Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä morkkis exän kosketuksen kaipuusta.

Vierailija
24.09.2021 |

Ihan kamalaa, jotenkin ajatuksista on päästävä yli. Hirveän huono omatunto tulee ajatuksistani. Onneksi tapailukumppani ei pysty kuulla ajatuksia.

Aiemmin lopetin muutaman vuoden suhteen miehen kanssa. Suhteessa oli sekä hyviä, että huonoja asioita. Lopulta hampaat irvessä yrittämisen jälkeen huonot alkoi olla päällimmäisenä.
Melkein koko ajan suhteen lopettamisen jälkeen olen ajoittain kaivannut hänen kosketustaan.
Hänen tapansa koskea minuun, miltä hän tuntui seksissä, miten hän lohdutti, kun olin surullinen ja miten hän katsoi minua hyvinä hetkinämme on osa niistä asioista joita kaipaan.

Minulla on uusi suhde monissa asioissa hyvän miehen kanssa. Hän on kärsivällinen, avulias, moniosaaja, hyvä huumorintaju yms. Läheisyyttäkin hän tykkää antaa, kosketuksesta ei vaan välity jotenkin tunnetta, en saa siitä sellaista tyydytyksen tunnetta. Seksissä on ollut harjoittelemista, nykyään toimii paremmin, mutta hiomista edelleen, että sovitaan hyvin toisillemme sillä alueella. Jos olen surullinen tai huolissani jostain hän on läsnä ja puhuu välillä jotain, mutta enimmäkseen on hiljaa ja katsoo minua, ei kosketa eikä läsnäolo tee olosta helpompaa vaikka käytännön asioita ajatellen silloin on helpompaa jos ei tarvitse olla yksin, mutta tunnepuolella yksinäisyys tuntuu kokoajan.

Näin tänään edellisen miesystäväni kaupassa ja se nosti kaikki ajatukset pintaan, kun jo valmiiksi tunsin itseni yksinäiseksi. Siinä hän yhtäkkiä olikin kassajonossa edessäni ja tervehdittyäni useamman minuutin katselin hänen upeaa, vahvaa selkää ja käsivarsia, selvästi ollut aikaa treenata. Oikein tunsin hekuman aallon sisälläni. Kuinka pääsisin irti tästä kaipuusta?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Romanttisessa parisuhteessa seksi & intohimo on KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA.

Jos se ei ole kunnossa, niin ei ole mitään järkeä elää sellaisessa suhteessa ainakaan monogamiassa. Tulee yksinkertaisesti olla vaikka avoin suhde ja olla rakastaja siinä sivussa.

Ihanteellisinta tietysti olisi, kun se yksi ja ainoa kumppani olisi juuri sellainen. Mutta harvassa on ne oikeasti hyvät nussijat joiden kanssa sitä intohimoa on, joten sellaisen kun löytää niin sitä ei voi koskaan unohtaa.

Ei kai oikeasti voi olla niin vaikeaa löytää hyvää miestä jonka kanssa seksikin hyvää? 🤔 Onkohan elämänsä suurin virhe lähettää pois elämästään mies joka mahtava sängyssä, mutta puutteellinen muilta taidoiltaan? Mikäli ei ole kyse väkivallasta tai päihdeongelmasta niin onkohan helpompi käsitellä niitä muita ongelmia kuin yrittää saada seksistä hyvää?

Tässä ajatuksia joita lainaamani viesti toi mieleen. Mitä mieltä olette palstailijat? Kokemuksia tai mielipiteitä?

Kyllä muut asiat on helpompi käsitellä kuin seksiongelmat.

Näinpä. Jos seksuaalinen kemia on kunnossa, niin melkein kaikki muut ongelmat on kyllä ratkaistavissa. Henkinen tai fyysinen väkivalta toki pois luettuna. Pettäminenkin on vähän niin ja näin: itse olen joskus sitäkin katsonut läpi sormien kun silloisen miehen ja mun välinen seksuaalinen jännite oli vaan niin vahva, ja seksi oli niin huumaavaa. En vaan pystynyt lähtemään suhteesta vaikka tiesinkin toisen pettävän.

Vierailija
82/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi ihmeessä erosit exäsi kanssa? Kannattaa varmaan muistella niitä syitä, minkä vuoksi erositte. Ei niitä aikoja, milloin asiat oli hyvin! Niitä olisi pitänyt muistella ENNEN eroa ja tosissaan yrittää. Silloin! Ei enää, kun päätös erosta on tehty. Tietsti molemmathan voi aina tulla katumapäälle ja sitten ehkä suhde toimia, mutta siihen vaaditaan molemmilta töitä. Nyt ruokit itseäsi, kun ajattelet vain niitä hyvä asioita.

Totta, yritän tosi kovin hakea sitä loppuunpalamisen tunnetta mikä oli. Kuinka väsyin sukulaisten suuttumiseen ja puuttumiseen, kuinka hän ei osannut luoda lämmintä suhdetta lasten kanssa, oli äärimmäisen tarkka rahoistaan, että ei varmasti maksaisi yli osuutensa, ei osannut mustasukkaisuutensa ja huonon itsetuntonsa takia iloita kaikista minun hyvistä asioista, oli jotenkin häneltä pois jos joku muu auttoi minua, ei paljon muuta tehty yhdessä kuin oltiin kotona, yhteinen tekeminen lasten kanssa oli jokseenkin vaikeaa. Tässä hieman listaa.

Kuitenkin erityisesti esikoinen jäi häntä kaipaamaan ja oli pahana, kun ei saanut häneltä edes tervehdystä eron jälkeen.

Eron jälkeen mies kuitenkin kertoi käsitelleensä näitä kaikkia asioita ja ei ollut osannut antaa itseään täysin suhteeseen ja minun perheeseeni, alitajuntaisen menetyksen pelon vuoksi. Hän kertoi ymmärtävänsä olleen kamala ihminen ja haluavansa kunnostautua näissä asioissa. Halusi minun tietävän tämän kaiken siitä huolimatta olinko löytänyt jonkun tapailukumppanin vai en. Hänelle sillä ei ollut merkitystä vaan hän näkee minut itselleen oikeana elämänkumppanina jonka ajoi pois.

Tätä kaikkea pyöritän mielessäni, kun kehoni huutaa hänen kosketustaan ja mieli niitä sanoja jotka hän osasi sanoa niin oikein silloin, kun murehdin jotain.

Ap

On tuossa ongelmia ratkottavaksi. Ehkä niitä kuitenkin saa ratkottua jos molemmat haluaa. Lapset huomioon ottaen ei voi kovin tiiviisti seurustella etteivät mene ihan sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nyt ainakin väärän ihmisen kanssa yhdessä. Se on selvä. Lopeta suhde ennen kuin se syvenee.

Vierailija
84/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mitä sairaampi suhde sitä suurempi "kemia". Sen jälkeen normaalit suhteet tuntuu tylsiltä ja puuduttavilta.

Parisuhde ilman kemiaa on normaali suhde? Ööö.. okei....🙄

Vierailija
85/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä mitä sairaampi suhde sitä suurempi "kemia". Sen jälkeen normaalit suhteet tuntuu tylsiltä ja puuduttavilta.

Niinpä. Ja sitten ihmetellään, kun kumppani retkahtaa pettämään.

Vierailija
86/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ja sitten ihmetellään, kun kumppani retkahtaa pettämään.

Kyllä. 339Jokainen alkaa jossain vaiheessa kaivata aitoa himoa.

Vierailija
87/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan oikein toimi. Minulla oli yhden miehen kanssa hyvin kemiaa ennen kuin seksi alkoi. Nähdessäni hänet alasti jouduin keskittyä kasvoihin jotta homma toimi. Hänellä olikin suuremmat jenkkakahvat ja vatsakumpu mitä ajattelin vaatteet päällä, siihen yhdistettynä lihaksettomat hartiat ja käsivarret niin ei oikein sytyttänyt. Vähän kuin sellainen nälkää nähnyt kehitysmaan lapsonen malliltaan. Mukava mies muuten niin en antanut sen pilata tunnelmaa.

Seksi oli kamalaa sähellystä, vauhdikasta nuolemista ja sormettamista ja nakuttamista eri asennoissa.

Kemiaa koitin aikani saada takaisin, mutta en oikein onnistunut.

Vierailija
88/103 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan oikein toimi. Minulla oli yhden miehen kanssa hyvin kemiaa ennen kuin seksi alkoi. Nähdessäni hänet alasti jouduin keskittyä kasvoihin jotta homma toimi. Hänellä olikin suuremmat jenkkakahvat ja vatsakumpu mitä ajattelin vaatteet päällä, siihen yhdistettynä lihaksettomat hartiat ja käsivarret niin ei oikein sytyttänyt. Vähän kuin sellainen nälkää nähnyt kehitysmaan lapsonen malliltaan. Mukava mies muuten niin en antanut sen pilata tunnelmaa.

Seksi oli kamalaa sähellystä, vauhdikasta nuolemista ja sormettamista ja nakuttamista eri asennoissa.

Kemiaa koitin aikani saada takaisin, mutta en oikein onnistunut.

Houkutteleva mielikuva. 😄

Vierailija
89/103 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko tänään helpottaa? Myös kuukautiskierto voi saada ajatukset sekaisin! 

Vierailija
90/103 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, joko tänään helpottaa? Myös kuukautiskierto voi saada ajatukset sekaisin! 

Se on totta. Olen oppinut iän kanssa itseäni hieman paremmin tulkitsemaan ja ymmärtämään hormonaaliset vaikutukset omassa mielialassa ja vireydessä, mutta kyllä melkoista vaihtelua tekee ajatuksiin.

En ole päässyt yli ajatuksista, mutta yritän miettiä exän huonoja puolia ja ajatella, että tuskin hän niistä pois oppii.

Ap

Vierailija
91/103 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen ystävänä ja ex kumppanina saisi parhaat puolet molemmista.

Vierailija
92/103 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku, että nuo exän kanssa ilmenneet ongelmat on ylitsepääsemättömiä. Edelleen on halu lopettaa nykyinen suhde vaikka periaatteessa se on ihan ok. Liian paljon alkaa olla muita parisuhteen edelle meneviä asioita ehkä ja seksi laimeaa, mutta ei nyt kokonaan huono suhde kumminkaan.

Ap

Vierailija
93/103 |
28.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa enemmän ystävyydeltä.

Vierailija
94/103 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkeksi sain jo itseni uskomaan, että ohimenevä ajatus, mutta itsepintaisesti kaipuu nousee uudestaan.

Vierailija
95/103 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa nyt joku, että nuo exän kanssa ilmenneet ongelmat on ylitsepääsemättömiä. Edelleen on halu lopettaa nykyinen suhde vaikka periaatteessa se on ihan ok. Liian paljon alkaa olla muita parisuhteen edelle meneviä asioita ehkä ja seksi laimeaa, mutta ei nyt kokonaan huono suhde kumminkaan.

Ap

Jos hän oikeasti on päättynyt työstää ongelmiaan niin ehkä ne on voitettavissa.

Vierailija
96/103 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptoi se mies.

Vierailija
97/103 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok? No ei tommoisessa suhteessa pidä olla!

Mainitsit myös, että miehellä lapsi, jota näkee joka toinen vkl. Ja häiritsee ainakin jollain tasolla. Itselläsi kuitenkin lapsi(a)?

Vierailija
98/103 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok? No ei tommoisessa suhteessa pidä olla!

Mainitsit myös, että miehellä lapsi, jota näkee joka toinen vkl. Ja häiritsee ainakin jollain tasolla. Itselläsi kuitenkin lapsi(a)?

Lapsi itsessään ei häiritse. Mielestäni jos toisella on lapsi niin hänet otetaan tärkeään osaan omassa elämässä myös. Asiassa häiritsee se, että minulle ei anneta mahdollisuutta luoda suhdetta myös lapseen.

Vierailija
99/103 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveästi yritän nähdä hyvää nykyisessä suhteessa. Samaan aikaan yhteinen aika nykyisen miesystävän kanssa on vähentynyt. Emme oikein tee yhdessä niitä asioita jotka osaltaan viehättivät hänessä. Orastava yhteenkuuluvuudentunne tuntuu hiipuvan eikä yhtään auta se, että ex kummittelee päivittäin mielessä.

Olen aivan sekaisin. Toisaalta haluan vielä yrittää tätä suhdetta, mutta en selvästikään ole päässyt yli entisestä. Kuitenkin vaikka lopettaisin tämän suhteen en välttämättä uskaltaisi yrittää exän kanssa uudestaan vaan jäisin kaipaamaan häntä.

Vierailija
100/103 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidä kiinni hyvästä seksistä niin ei tarvitse myöhemmin ruveta pettämään. Ei auta muut hyvät ominaisuudet jos ei seksi suju. Pitää muutenkin läheisyyden suhteessa tuntua hyvältä.

Noin se menee minullakin. Kriteerilistallani ensimmäisenä on se että miehen tulee olla minun silmiini seksikäs ja herättää halut. Jos ei noin tapahdu, niin miehen muut hyvät ominaisuudet on loppujen lopuksi ihan merkityksettömiä, kun kumppanin hausta puhutaan.

Ex todella herätti halut, aiemmin ja nyt hänet nähdessäni. Tuli sellainen muisto, että melkein tunsin miten hän kietoi käsiensä suojaan ja miltä selän kaaret tuntui käsissäni.

Ap

No nyt tuli muru mieleen, onko tulossa uusi koukuttava jatkokertomus murun luojalta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä