Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jere Karalahdelta pitää ulosmitata elarit

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on niin vastenmielinen äijä kuin vain voi olla. Mä maksaisin ite tonnin kuussa ettei tarttis tuota enää katella.

Vierailija
42/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:26"]

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka erotessaan kostavat omalle lapselleen ja jättävät maksamatta elarit. Ei välitetä enää lapsista, kun vaimo vaihtunut?

[/quote]

Tuossa tosin kyse myös Susannan elareista. Hänhän ainakin vaati itselleen jotain päälle tonnin summia per kk. En kyllä tiedä miten Suomessa nainen voi pyytää itselleen rahaa, menisi töihin. Lapsi sitten eri asia.
[/quote]
Susannan pitäus saada vähintään viis tonnia kuukaudessa korvaukseksi henkisestä väkivallasta mitä tollasen pellen ajatusten kuunteleminen on varmasti ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:00"]

Maissa joissa kotirouvuus on yleisempää, kotirouvan elättämisestä saa myös verovähennyksiä.

[/quote]

Mitenkäs monta vuotta Jere onkaan maksanut veronsa Suomeen ja miten monta johonkin muuhun maahan?
[/quote]
Ahaa, eli Jeren ei tarvi maksaa elareita koska on käyttynyt täsmälleen samoin kuin muutkin hyvätuloiset Suomessa. Voi raukkaa, pitäiskö sille postittaa nyt joku palkinto lohdutukseks :(

Vierailija
44/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:02"]Jeren blogista:

Viime kausi loppu, kun tiputtiin HPK:lle. Lähettiin siit Nannankaa kolmeks viikoks Thaimaaseen, jonka jälkeen alkoi neljän viikon MM-leiritys. Kierrettiin jengin kanssa pitkin Suomee: Savonlinnas, Kuopios, Mikkelis, Jyväskyläs… Käytiin kanssa kääntyy Slovakias.

Sit alko kolmen viikon MM-skabat Minskis Valko-Venäjällä. Vittu et oli huikeet kisat. Niit skaboja ja jengii tulee muistelee lämmöl viel pitkään! Sielt ku palasin himaan, käytiin tsiigaamassa Metallican keikka. Oli mahtavaa päästä taas kattoo maailman parasta basistii livenä (Robert Trujillo). Oonhan mä nähny sen monta kertaa aikasemminkin, mut niistä reissuista ei oo hirveesti muistikuvii Nyt Stadis oli kova ukkonen ja sade. Se toi oikeenlaisen fiiliksen just Metallicalle… Kun ne veti ”For whom the bell tolls”… vieläki nousee karvat pystyyn!

Me pidettiin sen jälkee Nannan kanssa pienimuotoset tuparit frendeille. Jatkot oli Aerosmithin keikalla Hartwall Areenalla. Totta kai meil oli aitiot ja systeemit kunnossa Helvetin hyvä porukka oli kasassa, eikä keikastakaa jääny mitää muuta ku hyvää kerrottavaa. Tosin tää mun porukka tais olla sillä mun ”vanhalla juhlatuulella”, eikä ne muista keikasta yhtään mitään Mut tosissaan jäätävän hyvä setti oli!

Ehdin olemaan reilun viikon Suomessa ja sit startattii Barcelonaan treenileirille. Tietenkin vähän lomailtiin kans, ettei menny ihan pelkäks treenaamiseks. Barcelona on älyttömän upee kaupunki, ja siellä on kilometrikaupalla rantaa, merta ja nähtävää. Barcelonassa on kaikki: rannat, ostosmestat, ravintolat, yöelämä, kävelykadut, pikkukahvilat, katutaiteilijat.. ihan kaikki! Käykää tsiigaa mun Instatililtä kuvia meiän reissusta!

Barcelonassa vierähti yhteensä kolme viikkoo. Lähettiin heti Suomeen paluun jälkeen mökille tuttujen kanssa. Pitäähän sitä kerran kesässä käydä mökillä pois kaupungin valoista ja kalastaa, lyödä golfpalloja järveen laiturin nokalta ja tietenkin saunoo. Olihan meillä siel pienet mökki-olympialaisetkin, eikä varmaan tarvii mainita kuka ne hoiti Sit olikin aika taas lentää takas Thaimaaseen kolmeks viikoks. Piti käydä hoitaa asunto- ja tonttijuttuja, sekä tietenkin treenaa ja valmistautuu alkavaan kauteen.

Mä, jos kuka, tiedän huonoista sijotuksista. Oon elvistelly ja patsastellu menemää. On ollu Porschet ja parhaat Mersut. Mul on ollu Chervoletin Camarot, pelit ja vempaimet. Oon asunu ympäri maailmaa ja matkustellu vaikka missä. Mut jos mä jotain oon matkan varrella oppinut, jota voin suositella teille: panostakaa itteenne!

Hoitakaa itellenne personal trainerit, jotka kertoo miten meet eteenpäin. Tai jos ite tiedät asioista, niin pienetkin muutokset ruokavaliossa ja urheilun lisäämisessä vie jo paljon eteenpäin. Sen verran mä kyl vieläki patsastelen ja elvistelen, et mul on kohta Porsche taas alla

Mulla on ihan huikee tytär ja meil on hyvät välit sen kanssa. Se täytti just 14 ja varmasti tajuu asioita. Ronja tulee aina olemaan ykkössijalla mun elämässä!
[/quote]
Kuvitelkaa, jos joku julkisuuden henkilö joka oiskin toista sukupuolta kirjottais noin. Olisi hylännyt kaksi lastaan kahden eri isän hoiviin, kertois julkisuudessa maksavansa poikaystävälle uudet rintaimplantit, leveilisi blogissaan holtittomasta tuhlauksestaan. Sitten kieltäytyisi hoitamasta lastaan ja elareita ja päälle mainostaisi lapsensa olevansa elämän tärkein asia ja hän hyvä isä. Arvatkaa vaan, oisko kommenttiboksi täynnä "oot nainen isolla n:llä" hehkutuksia.

Vierailija
45/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä antamassa Fressille palautetta, että lopettavat yhteistyön Karalahden kanssa välittömästi.

http://www.fressi.fi/palaute/

Vierailija
46/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:28"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:00"] Maissa joissa kotirouvuus on yleisempää, kotirouvan elättämisestä saa myös verovähennyksiä. [/quote]   Mitenkäs monta vuotta Jere onkaan maksanut veronsa Suomeen ja miten monta johonkin muuhun maahan? [/quote] Ahaa, eli Jeren ei tarvi maksaa elareita koska on käyttynyt täsmälleen samoin kuin muutkin hyvätuloiset Suomessa. Voi raukkaa, pitäiskö sille postittaa nyt joku palkinto lohdutukseks :(

[/quote]

Ööh, mistähän sä nyt tuon keksit? Kyllä mun mielestä Jeren pitää maksaa elareita, ja paljon.

Vierailija
47/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten Jere sanoi Hjalliksen ohjelmassa, että uusi lapsi suunnitteilla. Ällöttää.

Vierailija
48/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:45"]

Käykääpä antamassa Fressille palautetta, että lopettavat yhteistyön Karalahden kanssa välittömästi.

[/quote]

Mä muuten ihan aidosti vaihdoin fressin motivukseen koska toi kampanja Kamalahden kanssa oli niin helvetin vastwnnielinen. Samoin teki siskoni ja kaks kaveriani. Narkkarialkoholisti, vankilakundi ja kykenemätön pitämään huolta lapsistaan. Tosi fressiä hei! Pitäis potkasta pellolle tollanen markkinointosuunnittelija.

Vierailija
49/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:45"]

[/quote]

Mä muuten ihan aidosti vaihdoin fressin motivukseen koska toi kampanja Kamalahden kanssa oli niin helvetin vastwnnielinen. Samoin teki siskoni ja kaks kaveriani. Narkkarialkoholisti, vankilakundi ja kykenemätön pitämään huolta lapsistaan. Tosi fressiä hei! Pitäis potkasta pellolle tollanen markkinointosuunnittelija.

[/quote]

Hyvä! Kai kerroit Fressille mistä treenipaikan vaihto johtui? Itse en ainakaan kanna penniäkään firmaan joka tuklee taloudellisesti Karalahtea. Onneksi vaihtoehtoisia treenipaikkoja löytyy!