miehestä seurustelukumppanin niin silloin ei yleensä kannata heti antaa ekoilla treffeillä tai baari-illan päätteeksi.
Ei ollut mikään baarihomma tai ekat treffit. Tokat treffit olivat. No, kaipa tästäkin selviää kuten edellisistäkin vastaavista tilanteista. Olen vähän sellainen, että ihastun tosi harvoin, mutta kun ihastun niin se on tosi voimakasta. Olen muutenkin herkästi tunteva ihminen.
Ap
Tässä on taas hyvä esimerkki siitä, miksi miehiin ei kannata ihastua, saatikka rakastua. Kannattaa pelata samanlaista peliä, kuten miehet itse pelaa. Pllua ei kannata antaa, kun vasta on vakituinen kumppani, tosin seksi saattaa olla pettymys, mutta eihän seksin takia miesten kanssa ollakaan, vaan sen takia, mitä hyötyä miehestä on, parempaa seksiä saat tekemällä sen itse.
Minulle se hyöty suhteesta miehen kanssa on nimenomaan seksi. Joten seurustelu ilman seksiä antaisi osviittaa matalasta libidosta kummankin osalta, joten itsellä loppuisi tuollaiset seksittömät seurustelut jo alkuunsa eivätkä ne pääsisi vakiintumaan. Ja sitten toisaalta jos seksi miehen kanssa olisi pettymys tai emme sopisi seksuaalisesti ollenkaan yhteen, en keksisi yhtään syytä olla hänen kanssaan.
- Eri
Soitin. Onneksi, koska mies oli tallentanut numeroni väärin. Kolmatta vuotta ollaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä.
Ap
HYVÄ AP! Hyvä että soitit, omaan tunteeseen kannattaa aina luottaa, vaikka muut besservisserit sanoisivat mitä. Onnea treffeille!
Kiitos positiivisesta ajattelustasi, tuli hyvä mieli. Mulla ei vaan tällä hetkellä ole kovin vahva tunne siitä, että ihastus olisi molemminpuolista. Eipä siinä, satuttaahan se ja tekee taas entistä varovaisemmaksi, jos jossain vaiheessa olisi taas kiinnostusta tutustua johonkuhun. Ehkä vaan ihastun vääränlaisiin miehiin. Joskus olen ollur yhtä ihastunut, eikä se johtanut parisuhteeseen. Ollaan kuitenkin edelleen samasssa työyhteisössä, eikä kummallakaan ole enää mitään hampaankolossa, vaan suhtaudumme toisiimme ihan neutraalin ystävällisesti kuten kehen tahansa työkaveriin.
Ap
On outoa, että ihmisten pitäisi katkoa välit täysin mikäli eivät ole seksisuhteessa tai muussa suhteessa. Ennenvanhaan oli tapana pysähtyä vaihtamaan sananen kaikkien vähänkin tuttujen kanssa.
Olen aina voinut luottaa intuitiooni ja tässä tapauksessa tuntuu taas siltä, että molemminpuolinen ihastus oli vain pääni sisälle kehittelemäni haavekuva. Tunnen itseni tosi typeräksi, mutta en edes välitä. Pääasia etten pelaa ihmissuhteilla. Jos sillä ei tässä maailmassa pärjää, niin sitten ei.
En voi myöskään luvata etten soittaisi miehelle enää, vaikkei hänestä kuuluisi mitään. Teen miltä tuntuu, oli se kuinka säälittävää tai sairasta tahansa.
Mun oli pakko lähteä ulos penkille istumaan, kun kotona neljän seinän sisällä oleminen ahdisti niin paljon. Tästä tulikin taas tuo mies mieleen. Hitsit meillä oli paljon yhteistä mutta myös mukavasti eroja. Hänellä siis myös ollut masennusjaksoja, paniikkihäiriöitä ja ahdistuneisuutta. Tuntui vaan niin hyvältä ymmärtää toisen ongelmia samalla kun oli jatkuva halu halailla ja pussailla. Mulle pitää tulla todella vahvat tunteet toiseen, että haluan halailla ja pussailla. Suurin osa parisuhteistani on ollut sellaisia, että sänkyhommat toimii ihan hyvin mutta sitä oikeaa rakkauden tunnetta ei ole ollut. Että kun toista katsookin, niin sydän sulaa ja haluaisi kiehnätä koko ajan toista vasten, kun se on vaan söpö ja ihana.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaisin soittaa, niin soittaisin. En pelaa pelejä. Jos mies ei vastaa tai soita takaisin, niin silloin peli olisi selvä.
Sama juttu. Mua inhottaa kaikki pelailut ja pelit. Että tässä myt pureskelen kynsiäni ja odotan, että mies soittaa. Toisaalta jos ei nappaa, niin sanon senkin kauniisti, mutta suoraan.
MIKSI sen miehen pitäisi soittaa? Oletko munahaukka?
Unohda koko juttu ja käyttäydy paremmin niin ehkä sitten saattaisit löytääkin puolison, jos sellaista havittelet. Baaripanot ei ole vaimomatskua.Miksi käyt treffeillä baaripanojen kanssa?
Jotkut myös lukee ketjua ennen kuin kommentoi. Oletin että olisit edes hieman lukenut ennen kommentointia kun johonkin viestiinkin vastasit.
No mutta tiedät nyt kuitenkin että baaripanokommenttisi ei liittynyt aloitukseen.
Näinhän minä teinkin. "Vastasin aapeen aloitukseen".
Ei vaan enää jaksa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Soittoyrityksen jälkeen sinua harmittaisi vielä enemmän, jos mies ei vastaisi.
Kyllä se soittaa, jos kiinnostaa tarpeeksi. Jos haluaa miehestä seurustelukumppanin niin silloin ei yleensä kannata heti antaa ekoilla treffeillä tai baari-illan päätteeksi.
Ei ollut mikään baarihomma tai ekat treffit. Tokat treffit olivat. No, kaipa tästäkin selviää kuten edellisistäkin vastaavista tilanteista. Olen vähän sellainen, että ihastun tosi harvoin, mutta kun ihastun niin se on tosi voimakasta. Olen muutenkin herkästi tunteva ihminen.
Ap
Ja trollollei. Herkästi tunteva ihminen ei mene sänkyyn toisilla treffeillä, eikä hänellä ole taustalla "edellisiä vastaavia tilanteita". Koska herkästi tunteva ihminen ei kestä sängystä sänkyyn hyppimistä.
Tunsin kerran yhden sekakäyttäjädaamin, jolla oli tuollaista samanlaista settiä. "En harrasta irtosuhteita, koska ihastun niin herkästi". Sitten kumminkin mentiin baarista jonkun miehen kämpille ja parin viikon päästä paruttiin kun TÄMÄKÄÄN ei ollut se oikea.
Ihan oikeasti, rakkaat naiset, säästätte itsenne monilta turhilta murheilta kun opitte pitämään polvet yhdessä. Eri asia tietysti ne, jotka oikeasti pystyvät vain huvitellen harrastamaan irtosuhteita, mutta suurin osa ei näytä pystyvän, ja sitten vingutaan ja volistaan itseaiheutettuja ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitää tajuta, että seksi ei velvoita miestä mihinkään. Jos haluaa sitoutumista seksin myötä, pitää odottaa, että mies sitoutuu ennen seksiä, eli tapailla kauemmin ensin. Ei siis kannata soittaa miehelle tai laittaa mitään 'oliko tää tässä' -viestejä.
Voit tietty laittaa jonkun kiitos kivasta illasta, MUTTA vaikka mies vastaisi siihen jotain 'kiitos' tai muuta yleistä, se ei tarkoita että häntä kiinnostaa. Odota siis sen jälkeen yhteydenottoa mieheltä, ei muita viestejä. Mies voi myös pitää sinua hätävarana jos olet liian innokas.
47 vuoden elämänkokemuksen perusteella en ottaisi mieheen itse mitään yhteyttä. Ihastuneet miehet kyllä näyttää kiinnostuksena. Jahtaamalla miestä voi saada vain puolivillaisen suhteen, mutta tietty poikkeuksia voi olla.
Kaikkien ihastumiseen taipuvaisten ja/tai parisuhdetta haikailevien naisten pitäisi lukea Roosh Valizadehin kirja "Lady", jonka se on kirjoittanut nimenomaan naisille. (Roosh on siis pelimiesten sittemmin uskoon tullut kuningas).
Ei siksi, että oppisi miten miestä miellytetään, vaan että oppisi, miten miehet pelaavat tuota deittailupeliä. Itse olen naimisissa ollut pitkään, mutta pyysin meidän kirjastoa hankkimaan tuon kirjan ihan uteliaisuudesta. Kun olen tältä palstalta lukenut näitä tinderöintikokemuksia, ja tuo deittailumaailma on itselleni ihan vieras.
No, minun nuoruudessani oli sääntö, että ei seksiä ennen kolmansia treffejä. Rooshin mielestä pitää pihdata noin kahdeksansiin saakka, koska vain tosissaan oleva mies viitsii odottaa niin pitkään. Pelimiehet ilmeisesti voi odottaa vielä kolmannetkin treffit ja jaksaa esittää ihastunutta.
Muutenkin mitä ilmeisimmin ainoa tapa välttää satutetuksi tulemista deittimaailmassa (eli kauniisti sanottu pump&dump) on olla harrastamatta seksiä, kunnes on varma miehen sitoutumisesta. Ja kukaan mies ei ole sitoutunut toisten treffien jälkeen.
Minusta on alkanut tuntua, että vanhanaikaiset siveellisyyssäännöt oikeasti oli naisille vain hyödyksi, ja koko seksuaalinen vapautuminen pelaa täysin pelimiesten pussiin.
Ap taas tässä. Tuli äsken jollain tavalla tosi helpottunut olo. Toki tänne kirjoittaminen auttoi mutta ei tämä tunne sillä selity, sillä olen aiemminkin avautunut täällä vastaavista ongelmistani eikä samaa hyvän olon tunnetta ole tullut. Kävin yhdessä kaupassa ostamassa pari juttua joita olin aiemmin katsellut ja hymyilin vaan koko ajan. Sitten satuin katsomaan puhelintani ja hän oli soittanut juuri silloin, kun olin tuossa kaupassa ostoksilla. Nyt on kyllä todella epätodellisen ihana olo. Ehkä kaikki toivo tämän ihmisen suhteen ei ole menetetty?
Huh. Ansaitsitte tietää ja lupaan kertoa tänne kaikki käänteet mitä tässä tulee tapahtumaan. Ihan vain koska arvostan sitä että kuuntelette meitä yksinäisiä ihmisiä. Itseänikin on aina kiinnostanut kuulla muidenkin vastaavista ongelmista ja kuinka ongelmat ovat sitten lopulta ratkenneet. Mä en halua kenellekään pahaa ja siksi haluan uskoa siihen, ettei mullekaan käy pahoin. Siis tarkoitan sitä, että vaikka joku asia tuntuisi pahalta, niin sillä on kuitenkin loppujen lopuksi hyvä tarkoitus.
Ap