kävin suihkussa viimeksi lauantaina
Ja haisen pahalta. Niin se vaan työttömyys lannisti minutkin.
Kommentit (13)
Nyt ylös sieltä sohvalta ja suihkuun. HETI!
Ai työttymyyden vika ? No jopas, hae nyt siihenkin sossutukea että saat avustajan joka vie sut suihkuun.
Juu huomenna ajattelin käväistä. Helposti tässä tulee sellainen hälläväliä-olo, kun ei tarvitse mennä minnekään, eikä kenenkään muun tarvitse näitä lemuja haistella.
Ap
juu ei tälläkään oo pariin viikkoon suihkuteltu. säästää vesilaskussa pitkän pennin. - juha-matti
Minä taas olen käynyt suihkussa joka ilta ja pessyt joka kerta jokaikisen neliönsentinkin ihosta huolellisesti suihkusaippualla ja hiukset kahteen tai kolmeen kertaan shampoolla. Niin ne vaan AV-mammat sai minutkin pelkäämään haisemista pakkomielteisesti. Ihoa kiristää kuivuus :/
Niin se kannattaa. Kaikenlaista mikrobia ja Bakteeria liikkeellä. itse parinviikon välein desinfioin itseni käsidesillä. - juha-matti
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:40"]Juu huomenna ajattelin käväistä. Helposti tässä tulee sellainen hälläväliä-olo, kun ei tarvitse mennä minnekään, eikä kenenkään muun tarvitse näitä lemuja haistella.
Ap
[/quote]
Kuka sulle käy kaupassa?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 02:08"][quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 01:40"]Juu huomenna ajattelin käväistä. Helposti tässä tulee sellainen hälläväliä-olo, kun ei tarvitse mennä minnekään, eikä kenenkään muun tarvitse näitä lemuja haistella.
Ap
[/quote]
Kuka sulle käy kaupassa?
[/quote]
Kävin kaupassa viimeksi maanantaina. Tuolloin suihkuttelujen väli ei siis ollut järin suuri, eikä se likaisuus takin ja pipon alta niin hyvin paistakaan.
Ap
Juu. Ei mitään. Täällä toinen samanlainen. Paitsi että kävin tänään suihkuttelemassa. Käyn yleensä suihkussa vain silloin kun täytyy poistua takapihaa kauemmas, eli noin kolmesti viikossa. Luonani ei käy ketään, enkä myöskään hikoile. Hiukset ovat aina ponnarilla joten likaisuutta ei oikeastaan edes huomaa. Hampaat, kädet ja kasvot pesen.
Olette ihmisjätettä ja saastutatte meidän otsoonia
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 03:08"]Olette ihmisjätettä ja saastutatte meidän otsoonia
[/quote]
Kuka saastuttaa? Ihmiset jotka ei läträä pesuaineilla, hajuvesillä, hiuslakoilla, muotovaahdoilla, meikeillä...
Hyi Saatana!