Suomalaista asiakaspalvelua parhaimmillaan
Ravintolavaunun hyllystä löytyi useita myynnissä olevia vanhentuneita leipiä. – Poimin hyllystä toisenkin vastaavan leivän ja annoin ne myyjälle, joka ei pahoitellut vaan heitti ne roskiin mitään sanomatta.
– Siinä sitten tuoretta sämpylää syödessäni katsoin, kun toinen asiakas oli ostamassa kolmioleipää. Myyjä totesi myös sen olevan vanha ja heitti pois. Kun olin poistumassa ravintolavaunusta, kävin vielä katsomassa, oliko hyllyyn jäänyt muuta vanhaa. Ja niinpä siellä olikin vielä yksi kolmioleipä 10.11. -päiväyksellä.
Asiakas antoi tämänkin leivän myyjälle, joka ei edelleenkään pahoitellut tilannetta millään tavalla, vaan sanoi vain ”joo” ja heitti kolmioleivän roskiin. Ravintolavaunun kahvinkeitin ei myöskään toiminut, joten kahvia ei saanut lainkaan.
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/699534/VRn+leipaskandaali+saa+jatkoa
Just tälläinen hälläväliä asenne ottaa eniten päähän, käytöstapoja ei yhtään eikä kiinnosta mikään. Miksi tälläiset ihmiset ovat töissä asiakaspalvelualalla ja eikö noihin töihin katsota yhtään ketä he palkkaavat eli kaikki pääsevät töihin.
Varmasti on tässä maassa kaikenlaisia urpoja asiakkaita joita myyjät joutuu kohtaamaan ja nämä keskustelut menevät yleensä siihen kuinka myyjät rupeavat puolestelemaan omaa käsittämätöntä käytöstään sillä, että ovat joskus kohdanneet jonkun ääliön.
Luulisi näitä firmojakin kiinnostavan minkälaista porukkaa he palkkaavat, jo sentakia että rupeaa asiakkaat kaikkoamaan.