Juoksutrikoista tuli naisille arkinen asuste katukuvaan legginsien tapaan.
Selvää on, että moni ei edes harrasta juoksua tai pyöräilyä. Silti ne laitetaan päälle jos mennään kauppaan, kouluun tai ystävän luokse. Hassua.
Kommentit (186)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän mielestäni tosi hyvälle juuoksutrikoissa, miksi en saisi käyttää niitä?
Joku näyttää mielestään hyvältä ilman paitaa. Ja housuja. Miksi siis ei saisi liikkua alasti?
Äh, älä viitsi. Trikoissa on kuitenkin vaatteet päällä. Mikä siinä sinua ihan oikeasti harmittaa?
Eihän mua harmita se lainkaan. Itseäsi tosin saattaisi harmittaa, jos tietäisit, minkälaisia ajatuksia se herättää miesten mielessä ja miten he sinua esineellistävät.
Täällä on puhuttu mukavuudesta jne. No jos mukavuutta haluatte niin miksi ette pidä esim. collegehousuja kaupassa; nehän ne vasta mukavat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne on mukavat. Miksi pitäisin jotain kireitä farkkuja kun menen kauppaan tai kaverin luokse kylään
Onhan sukkahousutkin mukavat.
Ja onhan ilman housuja ihanan kevyt olla.
Mitä sitä turhia housuilla tai muilla, kun on mukava olla ihan pipsasillaan….Mennä kauppaan tai silleen. Ainoa huono puoli on vaan se, ettei ole taskuja. Mutta meikätyttö käyttää kätevästi reppua.
Siis samantien pllusillaan reppu selässä kauppaan.
Ei hierrä ja ilmastointikin pelaa.
Sitten voi vielä pyöritellä silmiä ja sähistä 55v Reiskalle, joka tohti edes vilkaista muhun päin.
Ihanan voimakkaan olon tuo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä näytän mielestäni tosi hyvälle juuoksutrikoissa, miksi en saisi käyttää niitä?
Joku näyttää mielestään hyvältä ilman paitaa. Ja housuja. Miksi siis ei saisi liikkua alasti?
Äh, älä viitsi. Trikoissa on kuitenkin vaatteet päällä. Mikä siinä sinua ihan oikeasti harmittaa?
Eihän mua harmita se lainkaan. Itseäsi tosin saattaisi harmittaa, jos tietäisit, minkälaisia ajatuksia se herättää miesten mielessä ja miten he sinua esineellistävät.
No eiköhän kaikki ole jo tottuneet trikoopeppuihin katukuvassa.
Mitäpä jos ihmiset ihan nauttii siitä millaisia ajatuksia muissa herättävät? Minua se ei harmita lainkaan, tosin en ole tuollaista havainnut suuressa mittakaavassa enkä usko että se on todellinen ilmiö muuta kuin 50+ rouvien mielessä.
Eri asia toki nuo läpinäkyvät vaaleat trikoot, mutta nyt ihan perus mustat on aivan tavallinen vaate.
Tämä ihan fine.
Mutta sitten naama kiinni, jos 15v Jonne tai 55v Reino vähän tsekkaa konttia.
Oisko jotkut lököttävät collarit sitten parempi vaihtoehto? Minä pidän juoksutrikoita koska ne on mukavat. Käytän niitä esim. kauppareissulla tai viedessä lapsia päiväkotiin (etäpäivinä), en silloin jaksa hirveästi kiinnostua näytänkö tyylikkäältä. Kotiäitinä ollessa käytin niitä jatkuvasti, kun ne on mukavat ja niissä on helppo touhuilla lasten kanssa. Yleensä käytän kyllä lenkkipolun ulkopuolella hieman pidempää takkia niitten kanssa. Ja juu, käyn kyllä myös lenkillä sekä juosten että kävellen, sitä varten ne alunperin ostin.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on puhuttu mukavuudesta jne. No jos mukavuutta haluatte niin miksi ette pidä esim. collegehousuja kaupassa; nehän ne vasta mukavat on?
Juoksuhousut on minun silmään hitusen vähemmän homssuiset kuin ne colleget, tosin käytän kyllä myös semmoisia vähän kapeamman mallisia collareita, ja kesällä pellavahousuja. Yksi päivä näin jonkun tytön ruudullisissa pyjamahousuissa kaupassa, ne oli varmasti ainakin mukavat.
Vierailija kirjoitti:
Hoitoalalla joissakin paikoissa, tuskin sairaaloissa, jotkut hoitajat käyttävät urheiluleggingssejä. Papat tykkää.
Jos minä olisin hoitaja ja ei olisi työasuja niin todellakin käyttäisin juoksuleggingsejä. Siinä työssä jos missä pitää olla mukavat vaatteet. Laittaisin kyllä jonkun tunikan tai pidemmän paidan niitten kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
No ne on mukavat. Miksi pitäisin jotain kireitä farkkuja kun menen kauppaan tai kaverin luokse kylään
No höpö höpö.
Jos sinä oikeasti mukavuutta ajattelisit , niin laittaisit löysemmät verkkarit tai kollegehousut.
Kesäkuumallakin - ja nyt oli kuumia kelejä- monilla oli mustakuvioiset paksunnäköiset juoksutrikoot. Mukavuus kaukana.
Sanonpa vaan , että tosi harvalla nuorellakaan on niin hyvä perä ja kaunismuotoiset jalat , että niitä kannattaisi esitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihmetyttänyt että niitä pitää ihmiset jotka ei ole lenkkipolkuja nähneetkään. Yritetäänkö tehdä joku sporttinen vaikutelma vai mistä on kyse?
Tuollahan se alussa jo sanottiin: mukavuudesta.
Ihan vaan naisena sanon, että hameet on yhtä mukavia päällä ja niissä sitä vasta onkin varaa valita.
Itse käytän hameita miltei aina - olen yksi niistä harvoista. Ilmeisesti se ei siksikään ole suosittu vaate, koska ei paljasta tarpeeksi runkoa.
Mutta esim lasten kanssa touhutessa se hame ei ole niin kätevä. Aina joku repii helma nousee, helma pitää asetella autoon mennessä ettei se jää ihan ryttyyn, pitää miettiä missä asennossa istuu lattialle. Minäkin käytän kyllä hameita töissä, mutta arkena valitsen ne trikoot tai ihan vaan collarit.
Vierailija kirjoitti:
Pidän kaupassa usein treenitrikoita, mutta myös collegehousuja välillä. Noista edellä mainitut ovat mukavammat, koska eivät lötkötä eivätkä tipu. Niissä on mukava liikkua, siivota, purkaa kauppakassit, on valmiina heti lenkille/salille jne. Hame on myös mukava, mutta sitä pidän vain kesäisin.
En ymmärrä tätä treeni/juoksutrikoiden haukkummista tai siihen pukeutumisen moittimista. Mitä haittaa, että pepun muoto näkyy? Ketä se ihan todella haittaa? Jos joku mies katsoo ihaillen tai säälitellen, niin ei se minua haittaa. Koskaan kukaan ei ole kaupassa tullut ikävästi sanomaan, huomauttanut tai tuijottanut liian epäsopivasti. Jos tuijottaisikin, ei se ole minun ongelma, vaan hänen.
Eikö tuhansien vuosien jälkeen nainen viimeinkin saisi pukea päälleen sellaiset vaatteet, joissa hän viihtyy ja jotka hän itse haluaa? Kunhan vaatteet ovat päällä, mitä merkitystä enää muulla on?
Muoti muuttuu vuosittain maailmalla, meillä mennään sukkikset jalassa kesät talvet.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan fine.
Niin että naisten vika, kun miehet ei osaa pitää silmiään kurissa? Mennäänkö toiseen päätyyn asti katsomaan, auttaako burkhaan ja niqabiin sonnustautuminen vai tuleeko uskonnollinen poliisi pamputtamaan, jos vähän ihoa vilahtaa?
On aivan sama, mihin naiset pukeutuvat, jos lähtökohta on se, että naiset ovat itseäänpaljastelevia tyrkkyjä, joita miesparat joutuvat pakostakin tuijottamaan. Anteeksi nyt, että minulla on keho ja siinä kaksi tissiä ja kaksi pakaraa ja että joudun tämän kehoni kanssa välillä tuolla ulkoilmoilla asioimaan.
Ensiks, trikoot on mukavat, ja urheilen paljon niin mun jaloista näkee että urheilen, niin ne myös näyttää hyvältä = 2 kärpästä yhdellä iskulla, nimittäin yleensä ne mukavimmat vaatteet ei oo hyvännäköset
Toiseks, se materiaali ainaki mun laadukkaissa trikoissa on ihanan pehmeää, ei voi verrata mihkää collegehousuihin!
Kolmanneks, tietyt miehet kattoo vaikka sulla ois säkki päällä niin ei niistä tarvi välittää. Mä oon tehny siveys&selibaatti lupauksen niin siinähän vahtaavat :D
Juoksutrikoot on niin helpot. Ei tarvi vaihtaa päivän mittaan housuja kun käy lenkillä, kaupassa, kaverilla, touhuilee kotona. Lasten kanssa puistoon tai sadesäällä lenkille lähtiessä niitten päälle on helppo vetäistä ulkohousut. Ne ei myöskään tipu jalasta vaikka lapsi kiskoisi lahkeesta, eikä tartu taskunsuusta ovenkahvoihin niinkuin collarit. Siksi ne on erityisen suosittuja pikkulasten äitien keskuudessa. Nykyään on vielä semmoisia joissa on reisitaskut kännykälle, ne on kyllä ihan käytännöllisyyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan fine.
Niin että naisten vika, kun miehet ei osaa pitää silmiään kurissa? Mennäänkö toiseen päätyyn asti katsomaan, auttaako burkhaan ja niqabiin sonnustautuminen vai tuleeko uskonnollinen poliisi pamputtamaan, jos vähän ihoa vilahtaa?
On aivan sama, mihin naiset pukeutuvat, jos lähtökohta on se, että naiset ovat itseäänpaljastelevia tyrkkyjä, joita miesparat joutuvat pakostakin tuijottamaan. Anteeksi nyt, että minulla on keho ja siinä kaksi tissiä ja kaksi pakaraa ja että joudun tämän kehoni kanssa välillä tuolla ulkoilmoilla asioimaan.
"ei osaa pitää silmiään kurissa"
Et kai sä nyt pllurytkyilläsi määrä, että mihin ihmiset katselee?
Kehorauhaa pitää ilmeisesti vielä vuosia markkinoida, niin myrkyllistä p4skaa ketju täynnä.
Kun samoilla housuilla voi heittää aamulenkin koirien kanssa, kävellä töihin, joskus olla ne päällä töissä, kävellä kotiin kaupan kautta, pissattaa koirat, tehdä piha-tai sisähommia, lämpätä koirat, treenata koirat, jäähkätä koirat ja katsoa ilta telkkua sohvalla niin mulle on ihan sama mitä joku niistä tai minusta ajattelee. Helppoa, mukavaa, kestävät tiheää pesua ja niissä pystyy kykkimään pitkin päivää vaikka missä asennoissa. Aika lököttävät pitäisi farkkujen olla että niissä mahtuisi mukavasti tekemään saman 🤷♀️
Siksi, että katunaisilla on taas juoksuaika.
Minä käytän juoksutrikoita salilla, olen ajatellut että ajavat saman asian kuin jotkut salitrikoot. Ostin muutamat Lidlin tarjouksesta, kun en ole sillä tavalla tarkka siitä miltä treenivaatteeni näyttävät. Saatan siis salilta kotiin kävellessä käydä kaupassa juoksutrikoot jalassa. Olen keski-ikäinen ja ylipainoinen, joten varmaan ulkonäköni perusteella minun ei uskota liikkuvan em. housut jalassa. En välitä. Todennäköisesti mavetulokseni on joka tapauksessa parempi kuin keskivertopaheksujan, joten joke's on you
Sinä taisit olla silloin 33