Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoista tuli naisille arkinen asuste katukuvaan legginsien tapaan.

Vierailija
25.09.2021 |

Selvää on, että moni ei edes harrasta juoksua tai pyöräilyä. Silti ne laitetaan päälle jos mennään kauppaan, kouluun tai ystävän luokse. Hassua.

Kommentit (186)

Vierailija
101/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei farkut mene jalkaan, koska raskausmahan vuoksi ei nappi mene kiinni. Ostin farkkukuvioisia trikoita. Ovat joustavat ja mukavat! Nyt ei purista vatsaa ja voin käyttää näitä samoja pöksyjä raskauden jälkeenkin.

Vierailija
102/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi pukeutua vaikka jätesäkkiin ja nää samat r4isk4usmentaliteetin omaavat ukot kuolaa, ahdistelee ja syyttelee naista anyway. Niille pelkästään naisen olemassaolo on jo kutsu käydä kimppuun. Niillä on parantumaton ongelma päässään.

On syy miksi naiset puetaan tietyissä maissa kaapuihin, sieltä suunnalta naiset itse lappaavat tänne miehiä joita teidän voimaantunut koskemattomuus ei kiinnosta ja ovat valmiina tarrautumaan käytännössä alastomaan kehoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä leggareita tai juoksutrikoita juuri siksi, että ovat kireät. Kun haluan olla mukavissa housuissa esim kotona, käytän löysiä verkkareita / collegehousuja. Miksi nuo puristavat (vaikkakin joustavat) housut ovat monien mielestä mukavat?

Vierailija
104/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hikisillä juoksutrikoilla ruokakauppaan, kiitos!

Vierailija
105/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä leggareita tai juoksutrikoita juuri siksi, että ovat kireät. Kun haluan olla mukavissa housuissa esim kotona, käytän löysiä verkkareita / collegehousuja. Miksi nuo puristavat (vaikkakin joustavat) housut ovat monien mielestä mukavat?

Ovat mukavan voimaannuttavia monen mielestä

Vierailija
106/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Pääsee ainakin ihmettelemään kun joku mies sitten erehtyy vilkaisemaan sekunnin liian kauan, ei olevinaan ymmärretä että mitä se "pervo" tuijotti siinä kassajonossa :D

Itse paljastavasti pukeutuneena naisena tykkään hirveästi miesten katseista, kunhan vaan ei tule lääppimään niin kaikki ok 😋 toisten naisten mulkoilevat katseet ne ärsyttää sen sijaan 🤔

Vierailija
107/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi pukeutua vaikka jätesäkkiin ja nää samat r4isk4usmentaliteetin omaavat ukot kuolaa, ahdistelee ja syyttelee naista anyway. Niille pelkästään naisen olemassaolo on jo kutsu käydä kimppuun. Niillä on parantumaton ongelma päässään.

On syy miksi naiset puetaan tietyissä maissa kaapuihin, sieltä suunnalta naiset itse lappaavat tänne miehiä joita teidän voimaantunut koskemattomuus ei kiinnosta ja ovat valmiina tarrautumaan käytännössä alastomaan kehoon.

Lässyn lässyn. Kanna kuule Make vastuu siitä että sinä ihan itse lääpit naisia ilman lupaa ja lähettelet kukkelisi kuvia 14-vuotiaille tytöille. "Kuola valuu kun katsoo kannikoiden pomppiista slurps vaan". Niinpä.

Vierailija
108/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko trikoot vai leggingsit kunhan on niin pitkä yläosa, että peittää takapuolen. Persvaon ja jokaisen kummun esittelyä pidän nolona.

Ja ihmetelleen miksi tuijotetaan ja läpsitään perseelle

Sulla on varmasti sellainen naama mikä houkuttelee tuijottamiseen ja läpsimiseen ja sen takia oikeutettua toimintaa.

Vaikka olisikin, naamaa ei voi valita, vaatteet voi joten 5/5 logiks

Eli sua saa vetää turpaan aina tavatessa ja se on sinulle logiikkasi mukaan ok.

Passiivinen parittelukutsu on hieman eri asia kuin tietynlaisen naaman omaaminen. 

Olitkin täydellinen idiootti. Ehkä olet saanut pari iskua päähän liikaa.

Sinähän se idiootti olet. Et selkeästi ymmärrä mitä nuo leggingsit implikoi, epäilen ettet edes ymmärrä mitä implikaatio on.

Sanavarastosi ja sumea logiikkasi on suoraan yliksen veetien peruskauraa.

Vierailija
109/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggins-naiset ovat nykyajan juntteja, kuten kesän paidattomat miehet kautta aikojen. 

Vierailija
110/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lässyn lässyn. Kanna kuule Make vastuu siitä että sinä ihan itse lääpit naisia ilman lupaa ja lähettelet kukkelisi kuvia 14-vuotiaille tytöille. "Kuola valuu kun katsoo kannikoiden pomppiista slurps vaan". Niinpä.

Ei kannata lietsoa "Makejen"(Lue: Muhisten) käytöstä puolialastomuudella jos häiritsee :)

Vierailija
111/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama onko trikoot vai leggingsit kunhan on niin pitkä yläosa, että peittää takapuolen. Persvaon ja jokaisen kummun esittelyä pidän nolona.

Ja ihmetelleen miksi tuijotetaan ja läpsitään perseelle

Sulla on varmasti sellainen naama mikä houkuttelee tuijottamiseen ja läpsimiseen ja sen takia oikeutettua toimintaa.

Vaikka olisikin, naamaa ei voi valita, vaatteet voi joten 5/5 logiks

Eli sua saa vetää turpaan aina tavatessa ja se on sinulle logiikkasi mukaan ok.

Passiivinen parittelukutsu on hieman eri asia kuin tietynlaisen naaman omaaminen. 

Olitkin täydellinen idiootti. Ehkä olet saanut pari iskua päähän liikaa.

Sinähän se idiootti olet. Et selkeästi ymmärrä mitä nuo leggingsit implikoi, epäilen ettet edes ymmärrä mitä implikaatio on.

Sanavarastosi ja sumea logiikkasi on suoraan yliksen veetien peruskauraa.

Kenen logiikka tässä on sumeaa? Kerro tuo kaikille tunkeilijoile joita sinäkin tänne äänestät

Vierailija
112/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on mukavat. Miksi pitäisin jotain kireitä farkkuja kun menen kauppaan tai kaverin luokse kylään

Vaikuttaako se lyhyt yläosakin mukavuuteen?

Vierailija
113/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ne on mukavat. Miksi pitäisin jotain kireitä farkkuja kun menen kauppaan tai kaverin luokse kylään

Vaikuttaako se lyhyt yläosakin mukavuuteen?

Mukavan voimaannuttavia

Vierailija
114/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että jotkut aikuiset pitää rajoittuneena,sulkeutuneena yms tuollaista jos ei halua puol alasti"herutella" tai muuten pukeutua paljastavasti intiimi alueet vilkkuen.

Vierailija
115/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin just äsken kaupassa trikoot päällä. Voi apua, kuinkahan moni mies mahtoi tuijottaa kamelinvarvasta tai persettä? Ja mä olen vielä tällainen pyörykkä. Ai, niin! I couldn`t care less.

Vierailija
116/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa pitää jos BMI on normaali eli alle 25, muuten ei kiitos.

t. Jorma

Vierailija
117/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmetyttänyt että niitä pitää ihmiset jotka ei ole lenkkipolkuja nähneetkään. Yritetäänkö tehdä joku sporttinen vaikutelma vai mistä on kyse?

Tuollahan se alussa jo sanottiin: mukavuudesta.

Ihan vaan naisena sanon, että hameet on yhtä mukavia päällä ja niissä sitä vasta onkin varaa valita.

Itse käytän hameita miltei aina - olen yksi niistä harvoista. Ilmeisesti se ei siksikään ole suosittu vaate, koska ei paljasta tarpeeksi runkoa.

Vierailija
118/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähänlaisita leggingsseistä tässä mahtaa olla kyse?? Itselläni on lähes aina leggingssit enkä koe niitä mitenkään paljastelevimsi. On pidempi paita tai takki päällä. Se peittää takapuolen.

Tällaisista: https://www.is.fi/viihde/art-2000008265790.html

https://is.mediadelivery.fi/img/1440/ef65cf39667f2ede86caa0fc3a8739a1.j…

Vierailija
119/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmetyttänyt että niitä pitää ihmiset jotka ei ole lenkkipolkuja nähneetkään. Yritetäänkö tehdä joku sporttinen vaikutelma vai mistä on kyse?

Tuollahan se alussa jo sanottiin: mukavuudesta.

Ihan vaan naisena sanon, että hameet on yhtä mukavia päällä ja niissä sitä vasta onkin varaa valita.

Itse käytän hameita miltei aina - olen yksi niistä harvoista. Ilmeisesti se ei siksikään ole suosittu vaate, koska ei paljasta tarpeeksi runkoa.

Mukavuus ei todellakaan ole se syy, ettei mitkään muut vaatteet käy kuin juoksutrikoot. Jos on oikein kompressoivat trikoot, niin ei ne edes ole mitenkään erityisen mukavat, kun puristavat ja ovat tiukat, joustavat toki, mutta saman tekee stretch-farkku.

Mukavia vaatteita ovat mm. collegehousut, pyjamahousut, joogahousut, liehuvat hameet, liehuvalahkeiset housut, haaremihousut ja tietenkin ne ihan peruslegginsit, jotka eivät ole yhtä tiukat kuin juoksutrikoot.

Vierailija
120/186 |
25.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kun jostain syystä mieluummin kumartuvat noukkimaan jotain lattialta tai kaupassa alahyllyiltä, kuin taittavat jalat polvista, niin siinä ohuet legginsit / juoksuhousut jalassa pyllistellessään... ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä