Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutrikoista tuli naisille arkinen asuste katukuvaan legginsien tapaan.

Vierailija
25.09.2021 |

Selvää on, että moni ei edes harrasta juoksua tai pyöräilyä. Silti ne laitetaan päälle jos mennään kauppaan, kouluun tai ystävän luokse. Hassua.

Kommentit (186)

Vierailija
141/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigailija kirjoitti:

Kamelinvarpaan esittely on muotia. 😍

Kihelmöi varmaan kivasti huulilla ja edistyneimmät voivat tuikata varvassandaalin haaroväliin tehostamaan vaikutelmaa.

Vierailija
142/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kun jostain syystä mieluummin kumartuvat noukkimaan jotain lattialta tai kaupassa alahyllyiltä, kuin taittavat jalat polvista, niin siinä ohuet legginsit / juoksuhousut jalassa pyllistellessään... ;D

Tätä en muuten ole ikinä ymmärtänyt. Itse aina kyykkään  en pyllistä. Olenko mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksutrikoita ei onneksi peitetä pitkällä paidalla. Minä tykkään!

M34

Vierailija
144/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiigailija kirjoitti:

Kamelinvarpaan esittely on muotia. 😍

Ihana muoti!

Jorma, 58

Vierailija
145/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole pannut merkille. Mutta ilmeisesti ap:n mielestä on sopivaa tuijotella ja arvostella toisten naisten pukeutumista?

Vierailija
146/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vi ttuako se sulle kuuluu ? terv nainen

Voi kun vielä näkymisen lisäksi kuuluisikin.

Lits, läts?

Vierailija
147/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla pilkattiin miesten salihousuja. Sen jälkeen ei ole miehet uskaltaneet pukeutua rennosti.

Naisille taas tuntuu olevan sallittua mikä tahansa.

Ohuet trikoot päällä sitten pyllistellään kaupassa niin, että alahuulet erottaa selvästi.

Vierailija
148/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä ihmetyttänyt että niitä pitää ihmiset jotka ei ole lenkkipolkuja nähneetkään. Yritetäänkö tehdä joku sporttinen vaikutelma vai mistä on kyse?

Siis mähän oon 15kg ylipainoinen leveälantioinen nainen, mutta esim. eilen tuli 31870 askelta sisältäen raivaussahalla työskenteltyä, polttopuiden tekoa ja metsästystä (eli maastossa kulkemista), että ei se läski ulkonäkö kyllä kerro mitään urheileeko vai ei. Joka päivä vähintään 15t askelta tulee, eikä vaan lenkkipolulla chillailusta, vaan ihan ruumillisesta työstä. Takuuvarmasti kestävyyttä löytyy läskeistä huolimatta niin, että salibebelle en häviä. 

Asun maaseudulla ja ulkohommissa juoksutrikoot on oikeinkin kätevät varsinkin näin syksyisin, enkä todellakaan jaksa vaihtaa housuja esim. kaupoille mennessäni. Sori siitä!

Hienoa! Millaista materiaalia ne sun housut on, kun ne kestävät metsässä rymyämisen ja polttopuutouhut? Ekana ei tule pintaa nuolevat juoksuleggingssit mieleen, vaan sellaiset joustavat vaellushousut, jotka myös ovat muotia.

Vierailija
149/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalalla joissakin paikoissa, tuskin sairaaloissa, jotkut hoitajat käyttävät urheiluleggingssejä. Papat tykkää.

Vierailija
150/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti pakko pitää trikoita ja pitkiä paitoja, jos käyttää siteitä tai maha on kipee. Tästä on seksi kaukana.

Jos pääsen menkoista erilleen niin pidän taas joustavia pillifarkkuja. Urheilutrikoot alkaa helposti haista pahalle. Luulisi päiväkodissa työskenteleville löytyvän ulkoiluhousuja joissa joustoa ettei tarvii trikoissa paleltua.

Vierailija
151/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, minkä ikäisiä te olette? Tai Oletteko jostain maalta tmv?

Minä olen 33, pk seudulta ja hyvin koulutettu, hyvässä työssä, perhe ja urheiluharrastuksia. Samoin koko tuttavapiirini 30-40 v naiset. KAIKKI käyttää jumppatrikoita vapaa-ajalla, pylly saa näkyä eikä sitä todellakaan millään junteilla tunikoilla aleta peittelemään. Jumppavärmeisiin panostetaan ja ne näyttää hyvälle. Myös kansainvälisesti athleisure muoti on ollut pinnalla pitkään.

Olisin ymmärtänyt tämän keskustelun joskus 15v sitten, nyt en kyllä yhtään.

Vierailija
152/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 33, pk seudulta ja hyvin koulutettu, hyvässä työssä, perhe ja urheiluharrastuksia. Samoin koko tuttavapiirini 30-40 v naiset. KAIKKI käyttää jumppatrikoita vapaa-ajalla, pylly saa näkyä eikä sitä todellakaan millään junteilla tunikoilla aleta peittelemään. Jumppavärmeisiin panostetaan ja ne näyttää hyvälle. Myös kansainvälisesti athleisure muoti on ollut pinnalla pitkään.

Olit 15 vuotta sitten 18v. Todennäköisesti et olisi ymmärtänyt koko keskustelua.

Vierailija
153/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kansainvälisesti athleisure muoti on ollut pinnalla pitkään.

Athleisure on yksi tyylitajun rappeustilan selkeimmistä ilmentymistä. Mauttomuuden huippu. 

Vierailija
154/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne on mukavat. Miksi pitäisin jotain kireitä farkkuja kun menen kauppaan tai kaverin luokse kylään

Onhan sukkahousutkin mukavat.

Ja onhan ilman housuja ihanan kevyt olla.

Mitä sitä turhia housuilla tai muilla, kun on mukava olla ihan pipsasillaan….

Mennä kauppaan tai silleen. Ainoa huono puoli on vaan se, ettei ole taskuja. Mutta meikätyttö käyttää kätevästi reppua.

Vierailija
155/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän mielestäni tosi hyvälle juuoksutrikoissa, miksi en saisi käyttää niitä?

Vierailija
156/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavat muodit.

Äkkiä kaikki ostivat lenkkarit, kun 'muotigurut' kertoili, että nyt ne pitää olla.

Tyylikkäät kengät unohtui kaappiin.

Ja luonnonvaroja turhaan tuhlattiin taasen.

Vierailija
157/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä enää pidetä niin paljon, 2016-17 oli ehkä kultakausi Suomessa.

Vierailija
158/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän mielestäni tosi hyvälle juuoksutrikoissa, miksi en saisi käyttää niitä?

Joku näyttää mielestään hyvältä ilman paitaa. Ja housuja. Miksi siis ei saisi liikkua alasti?

Vierailija
159/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoit… jumppatrikoita… jotain jää

puuttumaan.

Vierailija
160/186 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku näyttää mielestään hyvältä ilman paitaa. Ja housuja. Miksi siis ei saisi liikkua alasti?

Äh, älä viitsi. Trikoissa on kuitenkin vaatteet päällä. Mikä siinä sinua ihan oikeasti harmittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän