Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä morkkis exän kosketuksen kaipuusta.

Vierailija
24.09.2021 |

Ihan kamalaa, jotenkin ajatuksista on päästävä yli. Hirveän huono omatunto tulee ajatuksistani. Onneksi tapailukumppani ei pysty kuulla ajatuksia.

Aiemmin lopetin muutaman vuoden suhteen miehen kanssa. Suhteessa oli sekä hyviä, että huonoja asioita. Lopulta hampaat irvessä yrittämisen jälkeen huonot alkoi olla päällimmäisenä.
Melkein koko ajan suhteen lopettamisen jälkeen olen ajoittain kaivannut hänen kosketustaan.
Hänen tapansa koskea minuun, miltä hän tuntui seksissä, miten hän lohdutti, kun olin surullinen ja miten hän katsoi minua hyvinä hetkinämme on osa niistä asioista joita kaipaan.

Minulla on uusi suhde monissa asioissa hyvän miehen kanssa. Hän on kärsivällinen, avulias, moniosaaja, hyvä huumorintaju yms. Läheisyyttäkin hän tykkää antaa, kosketuksesta ei vaan välity jotenkin tunnetta, en saa siitä sellaista tyydytyksen tunnetta. Seksissä on ollut harjoittelemista, nykyään toimii paremmin, mutta hiomista edelleen, että sovitaan hyvin toisillemme sillä alueella. Jos olen surullinen tai huolissani jostain hän on läsnä ja puhuu välillä jotain, mutta enimmäkseen on hiljaa ja katsoo minua, ei kosketa eikä läsnäolo tee olosta helpompaa vaikka käytännön asioita ajatellen silloin on helpompaa jos ei tarvitse olla yksin, mutta tunnepuolella yksinäisyys tuntuu kokoajan.

Näin tänään edellisen miesystäväni kaupassa ja se nosti kaikki ajatukset pintaan, kun jo valmiiksi tunsin itseni yksinäiseksi. Siinä hän yhtäkkiä olikin kassajonossa edessäni ja tervehdittyäni useamman minuutin katselin hänen upeaa, vahvaa selkää ja käsivarsia, selvästi ollut aikaa treenata. Oikein tunsin hekuman aallon sisälläni. Kuinka pääsisin irti tästä kaipuusta?

Kommentit (103)

Vierailija
101/103 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi yritän nähdä hyvää nykyisessä suhteessa. Samaan aikaan yhteinen aika nykyisen miesystävän kanssa on vähentynyt. Emme oikein tee yhdessä niitä asioita jotka osaltaan viehättivät hänessä. Orastava yhteenkuuluvuudentunne tuntuu hiipuvan eikä yhtään auta se, että ex kummittelee päivittäin mielessä.

Olen aivan sekaisin. Toisaalta haluan vielä yrittää tätä suhdetta, mutta en selvästikään ole päässyt yli entisestä. Kuitenkin vaikka lopettaisin tämän suhteen en välttämättä uskaltaisi yrittää exän kanssa uudestaan vaan jäisin kaipaamaan häntä.

Nykyinen suhteesi kuihtunee ihan omalla painollaan. Mies tekee viisaasti, kun pitää lapsensa erillään suhteesta.

Ja muista tärkeä asia: omatkin lapsesi ovat tärkeintä. Älä sählää himojesi kanssa.

Vierailija
102/103 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hirveästi yritän nähdä hyvää nykyisessä suhteessa. Samaan aikaan yhteinen aika nykyisen miesystävän kanssa on vähentynyt. Emme oikein tee yhdessä niitä asioita jotka osaltaan viehättivät hänessä. Orastava yhteenkuuluvuudentunne tuntuu hiipuvan eikä yhtään auta se, että ex kummittelee päivittäin mielessä.

Olen aivan sekaisin. Toisaalta haluan vielä yrittää tätä suhdetta, mutta en selvästikään ole päässyt yli entisestä. Kuitenkin vaikka lopettaisin tämän suhteen en välttämättä uskaltaisi yrittää exän kanssa uudestaan vaan jäisin kaipaamaan häntä.

Nykyinen suhteesi kuihtunee ihan omalla painollaan. Mies tekee viisaasti, kun pitää lapsensa erillään suhteesta.

Ja muista tärkeä asia: omatkin lapsesi ovat tärkeintä. Älä sählää himojesi kanssa.

Suhde on tosiaan erinäisten asioiden takia kuihtunut siihen tilaan, että en edes suostuisi tapaamaan hänen lasta ja tutustumaan vaikka tilaisuutta tarjottaisiin koska en ole varma miten tätä suhdetta haluan jatkaa. Ystävänä jos esittelisi niin se olisi ihan ok.

Omilla valinnoillaan mies on etäännyttänyt minua ja se antaa lisää tilaa muille ajatuksille. Ehkä mieskin alkaa pian kokea samoin ja on helppo päättää suhde eikä jossitella. Ihme kyllä hän ei halunnut suhdetta päättää kertoessani miettineeni sitä vaihtoehtoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/103 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ovat. Se osaltaan vaikeuttaa asioita. Lapset tykkäävät nykyisestä miesystävästäni ja kyselevät milloin tulee, haluavat kertoa hänellekin kuulumiset, jakavat herkuistaan yms. Tämänkään vuoksi en halua kiirehtiä päätöstäni mihinkään suuntaan vaan miettiä kunnolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi