Millainen on unelmavaimo?
Minkälainen luonteeltaan. Mitkä asiat pitää olla hallussa?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:12"]
En harrasta alkoholin litkimistä joten enpä taida ostellä miehellekään kaljoja
[/quote]
Menet jo tässä ihan metsään. En mäkään käytä alkoholia, mutta kyllä mä silloin tällöin miehelleni voin saunakaljan kaupasta ostaa. Mikset sinä voi?
[/quote]
Koska en halua miestä joka juo sitä kaljaa.
ap
[/quote]
Unelmavaimo ei päätä miehensä puolesta, juoko tämä joskus kaljan vai ei.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:31"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:28"]
Ai se kalja on se juttu ap? Unelmavaimot ostaa aina kaljaa?
Eiköhän kyse ole siitä että tekee juttuja jotka ilahduttaa puolisoa.
[/quote]
Minkälaisista jutuista miehet sitten tykkää? Hyvää ruokaa? Lahjoja? Laatuaikaa yhdessä?
[/quote]
Itse tykkään ostaa pieniä muistamisia kaupasta miehelleni. Välillä ostan hänelle muutaman oluen, chilipähkinöitä (en voi itse sietää niiden hajua saati makua, mutta jos olen poissa kotoa niin mies saa syödä niitä :D), herkkuja, uuden vaatteen, jonkun pelin, teen hänen lempiruokaansa pyytämättä, jne pieniä muistamisia jotka tekevät iloiseksi ihan perus arkenakin :) tietenkään näitä ei joka päivä ostella, mutta kerran viikossa-kerran kuukaudessa riippuen mielialasta ja rahatilanteesta.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:48"]
Kysyin mieheltäni, niin vastas:
- Tykkää seksistä
- Laittaa hyvää ruokaa
- Omaa hyvän huumorintajun
- Hellä ja empaattinen, helposti lähestyttävä
- Lapsirakas
- Hauska
- Ja ostaa tosiaan joskus sitä kaljaa =)
Hänellä on kuulemma tällainen aarre ollut jo 17 vuotta.
[/quote]
Varmaan varsinkin se huumorintaju on tärkeä. Kaikilla tosin ei vaan osu oikeanlaiset huumorintajut kohdalle. Liian tosikko olisi kyllä tylsää on se sitten mies tai vaimo. Jokaisessa suhteessa varmaan joskus vastoinkäymisiä ja silloin hyvällä huumorintajulla pääsee pitkälle.
ap
Ei ainakaan sellainen jonka mielestä mies ei tee mitään sellaista mistä itse ei pidä.
"Meillä mies ei juo kaljaa, koska itse en siitä tykkää."
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:17"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:15"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:12"]
En harrasta alkoholin litkimistä joten enpä taida ostellä miehellekään kaljoja
[/quote]
Menet jo tässä ihan metsään. En mäkään käytä alkoholia, mutta kyllä mä silloin tällöin miehelleni voin saunakaljan kaupasta ostaa. Mikset sinä voi?
[/quote]
Koska en halua miestä joka juo sitä kaljaa.
ap
[/quote]Tuskin se mieskään sitten ilahtuisi jos kaljaa kantaisit.
Aika tärkää kai olisi että vaimo olisi aidosti oma itsensä eikä yrittäisi muuttaa itseään miksikään unelmavaimoksi josta kaikki miehet haaveilevat.
Toisen kunnioitus ja huomioiminen kuuluu aina asiaan, itsearvostusta unohtamatta.
Minulla on unelma vaimo. Hän on rauhallinen, ajattelevsinen, huomioonottava, hyvä äiti lapsille, käsistään taitava (askattelija ja ompelija), luova ja sopivasti taiteellinen, ei polta, eikä ryyppää. Lisäksi hän on asioista selvää ottava, ei olettamuksiin luottava. Hän on kaikille rehellinen, niin ihmisille kuin asioillekin. Hänellä on hyvä itsetunto ja hän on myös luotettava ja vakuuttava. Eikä riitele turhaan kenenkään kanssa. 15 vuotta ollaan yhdessä oltu, eikä olla koskaan turhista tapeltu eikä kinasteltu. Hänessä on oikea kodin henki. Olen onnellinen vaimostani, ja hän on tyytyväinen minuun. M34
Mun vaimo: mukava, positiivinen, ei nalkuta KOSKAAN, ei vaadi mitään (siis on toiveita ja yhdessä suunnitellaan isommat hankinnat yms, mut ei aseta mitään vaatimuksia), sellainen helppo luonne, hiukan mustasukkainen, mutta vain hiukan, rento. Laittaa hyvää ruokaa ja pitää kodin siistinä, mutta ei siivoushullu ja kyllä mäkin osallistun. Tykkää seksistä paljon ja on valmis kokeilemaan uusia juttuja on myös aloitteellinen. Tietysti uskollinen ja luotettava, rehellinen. Loistava äiti meidän lapsille. Pitää huolta itsestään, ottaa omaa aikaa eikä oo mikään marttyyri "mulla ei oo omaa aikaa koskaan byäää", harrastaa liikuntaa eikä päästä kiloja kertymään. Hyväksyy itsensä semmosena kun on, itsevarma, ystävällinen ja auttavainen. Älykäs ja viisas, omaa mielipiteitä ja lukee kirjoja ja seuraa maailman menoa. Hyvä keskustelija (riittävästi tietoa eri asioista).
Alusta asti tiesin, että tässä on mun elämäni nainen ja on ollut jo 28v.
Unelmavaimo on haihattelijan ajatushöttöä, eli kysymys on entiteetin non-eksistenssistä!
Kysyin mieheltäni, niin vastas:
- Tykkää seksistä
- Laittaa hyvää ruokaa
- Omaa hyvän huumorintajun
- Hellä ja empaattinen, helposti lähestyttävä
- Lapsirakas
- Hauska
- Ja ostaa tosiaan joskus sitä kaljaa =)
Hänellä on kuulemma tällainen aarre ollut jo 17 vuotta.