Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä voisi värjätä kulmakarvat turvallisesti?

Vierailija
04.10.2024 |

Kulmakynä ei oo sama asia, joten meikkiä ei kannata ehdottaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla aineella kun pimpsankin ?

Vierailija
2/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim: Tokmannilla myydään kestovärejä kulmiin ja ripsiin. Harjoittelemalla oppii. Tai vaihtoehtoisesti voit tilata ajan ammatti-ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastetussilla

Vierailija
4/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tätä 10 vuotta. Luonnollinen ja turvallinen väri.

https://www.sokos.fi/tuote/102001568/depend-kulmavari-ruskea-102001568

Vaatii vetyperoksidia kaverikseen, ja sitä saa apteekista halvalla.

Vierailija
5/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim: Tokmannilla myydään kestovärejä kulmiin ja ripsiin. Harjoittelemalla oppii. Tai vaihtoehtoisesti voit tilata ajan ammatti-ihmiseltä.

Tulee allergiaa. Suosittelen tummanruskeaa Hennaväriä. 

Vierailija
6/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän Katja Kakko browsin kulmakarvojen värjäykseen tarkoitettua väriä. Saa ihan mun lähi-Prisman kosmetiikkaosastolta. Tuote on tämä https://www.cocopanda.fi/product/3305618?utm_campaign=pmax-lm&gad_sourc…

Vierailija
7/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tätä 10 vuotta. Luonnollinen ja turvallinen väri.

https://www.sokos.fi/tuote/102001568/depend-kulmavari-ruskea-102001568

Vaatii vetyperoksidia kaverikseen, ja sitä saa apteekista halvalla.

Luonnollinen ja turvallinen :D

Varoitus: Hiusvärit saattavat aiheuttaa vakavia allergisia reaktioita. Lue käyttöohjeet ja noudata niitä. Tuotetta ei ole tarkoitettu alle 16-vuotiaille. Mustalla hennalla tehdyt väliaikaiset tatuoinnit saattavat lisätä allergioiden vaaraa.

Älä värjää, jos: - sinulla on kasvoissa ihottumaa tai päänahkasi on herkkä, ärtynyt tai vaurioitunut, - olet reagoinut hiusväreihin aikaisemmin, - olet reagoinut mustalla hennalla tehtyyn väliaikaiseen tatuointiin aikaisemmin.

Tee ennen käyttöä allergiatesti mukana olevan käyttöohjeen mukaisesti. Sisältää vetyperoksidia: Varottava aineen joutumista silmiin. Aineen jouduttua silmiin huuhdeltava välittömästi ja käännyttävä lääkärin puoleen. Säilytettävä lasten ulottumattomissa

Vierailija
8/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tints of Nature Dark Brown Henna. Anna olla tunti. Toimii. 

Vierailija
9/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Pakkaus on niin iso että värjäät sillä kulmia loppuelämän. Sulje erittäin tiiviisti. 

Vierailija
10/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän Katja Kakko browsin kulmakarvojen värjäykseen tarkoitettua väriä. Saa ihan mun lähi-Prisman kosmetiikkaosastolta. Tuote on tämä https://www.cocopanda.fi/product/3305618?utm_campaign=pmax-lm&gad_sourc…

Oletko lukenut ainesosaluetteloa?

Ap

Vierailija
11/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmavärillä. Saa ihan kaupoista. Kestovärin sijaan voi käyttää myös vetyperiksoditonta hennaa. 

Vierailija
12/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee allergiaa. Suosittelen tummanruskeaa Hennaväriä. 

Vielä helpompi keino on tummentaa kulmia ihan mahdollisimman tummaksi haudutetulla mustalla teellä. On halpaa. Yhden kupillisen voi laittaa vaikka jääpalapussiin ja pakkaseen, koska teetä menee sen jääpalan verran kun sivelee teehen kastetulla pensselillä kulmiaan muutaman kerran. Värihän jää tiukasti kiinni ja tummenee kun laittaa useamman kerroksen. Kannattaa muistaa, että kulmakarvoja vaihtuu joka päivä ja sen vuoksi olisi hyvä sivellä kulmiaan joka päivä mustalla teellä, jonka lopputulos on välillä beige ja keskiruskea.

Vierailija
13/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä eroaa tavallisesta kasviväristä?

Ap

Vierailija
14/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Luonnollinen ja turvallinen :D

Varoitus: Hiusvärit saattavat aiheuttaa vakavia allergisia reaktioita. Lue käyttöohjeet ja noudata niitä. Tuotetta ei ole tarkoitettu alle 16-vuotiaille. Mustalla hennalla tehdyt väliaikaiset tatuoinnit saattavat lisätä allergioiden vaaraa.

Älä värjää, jos: - sinulla on kasvoissa ihottumaa tai päänahkasi on herkkä, ärtynyt tai vaurioitunut, - olet reagoinut hiusväreihin aikaisemmin, - olet reagoinut mustalla hennalla tehtyyn väliaikaiseen tatuointiin aikaisemmin.

Tee ennen käyttöä allergiatesti mukana olevan käyttöohjeen mukaisesti. Sisältää vetyperoksidia: Varottava aineen joutumista silmiin. Aineen jouduttua silmiin huuhdeltava välittömästi ja käännyttävä lääkärin puoleen. Säilytettävä lasten ulottumattomissa"

Mille tahansa voi olla allerginen. Jopa omalle hielleen. On ollut turvallinen minulle pitkän käytön jälkeen, joten siksi mainitsin sen.

Ja luonnollisella tarkoitin luonnollista lopputulosta.

Kaikilla kasvivärit ei tartu edes hiuksiin, kuten minulla, saati kulmakarvoihin, joten käyttäisin jos niistä olisi jotain vastinetta rahoille. Mutta ei ole.

Vierailija
15/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeisvärillä

Vierailija
16/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset kulmakarvat sulla siis on, albiinonvalkoiset vai harmaanmustat, vai jotain muuta?

Vierailija
17/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä niistä aiheuttaa sinulle ongelmia? Tlipäänsä mitä tarkoitat tuolla turvallisella värjäämisellä? 

Vierailija
18/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mikä niistä aiheuttaa sinulle ongelmia? Tlipäänsä mitä tarkoitat tuolla turvallisella värjäämisellä? 

Hiusväreissä käytettävät kemikaalit ainakin. Turvallisella värjäämisellä tarkoitan sellaista väriä, jossa ei ole pitkää listaa erilaisia varoituksia.

Ap

Vierailija
19/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se taisi käydä vain kiukuttelemassa.

Vierailija
20/24 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se taisi käydä vain kiukuttelemassa.

Kuka?

Ap