Jokin erikoinen ruumiinosa joka sytyttää vastakkaisessa sukupuolessa?
Noniin, elikkäs mihinkä te muut yleensä kiinnitätte huomiota vastakkaisessa sukupuolessa ensimmäisenä?
Onko jokin tietty, kenties "erikoinen" ruumiinosa joka saa sukkanne pyörimään jaloissanne kun kohdalle osuu täydellisen kyseisen ruumiinosan omaava henkilö ;)
Ja nyt en tarkoita näitä normi "ihana fitnessbody/bodybuilder" juttuja.
Vähän piristystä keskiviikko iltaan!
Esimerkiksi naisena olen aina kihottunut siitä kun miehellä on "oikeanlaiset kädet".
Ja millaisetko ne ovat? No omalla kohdallani nämä kädet ovat voimakasrakenteiset, ehkä jopa vähän tönköt ja paksut sormet omaavat :D Sellaiset miehiset kädet.. Eli "pianonsoittajan sormet" eivät mitenkään sytytä.
Voimakkaat tönköt ja hieman sellaiset ehkä "kömpelötkin" kädet (ei niinkään käsivarret vaan ennemminkin juurikin kämmenet) joilla mies voi sitten "ottaa minut" sytyttävät tämän naisen ihan liekkeihin.
Kaikki muu on sitten vaan plussaa.
Eli jos pitäisi valita pianonsoittajasormisen kehonrakentajan ja "täydelliset kädet" omaavan normi Erkin väliltä niin Erkki veisi voiton hujauksessa :D
Mitenkäs teillä muilla? :)
Kommentit (106)
Aivot eli järjen valo, jonka huomaa.
Vahvat kädet, joista suonet pullottaa... Niihin voisi kanyloida loputtomiin.
Näkyvästä vastaan käsivarret (sopivan lihaksikkaat) ja tuikkivat silmät.
Ihan itsestään selvää on, että aivot on oltava miehellä, mutta en minä niitä näe. Ja oikeastihan se on se persoona, joka sytyttää tai on sytyttämättä. Oli käsivarret sitten millaset tahansa tai tuikki ne silmät kuinka tahansa.
Mäkin tykkään isoista nenistä, mitä isompi ja kyömympi sen seksikkäämpi. Adrien Brodylla on aika lailla täydellinen nenä :D Harmi että tuollaisia klyyvareita harvemmin suomalaisilla on.
Työmiehen kädet! Raskaasta työnteosta tulleet lihakset käsivarsissa ja kämmenissä. Ihan best jos vielä kädet ovat arpiset ja pinttyneestä liasta tummuneet kädet <3
Aloin miettimään näitä ja päässäni luettelin kaikki ne kiihottavat piirteet jotka löytyy miehestäni. On vissiin sit osunut just kohdalleen ja nämä nyt on ollut jo aikaa ennen häntä :D
- Tummat hiukset tai kokonaan kalju
- parta ja viiket samassa paketissa
- ruskeat silmät
- tuuheat ripset
- rintalihakset
- paksut lihaksikkaat jalat
/
Ja siis noiden ei edes tarvis olla samalla miehellä nii silti saattaisin katsoa sydän pampaten jotain paksuja lihaksikkaita jalkoja :D
Jään vaan tuijottamaan miestäni kiimaisena todella monta kertaa päivän aikana ja joskus tulee kyllä niin - MÄ EN KESTÄ MITEN IHANA- fiilis!
Jos tuo kaljuuntuu niin saatan pitää siitä entistä enemmän :D
Ominaisuuksista matala ääni. <3 En esimerkiksi ollut kiinnittänyt yhden tutun ääneen aiemmin kummempaa huomiota mutta jossain vaiheessa tajusin että se oli täydellisellä tavalla matala ja pehmeä. Olo oli samanlainen kun silloin kun näkee jonkun niin miellyttävän miehen että ihastuu silmänräpäyksessä.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 13:05"]
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 12:06"]
Tykkään kyllä myös käsivarsista, sellaisista sopivan lihaksikkaista, joissa erottuu hauikset hieman ja olkapäät myös. Mutta enemmän sellaisista hoikista, "perus"miehistä, bodarit ei sytytä sitten yhtään ja siis suonet, yyh. Mulla tule kylmänväreitä kun miettii että pitäisi koskea mieheen jolla on suonikkaat käsivarret kun ne muljuu ällöttävästi siellä ihon alla ja pullottaa kuljettaen verta. Tuli mieleen tuosta kanylointikommentista :D
[/quote]
Sama täällä, suonet kammottaa :D Onko sinulla itselläsi pelkoa esim. verinäytteiden ottoa tai kanylointia kohtaan? Minulla on, ja mietin vain, olisiko tässä jokin tällainen juttu takana. Hoitsut tykkäävät näkyvistä suonista, kun saavat kanyloida; minä taas pelkään näkyviä suonia, kun tulee heti mieleen, miten pyörryn jo verikokeissa.
[/quote]
Joo, minäkin pelkään verinäytteiden ottoa, olen muutaman kerran tuupertunut odotusaulaan sieltä lähtiessä. Kanylointia en edes halua ajatella. Samantyyppinen ajatusketju varmaan itselläkin, heti ne suonet yhdistää verikokeisiin, mutta reaktio on vähän päinvastainen noihin hoitsuihin verrattuna :D
Kiharat hiukset ja elävät silmät. Laiha kroppa,pitkät raajat ja kiva hymy. Uuuuuhhhhh.
Naisten kuvataan yleensä pitävän jyrkän v:n mallisesta keskikropasta, taidan olla poikkeus. Pidän melko tasapaksusta mallista, kunhan siinä on massaa tasapainoisesti (en puhu ylipainosta tai järjettömän kokoisista lihaksista, saati leveästä perästä). Selän täytyy olla voimakas, samoin olkalihasten.
Toinen outo suosikki on pohkeet, olen kehittänyt tarkan maun. Ei saa olla liikaa lihasta, mutta lihaksen tulee erottua säärestä kauniisti (tolppamalliset tasapaksut jalat sopii pitää piilossa).
Ap:n mainitsemat miehekkäät kädet ovat kyllä ihania!
Lyhyet siistit hiukset, jotka hapsottavat takaraivosta (ns. "unitukka") ja miehinen niska. Voisin tuijotella ikuisuuksia ♡
sellainen sopivasti pinkeä esinahka miehellä on kiihottava näky. En osaa selittää tarkemmin. Aika harvalla on sellainen.
Ihanalla miehellä on lämmin ja tuikkiva katse, vahvat ja sopivan lihaksikkaat käsivarret, lämmin iho jota vasten painautua ja jonkin verran saa olla karvoja rinnassa, mutta ei liikaa. Vaikka yleensä en pidä kovin laihoista miehistä, sellainen tiukka alavatsa, jossa on ne uurteet kohti nivusia, on ihan hirmuisen hot hot hot. Siis sellainen kuin Jussi69:llä on. Muuten pidän miehisestä vartalosta, androgyynit ei sytytä.
Työtä tehneet kädet nuorella miehellä, lihaksikkaat ja kiinteät, ei kuitenkaan salilla bodatut järkyttävät palat, suonien pitää näkyä selvästi. Karvainen kiitorata miehen navasta housunkauluksen alle, ah<3 leveät hartiat ja arvet. Vähän kulmikkaat kasvot ja vahva leuka. Maantienväriset hiukset.
Niska! Ei liian lihaksikas mutta sellainen sopivan leveä kuitenkin, ja se ihana hiusraja jonne tekis mieli upottaa sormet.. Joo, oli ihanaa/kamalaa istua ihastuksen takana koulussa kun tuijotin ja kuolasin vaan sen täydellistä niskaa :D Nyt en ole pitkään aikaan törmännyt keneenkään mieheen jolla olisi yhtä kuuma niska, täytykin alkaa tsekkailemaan taas sillä silmällä!
Se lantion seutu, lonkkaluut edesä katsottuna. Lihaksikkaat hartiat. Sopivasti lihasta+läskiä, ei saa olla liian timmi (se edustaa mun mielestä liiallista ulkonäköönsä kiintymistä), vaan sellainen työtä tekemällä saavutettu lihaksikas normaali vartalo.
Horisontaalinen taite/juova leuassa, johtunee yleensä isosta leuasta?
Vähän töröttävät yläkulmahampaat, mallia Kirsten Dunst.
Kulmakarvat eivät saa olla sivulta alaspäin valuvat!
En osaa yleistää....eri miehillä varmasti eri asioita, jotka keräävät sen naisen katseen. Omalla miehelläni tosi tuuheat hiukset jotka tuntuvat ihanilta kädessä. Hivenen vinot tummanruskeat silmät sekä vartalo karhumaisen jämäkkä vantterine jalkoineen ja leveine selkineen. (Fyysinen työ!) Ja ne iiiiiisot kourat. Ylipainoa myöskin, mutta minusta ihana kun miehellä massaa.
"Siniverinen" nenä, ei siis mikään hillitön kyömy mutta sellainen... tiedätte kai mitä tarkoitan.
Kalpea iho.
Pianistin sormet, hoikat ja luisevatkin kädet, ohuet ranteet. Eli juuri päinvastoin kuin useimmilla täällä ;)