Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokin erikoinen ruumiinosa joka sytyttää vastakkaisessa sukupuolessa?

Vierailija
12.11.2014 |

Noniin, elikkäs mihinkä te muut yleensä kiinnitätte huomiota vastakkaisessa sukupuolessa ensimmäisenä?
Onko jokin tietty, kenties "erikoinen" ruumiinosa joka saa sukkanne pyörimään jaloissanne kun kohdalle osuu täydellisen kyseisen ruumiinosan omaava henkilö ;)
Ja nyt en tarkoita näitä normi "ihana fitnessbody/bodybuilder" juttuja.
Vähän piristystä keskiviikko iltaan!

Esimerkiksi naisena olen aina kihottunut siitä kun miehellä on "oikeanlaiset kädet".
Ja millaisetko ne ovat? No omalla kohdallani nämä kädet ovat voimakasrakenteiset, ehkä jopa vähän tönköt ja paksut sormet omaavat :D Sellaiset miehiset kädet.. Eli "pianonsoittajan sormet" eivät mitenkään sytytä.
Voimakkaat tönköt ja hieman sellaiset ehkä "kömpelötkin" kädet (ei niinkään käsivarret vaan ennemminkin juurikin kämmenet) joilla mies voi sitten "ottaa minut" sytyttävät tämän naisen ihan liekkeihin.
Kaikki muu on sitten vaan plussaa.
Eli jos pitäisi valita pianonsoittajasormisen kehonrakentajan ja "täydelliset kädet" omaavan normi Erkin väliltä niin Erkki veisi voiton hujauksessa :D

Mitenkäs teillä muilla? :)

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein yhdistyneet tummat kulmakarvat. Tyyliin Liam Gallagher :D Ne on kyllä ykkösenä..

Sitten myös pitkät hiukset, nenässäkin saa olla kyömy. Sormet mielummin pitkät, mutta vankat. Pituus on plussaa. Seksikkäät leveät hartiat. Miehekäs mutta ei sellanen karhumainen kuitenkaan. 

Toinen ääripää on tosi blondit hiukset miehellä, jos vielä kiharoita niin uuh

Vierailija
82/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea vyötärö, aaahhhhhhhh <3 Ja siis niin että sen vyötärön alla on sitten kuitenkin myös lantio, eli semmoinen X-mallinen kroppa (mieluummin kuin V) miehelläkin, ai että! ja toisin kuin AP, itse myös rakastan ns. pianonsoittajansormia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaiset hiukset ja pisamat + ystävällinen luonne ja jäntevä kroppa. Kelpais vaikka heti ;)

Vierailija
84/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehekkäät vahvat kädet, joissa erottuvat suonet. Ei kuitenkaan mitkään liian bodatut. Iso nenä. Valkoiset hampaat. Ruskeat silmät. Ruskettunut iho. Tummat hiukset. 

Vierailija
85/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen takapuoli, peppu oli se mikä sytytti nuorena. Olen nainen ja jo sen verran vanha että ainoastaan karismaattiset miehet kiinnostavat.

Vierailija
86/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on tärkeä. Mä tykkään myös punatukkaisuudesta ja pisamista. Tietty romuluisuus on myös viehättävää, eli isot kädet, paksu niska, leveät hartiat, voimakkaat reidet. Toisaalta jos aivot on erityisen viehättävät, myös sirompi ulkonäkö voi olla kaunis, rakastin esim. yhden hoikan eksän pehmeää partaa ja karkaavaa hiusrajaa suht sirossa päässä, vaikka en pitänyt niitä kovin miehekkäinä. Kaunis mies se oli silti. Eli jos henkinen viehättävyys on vahva, fyysinen kauneus on silloin katsojan silmässä.

Vierailija
87/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallit. Olen fiksoitunut niihin.

Vierailija
88/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:20"]Vahvat kädet, joista suonet pullottaa... Niihin voisi kanyloida loputtomiin.
[/quote]
Oletko hoitaja? Mulla kans suonifetissi. Kun istun julkisissa kulkuvälineissä, vilkuilen salaa ihmisten periferisiä laskimoita ja fantasioin kanyloinneista. Vihreä kanyyli, ruskea, harmaa. Mitä isompi sen parempi. Paksuja, kimmoisia, verekkäitä suonia elinvoimaisissa käsissä. Miehessänikin pidän erityisesti käden päällä kulkevista valloittavan terhakoista laskimoista. Kertokaa, onko muilla hoitajilla tai anestesialääkäreillä samaa?

Vierailija
89/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:36"]

Aivot.

[/quote]

Nyt olikin kyse siitä, että mihinkä kiinnität ulkonäössä ensimmäisenä huomiota.
Jos nyt esim tämä "normi Erkki" täydellisineen käsineen osoittautuisi täydelliseksi k pääksi tutustuessa niin pakko se sitten olisi ne täydelliset kämmenet heittää mäkeen ja alkaa etsimään uusia ;) -ap

[/quote]

Eikö kysymys ollutkaan 'ensimmäinen ruumiinosa johon kiinnität huomiota miehessä'?

En ole tuo aiempi aivo-kommentoija, mutta kyllä minullekin se ensimmäinen kiinnostuksen herättävä asia on aivot. Ulkonäöllä ei niinkään ole merkitystä. En vielä tähän mennessä (40+) ole kiinnostunut yhdestäkään miehestä ennenkuin olen huomannut hänet älykkääksi. Tämän lisäksi toki muutkin ominaisuudet (=luonne) vaikuttavat siihen jatkuuko kiinnostus vai ei.

Vierailija
90/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:20"]Vahvat kädet, joista suonet pullottaa... Niihin voisi kanyloida loputtomiin.
[/quote]
Oletko hoitaja? Mulla kans suonifetissi. Kun istun julkisissa kulkuvälineissä, vilkuilen salaa ihmisten periferisiä laskimoita ja fantasioin kanyloinneista. Vihreä kanyyli, ruskea, harmaa. Mitä isompi sen parempi. Paksuja, kimmoisia, verekkäitä suonia elinvoimaisissa käsissä. Miehessänikin pidän erityisesti käden päällä kulkevista valloittavan terhakoista laskimoista. Kertokaa, onko muilla hoitajilla tai anestesialääkäreillä samaa?
[/quote]

Mulla on kans suonifetissi. Poikaystävä vitsaileekin, että mun pitäis mennä sairaanhoitajaks. Oon itse asiassa harkinnutkin sitä. Mutta katotaan nyt ensin, onko mulla toivoa täällä yliopistolla. Mutta hoitaja ei olis paha :)

Vierailija
91/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen ehdottomasti suurin fiksaatio miehissä on silmärypyt. Ja nyt siis tarkoitan sellaisia ryppyjä jotka ovat silmän ulkoreunalla ja näkyvät kunnolla kun mies hymyilee. Ai jumalauta, pelkkä ajatuskin saa jalat veteläksi..

Vierailija
92/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adonisvyö vai mikä onkaan Suomeksi.

Vierailija
93/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:01"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 23:20"]Vahvat kädet, joista suonet pullottaa... Niihin voisi kanyloida loputtomiin. [/quote] Oletko hoitaja? Mulla kans suonifetissi. Kun istun julkisissa kulkuvälineissä, vilkuilen salaa ihmisten periferisiä laskimoita ja fantasioin kanyloinneista. Vihreä kanyyli, ruskea, harmaa. Mitä isompi sen parempi. Paksuja, kimmoisia, verekkäitä suonia elinvoimaisissa käsissä. Miehessänikin pidän erityisesti käden päällä kulkevista valloittavan terhakoista laskimoista. Kertokaa, onko muilla hoitajilla tai anestesialääkäreillä samaa?

[/quote]

Hauska juttu. Olin ulkona viime viikolla ja seurueeseemme liittyi kasa hoitsuja. Kuulin jokaiselta peräkkäin "sulla on ihanat suonet käsissä". Sitä kehua en olekaan kuullut ennen vaikka käsiä muuten kehutaan jatkuvasti - treeni kannattaa!

.mies

Vierailija
94/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet, käsivarsilihakset ja yläselkälihakset

Vierailija
95/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pieni mahakumpukaan miestä pahenna. En siis tarkota semmosta ohratynnyriä vaan semmosta sopivaa pömppistä. :)

Vierailija
96/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvat käsivarret, jotka eivät ole tulleet rautaa pumppaamalla vaan iän myötä työtä tehden. Sellainen vahva keskivartalo, jossa on voimaa ja massaa (ei pyöreä kaljamaha). Hartiat vahvat ja leveät. Ahh.. Tuli nyt kuvattua koko kroppaa, mutta ylipäätään sellainen massa ja vahvuus miehessä, joka on hänessä ilman keinotekoista ja yksipuolista raudan pumppausta. Kropan malli miehinen mies.

Vierailija
97/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:06"]

Tykkään kyllä myös käsivarsista, sellaisista sopivan lihaksikkaista, joissa erottuu hauikset hieman ja olkapäät myös. Mutta enemmän sellaisista hoikista, "perus"miehistä, bodarit ei sytytä sitten yhtään ja siis suonet, yyh. Mulla tule kylmänväreitä kun miettii että pitäisi koskea mieheen jolla on suonikkaat käsivarret kun ne muljuu ällöttävästi siellä ihon alla ja pullottaa kuljettaen verta. Tuli mieleen tuosta kanylointikommentista :D

[/quote]

Sama täällä, suonet kammottaa :D Onko sinulla itselläsi pelkoa esim. verinäytteiden ottoa tai kanylointia kohtaan? Minulla on, ja mietin vain, olisiko tässä jokin tällainen juttu takana. Hoitsut tykkäävät näkyvistä suonista, kun saavat kanyloida; minä taas pelkään näkyviä suonia, kun tulee heti mieleen, miten pyörryn jo verikokeissa.

Vierailija
98/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea lantio, leveät hartiat. Poikamainen olemus. Ei mitään salilta peilin edessä hankittuja broilerilihaksia, vaan muulla tavalla hyväkuntoinen kokonaisuus. Hassuinta: hyvä ruokahalu tekee vaikutuksen.

Vierailija
99/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiset kädet on kyllä se juttu, ja paksut ja pitkät sormet. Joskus katselen miesten käsiä "sillä silmällä" ja mietin miltä niiden sormet tuntuisi jossain...

Lihaksikkaat, voimakkaat käsivarret ehdottomasti myös. Usein esileikin aikana hyväilen vaan mieheni kovia käsivarsia ja selkää. Se saa mut hullun kiihottuneeksi.

Ja tosiaan se karvavana navasta alaspäin... Ah!

Vierailija
100/106 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaisat pohkeet!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme