Jokin erikoinen ruumiinosa joka sytyttää vastakkaisessa sukupuolessa?
Noniin, elikkäs mihinkä te muut yleensä kiinnitätte huomiota vastakkaisessa sukupuolessa ensimmäisenä?
Onko jokin tietty, kenties "erikoinen" ruumiinosa joka saa sukkanne pyörimään jaloissanne kun kohdalle osuu täydellisen kyseisen ruumiinosan omaava henkilö ;)
Ja nyt en tarkoita näitä normi "ihana fitnessbody/bodybuilder" juttuja.
Vähän piristystä keskiviikko iltaan!
Esimerkiksi naisena olen aina kihottunut siitä kun miehellä on "oikeanlaiset kädet".
Ja millaisetko ne ovat? No omalla kohdallani nämä kädet ovat voimakasrakenteiset, ehkä jopa vähän tönköt ja paksut sormet omaavat :D Sellaiset miehiset kädet.. Eli "pianonsoittajan sormet" eivät mitenkään sytytä.
Voimakkaat tönköt ja hieman sellaiset ehkä "kömpelötkin" kädet (ei niinkään käsivarret vaan ennemminkin juurikin kämmenet) joilla mies voi sitten "ottaa minut" sytyttävät tämän naisen ihan liekkeihin.
Kaikki muu on sitten vaan plussaa.
Eli jos pitäisi valita pianonsoittajasormisen kehonrakentajan ja "täydelliset kädet" omaavan normi Erkin väliltä niin Erkki veisi voiton hujauksessa :D
Mitenkäs teillä muilla? :)
Kommentit (106)
Niinkuin monella muullakin. Semmoiset duunarin kourat. Ikuisesti vähän koppuraiset mutta osaa koskea niillä hellästi...
Sitten tämä mun varsinainen outous. Täydellinen kallon muoto! Semmoinen jossa on kunnollinen takaraivo, tietynlainen niska, sivuprofiilissa näkyy otsa ja leuka tietyllä tavalla...
Käsiin olen aina kiinnittänyt huomiota miehessä. Kunnon kourat pitää olla. Käsivarret (ranteesta kyynärpäähän) sopivasti vahvat ja vielä jos paidan hihat hihat kääritty niin uuhhh..
Ne kädet :) karvaiset, suonikkaat käsivarret. Lisäksi karvoitus yleensäkin, ja etenkin alavatsan ja selän karvat, nami!:)
Mä tykkään pitkistä sormista, jotka on semmoiset taitavan näköiset, mutta kuitenkin että tunnistaa miehen käsiksi. Sitten tykkään katsella kun miehet tekee niillä käsillään jotain, kirjoittaa tai soittaa jotain instrumenttia tai mitä tahansa jos liikkeet ovat sellaisia sulavia että näyttää siltä että tietää mitä tekee (ihan kuin kirjoittaminen olisi niin vaativaa, hah).
Tykkään kyllä myös käsivarsista, sellaisista sopivan lihaksikkaista, joissa erottuu hauikset hieman ja olkapäät myös. Mutta enemmän sellaisista hoikista, "perus"miehistä, bodarit ei sytytä sitten yhtään ja siis suonet, yyh. Mulla tule kylmänväreitä kun miettii että pitäisi koskea mieheen jolla on suonikkaat käsivarret kun ne muljuu ällöttävästi siellä ihon alla ja pullottaa kuljettaen verta. Tuli mieleen tuosta kanylointikommentista :D
Pitkät hoikat karvaiset jalat.