Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jere Karalahdelta pitää ulosmitata elarit

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ukonvätyksiä riittää, jotka eivät eron jälkeen osaa kantaa vastuuta lapsistaan. Oksettavia niljakkeita.

Vierailija
22/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:55"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:53"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:26"] Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka erotessaan kostavat omalle lapselleen ja jättävät maksamatta elarit. Ei välitetä enää lapsista, kun vaimo vaihtunut? [/quote] Tuossa tosin kyse myös Susannan elareista. Hänhän ainakin vaati itselleen jotain päälle tonnin summia per kk. En kyllä tiedä miten Suomessa nainen voi pyytää itselleen rahaa, menisi töihin. Lapsi sitten eri asia. [/quote] Ilmeisesti oli kotiäitinä miehen toiveesta/vaatimuksesta ja haluaa korvausta tästä. Tonni ei ole kovin iso raha.

[/quote]

Eli maksaisit helposti miehellesi tonnin jos eroaisitte jos mies on hoitanut asioita kotona? Eiköhän Jere maksanut Susannana elämän silloinKIN, mielestäni ihmeellistä, että ruvetaan elämään toisen rahoilla eron jälkeenkin. Menisi nyt hyvä ihminen kouluun ja töihin, nythän hänellä on siihen kaikki mahdollisuudet vai onko niin tyhm tai laiska, ettei huvita. Sai kuitenkin asunnot jne tekemättä päivääkään töitä elämässään.
[/quote]

Ulkomailla asuessa lätkävaimo ei saa työlupaa, joten siellä ei oikein voi olla muuta kuin kotirouvana. Ja voin omakohtaisesta kokemuksesta kertoa, että se ei ole kadehdittavaa elämää, vaan todella suuri uhraus miehen työn takia ja kun perhettä ei haluta hajoittaa kahteen maahan. Suski on ollut vuosien varrella paljon ahkerampi kuin moni lätkävaimo ja on ollut ihan tavallinen duunari, eikä luksustuotteiden perään. Ymmärrän täysin, että vuosikausien kaltoinkohtelun jälkeen hänen mittarinsa täyttyi ja hakee nyt oikeutta/kostoa rahallisesti.

T. Lätkävaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Nanna pääsee leputtamaan hermojaan New Yorkiin kauhean ex-vaimon jutuilta parin viikon päästä! Johan sitä kerkesi olla pari päivää Suomessa sen jälkeen, kun ihqu Jere vei Lontooseen, josta sai lohdutukseksi uuden YSL:n laukun. Voi Jere-rukkaa, kun on niin köyhä, ettei pysty maksamaan elareita lapselleen. Ai mikä lapsi, kuka se oli? Ai sieltä entisestä elämästä? Onneks Nanna tekee vaan poikia, niin niille voi olla kunnon isä!! (Lähde: Instagram)

Vierailija
24/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Way to go - oikea sankari-isä.

Vierailija
25/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:58"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:52"] [quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:26"] Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka erotessaan kostavat omalle lapselleen ja jättävät maksamatta elarit. Ei välitetä enää lapsista, kun vaimo vaihtunut? [/quote] Tuossa tosin kyse myös Susannan elareista. Hänhän ainakin vaati itselleen jotain päälle tonnin summia per kk. En kyllä tiedä miten Suomessa nainen voi pyytää itselleen rahaa, menisi töihin. Lapsi sitten eri asia. [/quote] Susannahan on ollut koko ajan työssä sosiaalipuolella. [/quote]   No mitä se sitten vinkuu itselleen rahaa? En tajua, lapselle oma osuus tietenkin, mutta mitä hän vinkuu rahaa, kummallista. [/quote] Kyllä minäkin tuossa tilanteessa ottaisin kaikki kostotoimet käyttöön. Fiksuahan se on yrittää ottaa tilanteesta kaikki hyöty irti ;)

[/quote]

onko, lapsen kannalta?

Vierailija
26/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmavävy! Ei voi kuin kadehtia Nannaa! Not :D :D :D Kuulemma vaativat Jokereissa erityiskohtelua julkisuusarvonsa takia.

Vierailija
27/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:52"]

Mutta heillähän on nyt elarisopimus ja Susanna ei saa mitään. Tytölle määrättin noin tonnin elarit, mikä on suomalaisittain todella iso summa. Veikkaan, että se ilo loppuu pian. Jeren ura alkaa olla ohi ja vaikea nähdä, että pystyisi pitämään nykyistä tulotasoa sitten enää.

[/quote]

Mihin menee pienen tytön tapauksessa tonni kuukaudessa? Eiköhän tuo ole voimakkaasti ylimitoitettu.

[/quote]

Ai on vai? Just just, aivan. Isillä tolkuttomat tulot, instagram täynnä lomamatkoja uusien naisten kanssa ja Nannukka hymyilee tyytyväisenä ykkösluokassa matkalla Thaimaasta. Mut tokihan tän kaiken pitää mennä oman lapsen hyvinvoinnin edelle, Susannahan pyytää ihan tonnin (gasp) mikä riittäis myös sellasiin naurettavuuksiin kuin harrastuksiin, tuoreisiin hedelmiin ja yksityilelle lääkäriin. Kyllä pitää Jeren lapsen syödä Lidlin makaroonia ja elää niukasti, että isillä varmasti riittää rahat Nannukan uusiin silareihin. Ei Jere varmasti teeomasta mielestään mitään pahaa, olihan se hyvä isä sillonku oli paikalla ja jopa selvinpäin! Sitäpaitsi Nannukka tekee pian poikia niin niille pitää jättää osa eittämättä pian hupenevasta omaisuudesta

Vierailija
28/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

320 000€ vuodessa ja ei omalle tyttärelleen voi tonnia antaa. Huhhuh, naurettavaa, että itketäön noiden olevan isot elarit. Kattokaa vaan minkälaisia elareita jenkeissä, Australiassa, Briteissä huippu-urheilijat maksaa lapsilleen. Antaa kyllä uuden ulottuvuuden termille sairaalloisen itsekkäälle isälle. Mut mitä muuta voi odottaa narkkarilta ja linnakundilta?

Vierailija
29/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tässä taannoin ollut uutisointia Jeren rahavaikeuksista? Joskus ennen Nannaa.

Vierailija
30/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaleva: "Syyttäjä: Karalahti pahoissa talousvaikeuksissa

Syyttäjä Erkki Huhtalan mukaan törkeästä huumausainerikoksesta syytetty jääkiekkoilija Jere Karalahti oli pahoissa talousvaikeuksissa viime kesänä.

Syyttäjä esitteli huumevyyhdin oikeudenkäynnissä Vantaalla aamun aikana Karalahden tapausta, jossa tuli esille muun muassa Karalahden viime kesään liittyviä taloudellisia seikkoja. Syyttäjän mukaan Karalahden talous oli viime kesällä "kuralla".

Vuonna 2006 Karalahden verotettavat ansiotulot olivat liki 215 000 euroa. Viime heinäkuun alussa Karalahden tilillä oli kuitenkin vain alle 50 euroa. Rahat kuluivat railakkaaseen juhlintaan, jossa ei euroja säästelty.

"Jääkiekkokauden aikana pelaan kovaa, kesät juhlin kovaa", Karalahti tiivisti elämänrytminsä.

Hän lopetti käymisen HIFK:n harjoituksissa vappuna ja jatkoi ryyppäämistä juhannukseen.

Syyttäjän mukaan Karalahti oli lainannut rahaa muun muassa omalta vaimoltaan. Perhe teki kesällä kahden viikon lomamatkan, jota varten hänen vaimonsa lainasi rahaa eräältä ystäväpariskunnalta 1 500 euroa. Myös Karalahden äiti oli lainannut rahaa matkaa varten.

Karalahden puolustusasianajaja Jarkko Jaatela myönsi päämiehensä talousvaikeudet. Puolustuksen mukaan Karalahti luotti siihen, että hän saa pelisopimuksen ja pystyy näin maksamaan velkansa."

Vierailija
31/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muissa maissa, joissa kotirouvuus on yleisempää, on ihan itsestäänselvyys, että elareita maksetaan myös ex-vaimolle. En todellakaan toivoisi samaa käytäntöä yleisesti Suomeen, mutta tällaisissa erikoistapauksissa, joissa miehen tahdosta noudatetaan 50-lukulaista perhemallia, se on ihan kohtuullista. 

Mitä lapsen elareihin tulee, niin tonni kuulostaa ihan kohtuulliselta. Tosissaanko meinaatte, että noin kovatuloisen isän lapsen elämässä isän tulojen ei pitäisi näkyä ollenkaan? 

Toivottavasti Susanna saa rahansa paremmin ulosoton kautta. Jereltä taitaa raha kulua luksuselämään sitä mukaa, kun sitä tulee. 

Vierailija
32/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elättääkös Jere sitä venäläistä lehtolastaan?

Vierailija
33/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:53"]

Muissa maissa, joissa kotirouvuus on yleisempää, on ihan itsestäänselvyys, että elareita maksetaan myös ex-vaimolle. En todellakaan toivoisi samaa käytäntöä yleisesti Suomeen, mutta tällaisissa erikoistapauksissa, joissa miehen tahdosta noudatetaan 50-lukulaista perhemallia, se on ihan kohtuullista. 

Mitä lapsen elareihin tulee, niin tonni kuulostaa ihan kohtuulliselta. Tosissaanko meinaatte, että noin kovatuloisen isän lapsen elämässä isän tulojen ei pitäisi näkyä ollenkaan? 

Toivottavasti Susanna saa rahansa paremmin ulosoton kautta. Jereltä taitaa raha kulua luksuselämään sitä mukaa, kun sitä tulee. 

[/quote]

Maissa joissa kotirouvuus on yleisempää, kotirouvan elättämisestä saa myös verovähennyksiä.

Vierailija
35/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeren blogista:

Viime kausi loppu, kun tiputtiin HPK:lle. Lähettiin siit Nannankaa kolmeks viikoks Thaimaaseen, jonka jälkeen alkoi neljän viikon MM-leiritys. Kierrettiin jengin kanssa pitkin Suomee: Savonlinnas, Kuopios, Mikkelis, Jyväskyläs… Käytiin kanssa kääntyy Slovakias.

Sit alko kolmen viikon MM-skabat Minskis Valko-Venäjällä. Vittu et oli huikeet kisat. Niit skaboja ja jengii tulee muistelee lämmöl viel pitkään! Sielt ku palasin himaan, käytiin tsiigaamassa Metallican keikka. Oli mahtavaa päästä taas kattoo maailman parasta basistii livenä (Robert Trujillo). Oonhan mä nähny sen monta kertaa aikasemminkin, mut niistä reissuista ei oo hirveesti muistikuvii Nyt Stadis oli kova ukkonen ja sade. Se toi oikeenlaisen fiiliksen just Metallicalle… Kun ne veti ”For whom the bell tolls”… vieläki nousee karvat pystyyn!

Me pidettiin sen jälkee Nannan kanssa pienimuotoset tuparit frendeille. Jatkot oli Aerosmithin keikalla Hartwall Areenalla. Totta kai meil oli aitiot ja systeemit kunnossa Helvetin hyvä porukka oli kasassa, eikä keikastakaa jääny mitää muuta ku hyvää kerrottavaa. Tosin tää mun porukka tais olla sillä mun ”vanhalla juhlatuulella”, eikä ne muista keikasta yhtään mitään Mut tosissaan jäätävän hyvä setti oli!

Ehdin olemaan reilun viikon Suomessa ja sit startattii Barcelonaan treenileirille. Tietenkin vähän lomailtiin kans, ettei menny ihan pelkäks treenaamiseks. Barcelona on älyttömän upee kaupunki, ja siellä on kilometrikaupalla rantaa, merta ja nähtävää. Barcelonassa on kaikki: rannat, ostosmestat, ravintolat, yöelämä, kävelykadut, pikkukahvilat, katutaiteilijat.. ihan kaikki! Käykää tsiigaa mun Instatililtä kuvia meiän reissusta!

Barcelonassa vierähti yhteensä kolme viikkoo. Lähettiin heti Suomeen paluun jälkeen mökille tuttujen kanssa. Pitäähän sitä kerran kesässä käydä mökillä pois kaupungin valoista ja kalastaa, lyödä golfpalloja järveen laiturin nokalta ja tietenkin saunoo. Olihan meillä siel pienet mökki-olympialaisetkin, eikä varmaan tarvii mainita kuka ne hoiti Sit olikin aika taas lentää takas Thaimaaseen kolmeks viikoks. Piti käydä hoitaa asunto- ja tonttijuttuja, sekä tietenkin treenaa ja valmistautuu alkavaan kauteen.

Mä, jos kuka, tiedän huonoista sijotuksista. Oon elvistelly ja patsastellu menemää. On ollu Porschet ja parhaat Mersut. Mul on ollu Chervoletin Camarot, pelit ja vempaimet. Oon asunu ympäri maailmaa ja matkustellu vaikka missä. Mut jos mä jotain oon matkan varrella oppinut, jota voin suositella teille: panostakaa itteenne!

Hoitakaa itellenne personal trainerit, jotka kertoo miten meet eteenpäin. Tai jos ite tiedät asioista, niin pienetkin muutokset ruokavaliossa ja urheilun lisäämisessä vie jo paljon eteenpäin. Sen verran mä kyl vieläki patsastelen ja elvistelen, et mul on kohta Porsche taas alla

Mulla on ihan huikee tytär ja meil on hyvät välit sen kanssa. Se täytti just 14 ja varmasti tajuu asioita. Ronja tulee aina olemaan ykkössijalla mun elämässä!

Vierailija
36/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:54"]

Elättääkös Jere sitä venäläistä lehtolastaan?

[/quote]

epäilen. Ja sillä äidillä ei olekaan resursseja/kielitaitoa/ymmärrystä oikeuksistaan, että uskaltaisi vaatia. Näin epäilen.

Vierailija
37/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:02"]

Jeren blogista:

Viime kausi loppu, kun tiputtiin HPK:lle. Lähettiin siit Nannankaa kolmeks viikoks Thaimaaseen, jonka jälkeen alkoi neljän viikon MM-leiritys. Kierrettiin jengin kanssa pitkin Suomee: Savonlinnas, Kuopios, Mikkelis, Jyväskyläs… Käytiin kanssa kääntyy Slovakias.

Sit alko kolmen viikon MM-skabat Minskis Valko-Venäjällä. Vittu et oli huikeet kisat. Niit skaboja ja jengii tulee muistelee lämmöl viel pitkään! Sielt ku palasin himaan, käytiin tsiigaamassa Metallican keikka. Oli mahtavaa päästä taas kattoo maailman parasta basistii livenä (Robert Trujillo). Oonhan mä nähny sen monta kertaa aikasemminkin, mut niistä reissuista ei oo hirveesti muistikuvii Nyt Stadis oli kova ukkonen ja sade. Se toi oikeenlaisen fiiliksen just Metallicalle… Kun ne veti ”For whom the bell tolls”… vieläki nousee karvat pystyyn!

Me pidettiin sen jälkee Nannan kanssa pienimuotoset tuparit frendeille. Jatkot oli Aerosmithin keikalla Hartwall Areenalla. Totta kai meil oli aitiot ja systeemit kunnossa Helvetin hyvä porukka oli kasassa, eikä keikastakaa jääny mitää muuta ku hyvää kerrottavaa. Tosin tää mun porukka tais olla sillä mun ”vanhalla juhlatuulella”, eikä ne muista keikasta yhtään mitään Mut tosissaan jäätävän hyvä setti oli!

Ehdin olemaan reilun viikon Suomessa ja sit startattii Barcelonaan treenileirille. Tietenkin vähän lomailtiin kans, ettei menny ihan pelkäks treenaamiseks. Barcelona on älyttömän upee kaupunki, ja siellä on kilometrikaupalla rantaa, merta ja nähtävää. Barcelonassa on kaikki: rannat, ostosmestat, ravintolat, yöelämä, kävelykadut, pikkukahvilat, katutaiteilijat.. ihan kaikki! Käykää tsiigaa mun Instatililtä kuvia meiän reissusta!

Barcelonassa vierähti yhteensä kolme viikkoo. Lähettiin heti Suomeen paluun jälkeen mökille tuttujen kanssa. Pitäähän sitä kerran kesässä käydä mökillä pois kaupungin valoista ja kalastaa, lyödä golfpalloja järveen laiturin nokalta ja tietenkin saunoo. Olihan meillä siel pienet mökki-olympialaisetkin, eikä varmaan tarvii mainita kuka ne hoiti Sit olikin aika taas lentää takas Thaimaaseen kolmeks viikoks. Piti käydä hoitaa asunto- ja tonttijuttuja, sekä tietenkin treenaa ja valmistautuu alkavaan kauteen.

Mä, jos kuka, tiedän huonoista sijotuksista. Oon elvistelly ja patsastellu menemää. On ollu Porschet ja parhaat Mersut. Mul on ollu Chervoletin Camarot, pelit ja vempaimet. Oon asunu ympäri maailmaa ja matkustellu vaikka missä. Mut jos mä jotain oon matkan varrella oppinut, jota voin suositella teille: panostakaa itteenne!

Hoitakaa itellenne personal trainerit, jotka kertoo miten meet eteenpäin. Tai jos ite tiedät asioista, niin pienetkin muutokset ruokavaliossa ja urheilun lisäämisessä vie jo paljon eteenpäin. Sen verran mä kyl vieläki patsastelen ja elvistelen, et mul on kohta Porsche taas alla

Mulla on ihan huikee tytär ja meil on hyvät välit sen kanssa. Se täytti just 14 ja varmasti tajuu asioita. Ronja tulee aina olemaan ykkössijalla mun elämässä!

[/quote]

Siinä oltiin yhen kesän aikana yhteensä kuusi viikkoa Thaimaassa, vähän lomailtiin Barcelonassa, Aerosmithin aitiot ja pian Porsche alla. Jere on oppinut tosiaan panostamaan itseensä.

Ei kyllä tosta heruis tonnia millään. Siinähän saattais joutua viettämään vain viisi viikko Thaimaassa kuuden sijaan :( Mut kyllä kaikki kuitataan kiillotamalla omaa julkisivuaan ja hehkuttamalla kiintymystään blogissaan. Ronja voi kääriytyä noihin lämmittäviin sanoihin uuden talvitakin sijaan näillä pakkasilla.

Tosta unohdettiin Nannaatin uudet tissit, kyl se ainakin kuuden tonnin setti tulee olemaan! Laittaa vissiin säästöön sitten tulevia kauneusleikkauksia varten, ei siihen mee kun kolme vuotta niin mimmi on kolmekymmentä ja tarvitaan nostetta muihinkin kuin tisseihin. Fitness-naiset näyttää vanhoilta koska ovat ylirasittaneet kroppaansa.

Vierailija
38/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:56"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:52"] [quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:50"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 08:26"] Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka erotessaan kostavat omalle lapselleen ja jättävät maksamatta elarit. Ei välitetä enää lapsista, kun vaimo vaihtunut? [/quote] Tuossa tosin kyse myös Susannan elareista. Hänhän ainakin vaati itselleen jotain päälle tonnin summia per kk. En kyllä tiedä miten Suomessa nainen voi pyytää itselleen rahaa, menisi töihin. Lapsi sitten eri asia. [/quote] Susannahan on ollut koko ajan työssä sosiaalipuolella. [/quote]   No mitä se sitten vinkuu itselleen rahaa? En tajua, lapselle oma osuus tietenkin, mutta mitä hän vinkuu rahaa, kummallista. [/quote] Kyllä minäkin tuossa tilanteessa ottaisin kaikki kostotoimet käyttöön. Fiksuahan se on yrittää ottaa tilanteesta kaikki hyöty irti ;)

[/quote]

onko, lapsen kannalta?

[/quote]

Tässä on kyse elatusmaksuista. Kyllä jonkun täytyy niiden suhteen ajaa lapsen etua, jos elatusvelvollinen ei ota vastuuta.

Vierailija
39/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök.

Vierailija
40/49 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 10:00"]

Maissa joissa kotirouvuus on yleisempää, kotirouvan elättämisestä saa myös verovähennyksiä.

[/quote]

Mitenkäs monta vuotta Jere onkaan maksanut veronsa Suomeen ja miten monta johonkin muuhun maahan?