Juoksutrikoista tuli naisille arkinen asuste katukuvaan legginsien tapaan.
Selvää on, että moni ei edes harrasta juoksua tai pyöräilyä. Silti ne laitetaan päälle jos mennään kauppaan, kouluun tai ystävän luokse. Hassua.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan fine.
Mutta sitten naama kiinni, jos 15v Jonne tai 55v Reino vähän tsekkaa konttia.
Niin että naisten vika, kun miehet ei osaa pitää silmiään kurissa? Mennäänkö toiseen päätyyn asti katsomaan, auttaako burkhaan ja niqabiin sonnustautuminen vai tuleeko uskonnollinen poliisi pamputtamaan, jos vähän ihoa vilahtaa?
On aivan sama, mihin naiset pukeutuvat, jos lähtökohta on se, että naiset ovat itseäänpaljastelevia tyrkkyjä, joita miesparat joutuvat pakostakin tuijottamaan. Anteeksi nyt, että minulla on keho ja siinä kaksi tissiä ja kaksi pakaraa ja että joudun tämän kehoni kanssa välillä tuolla ulkoilmoilla asioimaan.
"ei osaa pitää silmiään kurissa"
Et kai sä nyt pllurytkyilläsi määrä, että mihin ihmiset katselee?
En määrääkään! Mutta vaikka mulla olisi mikä halatti hyvänsä päälläni, niin aina on ihmisiä, jotka haluaa kytätä toisten kehoja. Ihan jo tuo oma asenteesi trikoista "pllurytkyinä" kertoo jo paljon: olet päättänyt, että niitä käyttävät ihmiset haluavat esitellä labiaansa. Samalla logiikalla minä voin päätellä, että kaikki vetoketjullisia housuja käyttävät miehet haluavat esitellä vehkeitään, kun kerran merkitsevät haarovälinsä sellaisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan fine.
Mutta sitten naama kiinni, jos 15v Jonne tai 55v Reino vähän tsekkaa konttia.
Niin että naisten vika, kun miehet ei osaa pitää silmiään kurissa? Mennäänkö toiseen päätyyn asti katsomaan, auttaako burkhaan ja niqabiin sonnustautuminen vai tuleeko uskonnollinen poliisi pamputtamaan, jos vähän ihoa vilahtaa?
On aivan sama, mihin naiset pukeutuvat, jos lähtökohta on se, että naiset ovat itseäänpaljastelevia tyrkkyjä, joita miesparat joutuvat pakostakin tuijottamaan. Anteeksi nyt, että minulla on keho ja siinä kaksi tissiä ja kaksi pakaraa ja että joudun tämän kehoni kanssa välillä tuolla ulkoilmoilla asioimaan.
"ei osaa pitää silmiään kurissa"
Et kai sä nyt pllurytkyilläsi määrä, että mihin ihmiset katselee?
En määrääkään! Mutta vaikka mulla olisi mikä halatti hyvänsä päälläni, niin aina on ihmisiä, jotka haluaa kytätä toisten kehoja. Ihan jo tuo oma asenteesi trikoista "pllurytkyinä" kertoo jo paljon: olet päättänyt, että niitä käyttävät ihmiset haluavat esitellä labiaansa. Samalla logiikalla minä voin päätellä, että kaikki vetoketjullisia housuja käyttävät miehet haluavat esitellä vehkeitään, kun kerran merkitsevät haarovälinsä sellaisella.
Tunteisiin?
Ei sali- ja juoksutrikoilla ruokakauppaan, kiitos.
Kauppa näyttää olevan monelle pyhä paikka.
Tykkään katsella naisten peppuja kaupoissa.
Perskannikat pomppiin... nams.... bongailen näkyisikö "huulien" ääriviivoja.
No jos joku haluaa minun takamusta tuijottaa niin siitä vaan. En tosin usko että suurinta osaa miehistä hirveästi kiinnostaa juuri minun takamus, tiukat housut on kuitenkin jalassa suunnilleen joka toisella naisella. Joillain trikoot, joillain farkut, ei kireiden stretchfarkkujen tai paksujen trikoiden peittävyydessä ole juuri mitään eroa. Että aika pulassa olisi semmoinen mies, jolla alkaa ajatus laukata jokaisen legginseissä kulkevan naisen kohdalla...