yksin asuja
En ole seurustellut 7 vuoteen
En ole harrastanut seksiä 8 vuoteen
En aio seurustella enää koskaan koska se on tosi vaikeaa.
Ikää 35 vuotta, 2 lasta, kiva koti, työ ja pari harrastusta.
Ei yhtään miespuolista ystävää tai edes kaveria.
Suruja ja hankaluuksia on, mutta ne eivät liity koskaan miehiin.
Olen onnellinen.
Kommentit (9)
16 ja 17 v. Asuvat opiskelujen takia omillaan eri kaupungeissa
Aika vaikea uskoa, että olisit pyöräyttänyt lapset 17- ja 18-vuotiaana ja nyt ne vielä asuisivat ihan eri kaupungeissa opiskelujen takia.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:57"]16 ja 17 v. Asuvat opiskelujen takia omillaan eri kaupungeissa
[/quote]
terveisin ap...
olen kyllä myös vierailija tällä palstalla.
Lueskelin aiheita ja tajusin oikeasti olevani onnellinen kun ei ole parisuhdetta riesana ja lapsetkin jo noin isoja.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:59"]Aika vaikea uskoa, että olisit pyöräyttänyt lapset 17- ja 18-vuotiaana ja nyt ne vielä asuisivat ihan eri kaupungeissa opiskelujen takia.
[/quote]
Harvinaista mutta mahdollista, etkä ole ainut joka ihmettelee. Ihmettelijöitä on riittänyt yli puolet elämästäni, mutta tässä ollaan silti ilmielävänä
Olen pahoillani puolestasi, ap. Selvästikään noilla spekseillä et ole saanut tilaisuutta normaaliin parisuhteeseen ja seurusteluun.
Mukava kuulla että olet onnellinen! Lapsillakin ilmeisen mukavasti menee kun opiskelevat, hienoa! Itselläni erosta 4 vuotta, lapsi 18v vielä asuu viimeisen lukiovuoden tässä kanssani, ehkä intinkin ajan. Sitten voi alkaa hirvittää, että miten mökkeydyn. Parisuhdetta en kuitenkaan vielä osaa kaivata. Sellainen semi-onnellinen :) Kivaa viikonloppua kaikille!
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 10:50"]
En ole seurustellut 7 vuoteen En ole harrastanut seksiä 8 vuoteen En aio seurustella enää koskaan koska se on tosi vaikeaa. Ikää 35 vuotta, 2 lasta, kiva koti, työ ja pari harrastusta. Ei yhtään miespuolista ystävää tai edes kaveria. Suruja ja hankaluuksia on, mutta ne eivät liity koskaan miehiin. Olen onnellinen.
[/quote]
Missä ne sun lapset sitten asuu, kun sinä asut yksin?
Et sä mikää yksin asuja ole sulla on lapset
Hyvä juttu. Olen onnellinen sinun puolestasi.