Hirveä morkkis exän kosketuksen kaipuusta.
Ihan kamalaa, jotenkin ajatuksista on päästävä yli. Hirveän huono omatunto tulee ajatuksistani. Onneksi tapailukumppani ei pysty kuulla ajatuksia.
Aiemmin lopetin muutaman vuoden suhteen miehen kanssa. Suhteessa oli sekä hyviä, että huonoja asioita. Lopulta hampaat irvessä yrittämisen jälkeen huonot alkoi olla päällimmäisenä.
Melkein koko ajan suhteen lopettamisen jälkeen olen ajoittain kaivannut hänen kosketustaan.
Hänen tapansa koskea minuun, miltä hän tuntui seksissä, miten hän lohdutti, kun olin surullinen ja miten hän katsoi minua hyvinä hetkinämme on osa niistä asioista joita kaipaan.
Minulla on uusi suhde monissa asioissa hyvän miehen kanssa. Hän on kärsivällinen, avulias, moniosaaja, hyvä huumorintaju yms. Läheisyyttäkin hän tykkää antaa, kosketuksesta ei vaan välity jotenkin tunnetta, en saa siitä sellaista tyydytyksen tunnetta. Seksissä on ollut harjoittelemista, nykyään toimii paremmin, mutta hiomista edelleen, että sovitaan hyvin toisillemme sillä alueella. Jos olen surullinen tai huolissani jostain hän on läsnä ja puhuu välillä jotain, mutta enimmäkseen on hiljaa ja katsoo minua, ei kosketa eikä läsnäolo tee olosta helpompaa vaikka käytännön asioita ajatellen silloin on helpompaa jos ei tarvitse olla yksin, mutta tunnepuolella yksinäisyys tuntuu kokoajan.
Näin tänään edellisen miesystäväni kaupassa ja se nosti kaikki ajatukset pintaan, kun jo valmiiksi tunsin itseni yksinäiseksi. Siinä hän yhtäkkiä olikin kassajonossa edessäni ja tervehdittyäni useamman minuutin katselin hänen upeaa, vahvaa selkää ja käsivarsia, selvästi ollut aikaa treenata. Oikein tunsin hekuman aallon sisälläni. Kuinka pääsisin irti tästä kaipuusta?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko väärin kysyä mitä entiselle kuuluu, onko hänellä elämä hyvin? Ehkä jos tietäisin, että hän on onnellinen nyt ja ehkä jatkanut eteenpäin niin minun olisi helpompi päästä hänestä yli. Jos hän vaikka tekisi nyt jonkun toisen onnelliseksi käsiteltyä omia tunnelukkojaan ja minä tietäisin, että hän ei kaipaa minua?
Ap
Älä ruoki tuota tilaasi. Päätökset nykyisestä suhteesta ei myöskään voi liittyä siihen.
Tämä on tärkeä asia, vaikuttaako tunteet päätöksiin nykyisessä suhteessa?
Romanttisessa parisuhteessa seksi & intohimo on KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA.
Jos se ei ole kunnossa, niin ei ole mitään järkeä elää sellaisessa suhteessa ainakaan monogamiassa. Tulee yksinkertaisesti olla vaikka avoin suhde ja olla rakastaja siinä sivussa.
Ihanteellisinta tietysti olisi, kun se yksi ja ainoa kumppani olisi juuri sellainen. Mutta harvassa on ne oikeasti hyvät nussijat joiden kanssa sitä intohimoa on, joten sellaisen kun löytää niin sitä ei voi koskaan unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos se ei ole kunnossa, niin ei ole mitään järkeä elää sellaisessa suhteessa ainakaan monogamiassa. Tulee yksinkertaisesti olla vaikka avoin suhde ja olla rakastaja siinä sivussa.
Ihanteellisinta tietysti olisi, kun se yksi ja ainoa kumppani olisi juuri sellainen. Mutta harvassa on ne oikeasti hyvät nussijat joiden kanssa sitä intohimoa on, joten sellaisen kun löytää niin sitä ei voi koskaan unohtaa.
Sama juttu itselläni. Olen valmis sietämään hyvinkin paljon kaikenlaista sekoilua, muita naisia sun muuta mieheltä jos seksi hänen kanssaan on oikeasti semmoista orgasmin täytteistä intohimon ilotulitusta. Hyvä seksi on oikeasti yksi elämän parhaita nautintoja.
Ja toisaalta vaikka mies olisi kuinka mukava, luotettava ja huomioon ottava niin jos sängyssä ei säkenöi, niin suhde ei tule ikinä toimimaan minun tapauksessani.
Sehän tosiaan olisi unelmatilanne jos mies olisi noita molempia samaan aikaan, mutta vielä en ole kyllä sellaista miestä elämässäni tavannut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu itselläni. Olen valmis sietämään hyvinkin paljon kaikenlaista sekoilua, muita naisia sun muuta mieheltä jos seksi hänen kanssaan on oikeasti semmoista orgasmin täytteistä intohimon ilotulitusta. Hyvä seksi on oikeasti yksi elämän parhaita nautintoja.
Ja toisaalta vaikka mies olisi kuinka mukava, luotettava ja huomioon ottava niin jos sängyssä ei säkenöi, niin suhde ei tule ikinä toimimaan minun tapauksessani.
Sehän tosiaan olisi unelmatilanne jos mies olisi noita molempia samaan aikaan, mutta vielä en ole kyllä sellaista miestä elämässäni tavannut :D
Minun ex oli sen seksin ilotulituksen lisäksi myös äärimmäisen uskollinen. Siinä yksi hänen hyviä puoliaan.
Ihmissuhdetaidot yleisesti hänen suurin ongelmansa. Ei osannut huomioida lapsia sen mukaan mitä he tarvitsisivat ja sukulaisten kanssa vaikeaa sekä muissa tilanteissa joissa tarvitaan smalltalkkia. Tosi nuivanoloinen ihmisille minua ja kavereitaan lukuunottamatta. Vanhempieni kanssa kyllä tuli toimeen.
Ap
Kosketa itse itseäsi. Ei siihen muita tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Itsensä halaaminen tuo läheisyydentunteen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä seksi on kuin huumetta, kun sen makuun pääsee ei yksinään itsensä tyydyttäminen tunnu oikein miltään.
Tässä ketjussa annettujen tietojen perusteella sanoisin että sun eka virhe oli se että ikinä päästit eksäsi menemään, hän taisi olla juuri se oikea mies sinulle. Toinen virheesi oli se että otit tilalle miehen joka ei sytytä sua yhtään.
Aikamoisen sopan sä olet tässä itsellesi keittänyt. Ekana toimenpiteenä kannattaa päättää tämä nykyinen suhde, ja sen jälkeen sitten joko hattu kourassa takaisin exän luo koittamaan josko hän ottaisi sinut takaisin, tai sitten kokonaan uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa annettujen tietojen perusteella sanoisin että sun eka virhe oli se että ikinä päästit eksäsi menemään, hän taisi olla juuri se oikea mies sinulle. Toinen virheesi oli se että otit tilalle miehen joka ei sytytä sua yhtään.
Aikamoisen sopan sä olet tässä itsellesi keittänyt. Ekana toimenpiteenä kannattaa päättää tämä nykyinen suhde, ja sen jälkeen sitten joko hattu kourassa takaisin exän luo koittamaan josko hän ottaisi sinut takaisin, tai sitten kokonaan uutta matoa koukkuun.
Hirmuinen sotku tosiaan. Mietin olisiko askel taaksepäin, paluu ystäväksi ainoa vaihtoehto nykyisen kanssa. Hän kerran itse mietti sitä omien asioidensa vuoksi ja ei missään tapauksessa halua minua pois elämästään vaan olisi tärkeää olla ystäviä.
En tiedä onko ex tosiaan saanut tunnelukkonsa käsiteltyä ja voiko hänen kanssaan saada hyvää suhdetta ottaen huomioon myös lapset. Ainakaan pitkään aikaan ei voisi olla suhdetta josta lapset on tietoisia eikä elämiä voi yhdistää. Deittailu olisi ainoa vaihtoehto jossa pystyy huomioida lasten pysyvyydentarpeen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmuinen sotku tosiaan. Mietin olisiko askel taaksepäin, paluu ystäväksi ainoa vaihtoehto nykyisen kanssa. Hän kerran itse mietti sitä omien asioidensa vuoksi ja ei missään tapauksessa halua minua pois elämästään vaan olisi tärkeää olla ystäviä.
En tiedä onko ex tosiaan saanut tunnelukkonsa käsiteltyä ja voiko hänen kanssaan saada hyvää suhdetta ottaen huomioon myös lapset. Ainakaan pitkään aikaan ei voisi olla suhdetta josta lapset on tietoisia eikä elämiä voi yhdistää. Deittailu olisi ainoa vaihtoehto jossa pystyy huomioida lasten pysyvyydentarpeen.
Ap
Ystävyys hyvä vaihtoehto jos mahdollista.
Ei tuo nykyinen suhde ainakaan tunnu toimivan tai ole reilu ketään kohtaan. Ei voi tietää olisiko edellisen kanssa toiminut lopulta, mutta nyt on enemmän kaverisuhde mahdollinen.
Hieno iltasatu, Romantiikan mestarteos. Sniif...
Vierailija kirjoitti:
Hieno iltasatu, Romantiikan mestarteos. Sniif...
Erikoinen näkemys.
Ex saattaisi olla suostuvainen pariterapiaan, silloin teillä voisi olla vielä mahdollisuus jos hän on oikeasti valmis tekemään töitä suhteen eteen. Pelkät sanat ei riitä muuttumiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ex saattaisi olla suostuvainen pariterapiaan, silloin teillä voisi olla vielä mahdollisuus jos hän on oikeasti valmis tekemään töitä suhteen eteen. Pelkät sanat ei riitä muuttumiseen.
Se on mahdollista ja väkisin miettii mitä jos olisi antanut mahdollisuuden, kun hän niin kovin yritti sitä saada monin elein. Torjuin hänet ja liian pian lähdin yrittämään uutta suhdetta, kun hän on ollut kuitenkin niin paljon mielessä. Sitten tämä uusi suhde ei ole tyydyttänyt minua ja miehen kanssa ei asiat etene tai ole niin kuin toivoisin niin soppa on valmis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mahdollista ja väkisin miettii mitä jos olisi antanut mahdollisuuden, kun hän niin kovin yritti sitä saada monin elein. Torjuin hänet ja liian pian lähdin yrittämään uutta suhdetta, kun hän on ollut kuitenkin niin paljon mielessä. Sitten tämä uusi suhde ei ole tyydyttänyt minua ja miehen kanssa ei asiat etene tai ole niin kuin toivoisin niin soppa on valmis.
Ap
Ei kannata olla suhteessa jota jo alkumetreillä empii kovin. Jos suhde on tuore pitäisi kipinää olla eikä harjoittelua, jotta sopii toisilleen.
Oletko valmis tinkimään kipinästä koko elämän?
Vierailija kirjoitti:
Vaikeita on nykyajan suhteet. Ei osata olla yhdessä, muttei yksinkään. Kuvitellaan, että läheisen ihmisen voi vaihtaa toiseen kuin auton. Uutta terapiasukupolvea pukkaa...
Kyllä nykyään on paljon sinkkuja.
Olet täysin oikeassa. Ensin pitäisi lopettaa nykyinen suhde ja vasta silloin kysyä mitä kuuluu jos aion niin tehdä. Se tuntuu ainoalta moraalisesti oikealta vaihtoehdolta.
Ap