Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

_Ehkä_ raskaana, ja pikkujoulut edessä.

Vierailija
12.11.2014 |

Elikkä saatan olla raskaana. Menkkojen pitäisi tosin alkaa vasta tän viikon lopulla tai ens viikon alussa. Mutta hätähousuna tein jo testin ja haalea positiivinen sieltä tuli. Perjantaina olisi työporukan pikkujoulut, ja siellä takuuvarmasti herättää kysymyksiä jos en mitään juo. Eli mitä keksin "alibiksi"?! Auttakee! Ja joo tiedän, saattaa olla myös kemiallinen raskaus.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai jui tuopista omenamehua. Alkumaljassa kastat kieltä ja unohdat sen sitten jonnekin hyllyn reunalle.

Vierailija
2/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:16"]

Niin juuri, miksi juomattomuutta pitäisi selitellä kenellekään?!

[/quote]

Niinpä. Jos naispuolinen työ- tai muu kaveri alkaisi selitellä juomattomuuttaan lääkekuurilla, aikaisilla sukuloinneilla tms. jo _ennen_ kuin kukaan edes ehtii ihmetellä asiaa, epäilisin heti raskautta. Tai ongelmia alkoholin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä join alkuraskaana pikkujouluissa alkoholitonta olutta ja pyysin tuppiin tiskiltä. Täydestä meni.

Vierailija
4/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee äkkiä abortti!

Vierailija
5/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa hauska että on muitakin samassa tilanteessa! :)

En voi olla kuskina, koska mulla ei ole ajokorttia.

Tuota lääkekuuria mietin kanssa, mutta mikä kuuri se vois olla kun ei mua mikään ulkoisesti vaivaa; jos olis flunssaa tai jotain niin sepittäisin ehkä keuhkoputkentulehus/ -poskiontelontulehduskuurin...

Ja se nyt vaan on fakta, että meidän työporukassa juomattomuus herättää kysymyksiä, etenkin kun kyseessä on hedelmällisessä iässä oleva naispuolinen henkilö, joka aiemmissa työpaikan illanvietoissa on kyllä kohtuudella juonut.

Enkä halua kertoa oikeaa syytä, koska keskenmenonriski on kuitenkin näin tosi tosi alussa  melkoinen. Niin läheisiä työkaverit ei mulle ole että haluaisin niiden tietävän näin intiimin asian.

Mutta tsemppiä kaikille samassa veneessä oleville, ja onnea raskauteen!

-ap

Vierailija
6/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:16"]

Niin juuri, miksi juomattomuutta pitäisi selitellä kenellekään?!

[/quote]

Niinpä. Jos naispuolinen työ- tai muu kaveri alkaisi selitellä juomattomuuttaan lääkekuurilla, aikaisilla sukuloinneilla tms. jo _ennen_ kuin kukaan edes ehtii ihmetellä asiaa, epäilisin heti raskautta. Tai ongelmia alkoholin kanssa.
[/quote]
Kun lopetin tupakoinnin, työkaverit tuli onnittelemaan raskaudesta. Kun lähdin kerran kesäjuhlista autolla ja ajoissa pois, onniteltiin taas raskaudesta.
Eli nainen ei siis voi lopettaa polttamista tai olla juomatta minkään muun takia kuin raskauden?

Vierailija
7/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa näitä ääliöitä juttuja vuodesta toiseen! Jos et juo niin et, ei kuulu kenellekään!

Vierailija
8/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää pois valehdellen että on vatsatauti

Vierailija
9/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholittomat siiderit ja oluet on myös keksitty.

Vierailija
10/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi juoma ei tosiaan mitään haittaa, joten sinuna feikkaisin vain kunnolla. Maista alkumaljaa, mutta jätä loput huomaamatta juomatta. Jos ruuan kanssa on viiniä, pidä lasia pöydässä ja vaikka maista sitä. Muuten voit sitten heilua tuoppi kädessä, kukaan ei huomaa vaikket joisikaan. Sopivassa tilanteessa voit unohtaa tuopin johonkin ja käydä vielä vaikka muodon vuoksi hakemassa uuden tiskiltä. Jos olette baarissa, niin voit tilata vaikka colaa ja väittää juovasi rommicolaa tms. 

En usko että kukaan jaksaa kytätä toisten juomista, jos et itse tee siitä numeroa. Coolisti siis vaan. Ei mitään lääkekuureja, oikeasti kukaan ei niihin usko.

Vierailija
11/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, jää kotiin. Valehtele että olet sairas.

Vierailija
12/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on alkumalja, ota se ja ole juovinasi. Ota sitä vaikka suuhun, mutta sylje takaisin lasiin :) ei kukaan sitä pitkään seuraa juotko sen vai et.

Muutenkin voit esittää juovasi. Jos haet itse juoman, tilaa alkoholiton siideri tai olut, eroa ei kukaan huomaa.
Jos joku muu hakee sulle juomn, ota se vastaan ja ole juovinasi. Sopivassa kohdassa mene lasin kanssa vessaan tai läheiseen kukkapuskaan ja kaada juomasta osa pois.

Älä esitä mitään, käyttäydy normaalista. Itse olen muutaman bileet mennyt alkoholittomilla tölkkisiidereillä eikä kukaan edes huomannut. Vasta siinä vaiheessa kun sanoin lähteväni autolla kotiin, meinasivat estää sen, koska eihän humalassa ajeta.

Jos et tee ongelmaa, ei kukaan muukaan tee.

Vierailija
13/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibioottikuuri on sitten huono selitys, varsinkin kun suurimman osan kanssa voi käyttää alkoa. Sano, että joudut aamulla ajamaan tai, että ei tee mieli, et juo. Suht simppeliä. Mulla ainakin nousee tuntosarvet, jos on joku ihme syy antibioottikuurille ja ei voi juoda sinä aikana...

Vierailija
14/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sulla on lääkekuuri Flagyl comp intiimitulehdukseen. Sen kanssa ei saa juoda alkoholia ja kuurin loputtuakin pitää välttää muutama päivä.

Vierailija
15/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flagyl-nimisen antibiootin kanssa ei voi juoda ollenkaan. Määrätään tosin sellaiseen vaivaan, että ei välttämättä tee mieli hirveästi huudellakaan kaikelle kansalle.. Toisaalta ei tule lisäkysymyksiäkään.

Vierailija
16/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen kun olin kaverini tupareissa enkä juonut mitään. Raskaus oli vielä niin varhaisessa vaiheessa etten halunnut siitä muille kertoa. Muuten meni ihan hyvin eikä kukaan udellut mitään paitsi yksi valopää meni sitten kaikkien kuullen paukauttamaan mulle kysymyksen että olenko paksuna kun en juo mitään?? Posket punasina takeltelin että olen joo... ( oon huono valehtelemaan) Kyllä mäkin olen muutaman kerran tehnyt huomion että tuo ei juo mutta en ole kysellyt mitään koska olen sen verran hienotunteinen. Jaksan kyllä odottaa uutisia kun on niiden aika!

Vierailija
17/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää eka lapsi?

Jos ei, niin sano et sulla on lapsi kipeänä ja et haluu mennä kännissä himaan. Ja sit lähdet ajoissa pois.

Jos eka lapsi niin jää pois pikkujouluista. Joku viime hetken hätätapaus on helppo keksiä - vatsatauti, anoppi sairaalassa...

Vierailija
18/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Ei tarvi selitellä et sä mikään sieni ole.

jos haluat hämätä, niin tilaa joku juoma ja juo se niin hitaasti...ettet edes juo. Ota myös limua tai vettä..

illan mittaan siihen ei hirveesti kiinnitetä huomiota mitä sinä teet.

juomattomuutta ei tarvi selittää. Mutta kyl sä keksi jonkin hämyn. Jos haluat. Tai esim.. et on maha kipeä.

onnea.

mäkään en halunnut kertoa raskaudesta, kun aina se keskenmenon mahdollisuuskin on. Oli niin arka ja herkkä ja tärkeä asia itselleni. Vasta lähellä äitiyslomaa tai kun se näkyi, niin puhuin töissä. Alkuraskaudessa olin poissakin, kun voin niin huonosti. Mut pomo tietty tiesi. Ei muut.

en vaan osannut. Siltä silloin tuntui. 

Vierailija
19/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain juovinasi. Nostat lasin huulille ja kippaat välillä lavuaariin.  Baaritiskillä pyydät greippimehun lonkerolasiin. Kieltäydyt shoteista. Kukaan ei tajua mitään.

Vierailija
20/51 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ole "ehkä raskaana" on se niin alkuvaiheessa joka tapauksessa, ettei sillä ole mitään väliä vaikka vetäisit kunnon perseet. Eilen et vielä tiennyt asiasta mitään ja olisit ihan hyvällä omalla tunnolla voinut kupitella. Ei se tilanne nyt ole muuttunut miksikään.

Kun olet oikeasti raskaana, tietysti syytä jättää se juominen. Tuossa vaiheessa ei vielä mitään väliä.

Bitches be yappin'

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi