Hyviä miesten tuoksuja?
Olen tässä miehelleni etsinyt jotain tuoksua ainaisen hien hajun sijaan. Mistä miesten tuoksuista pidätte? Tietää vähän sitten, että mistä mahdollisesti lähteä liikkeelle :)
Hugo Bossin orange miellyttää, mutta muitakin hyviä mielellään tuoksuttelisin ;)
Kommentit (48)
Mulla on toi Hugo Bossin Orange "naisten versio" itsellä, on oma suosikki!
Miehelle ostan kans Hugo Bossia ja Mexx:in tuoksuja. On omasta mielestä kivoja, sellasia "raikkaita".. Vähän sellanen fiilis, että olis käyttänyt jotain hyvän tuoksuista suihkusaippuaa ja tuoksuu raikkaalle koko päivän.. :)
Nyt on kaapissa:
Mexx FLY HIGH (Tästä on myös naisten tuoksu, minulla oli myös tämä vuosia sitten.. Pitäisi varmaan ostaa uudestaan.. Aika saman tyylinen kun tuo Hugo Bossin Orange tuoksu.)
Boss Soul kääntää aina pään ja tekisi mieli lähteä perään.
Jean Paul Gaultierin Le Male on paras! :)
Käykää liikeessä tuoksuttelemassa, ja tilatkaa täältä:
http://www.perfume.fi/categories/Outlet-ALE/
Itse tilaan täältä (myös muita hyviä paikkoja saa linkittää, missä on halpaa!) ostan yleensä lentokentältä ja ulkomailta tuoksut itselle ja puolisolle.. Suomessa on kaikki järkyttävän hintasia, ja suppeat valikoimat.. :(
Melkein kaikki ck!! Varsinkin jos pitää raikkaasta,hyvä esim aqua
Minustakin Hugo Bossin tuoksut ovat halvan hajuisia, niin miesten- kuin naistentuoksut, jotenkin esanssisia. Sopiva tuoksu sen sijaan riippuu omasta ominaistuoksustasi. Eksä käytti tuota Hermèsin Terre d'Hermèstä, sopi hyvin hänelle. Nyksällä on Kenzon L'eau par Kenzo -miestentuoksua, ja hänen ominaistuoksunsa kanssa tuo saa minut ihan sekaisin. :)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:35"]
Minustakin Hugo Bossin tuoksut ovat halvan hajuisia, niin miesten- kuin naistentuoksut, jotenkin esanssisia. Sopiva tuoksu sen sijaan riippuu omasta ominaistuoksustasi. Eksä käytti tuota Hermèsin Terre d'Hermèstä, sopi hyvin hänelle. Nyksällä on Kenzon L'eau par Kenzo -miestentuoksua, ja hänen ominaistuoksunsa kanssa tuo saa minut ihan sekaisin. :)
[/quote]
Tai siis tässä tapauksessa tietysti miehesi ominaistuoksusta, jos tuoksu on hänelle. :D
Kivoja olis noi Dolce & Gabbanan yms tuoksut.. Mutta itsellä ei ainakaan ole varaa noihin 100€ tuoksuihin.. :/
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:25"]
Jean Paul Gaultierin Le Male on paras! :)
[/quote] Tämä!
Kiitoksia ehdotuksista! Seuraava siirto taitaakin olla tuoksumatka stokkan samplejen ääreen :)
Missio "ukko hyväntuoksuiseksi ennen vuoden vaihdetta" on alkanut ;)
Mielelläni luen vielä lisääkin teidän suosikkituoksuja -ap
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:29"]
Itse tilaan täältä (myös muita hyviä paikkoja saa linkittää, missä on halpaa!) ostan yleensä lentokentältä ja ulkomailta tuoksut itselle ja puolisolle.. Suomessa on kaikki järkyttävän hintasia, ja suppeat valikoimat.. :(
[/quote]
Kiitos linkistä, on edullista. Onkohan varmasti aitoja?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:29"]
[/quote]
Kiitos linkistä, on edullista. Onkohan varmasti aitoja?
[/quote]
On! Tai jos on feikkejä, niin hyvin on huijattu.. Itse en ainakaan ole huomannut mitään eroa pakkauksissa, pulloissa tai tuoksuissa. Ostan vaan aina sellaisia, mitä on ollut aikaisemmin.. Niin tiedän, että on varmasti sellainen mikä tulee käyttöön, eikä vaan kaapin perälle.. :)
ps. Jos kaikkia tuoksuja mitä tuolla sivustolla on.. Etkä löydä omalta paikkakunnalta kaupasta.. Niin monen valmistajan sivuilta saa sampleja tuoksuista.. Mitä voi tilata, niin pääset haistelemaan onko sinun mieleen vaiko ei.. :)
Pakko sanoa että itse olen niin moukka-juntti, etten haista mikä tekee paremman 200€ hajuveden ja 20€ välillä. Ainakaan jos puhutaan tuoksuista, jotka on valmistettu synteettisesti. Enkä osaa sanoa missä lasissa on kalleinta shampanjaa, jos tarjolla on vaikka kolmesta eri hintaluokasta.. Ja kaikki on laitettu samanalaisiin laseihin. Esim 50€ 200€ 500€/pullo.
Itse koen ns. luksusmerkkien käytön vähän sellaisena.. Oman egon pönkittämisenä. "Minulla on varaa" Tätä voisi verrata vaikka siihen, että jos ostat käsintehdyn laadukkaista materiaaleista tehdyn laukun 100€:lla ei se saa samanlaista "vau-efektiä" aikaiseksi, kuin vaikka yli 1000€ maksava Mulberryn laukku.. Vaikka laukku olisi hyvin samankaltainen, ja tehty samantyylisestä materiaalista esim aidoista nahkasta. Siitä vaan puutuu se logo, mikä kertoo että olet maksanut laukusta järjettömän summan, niin sen on pakko olla upea..
Ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa. Itse en osta koskaan tuotteita hinnan tai merkin perusteella. Ostan sen mukaan, mistä itse tykkään.
Omalla miehellä tykkään ihan hulluna Cliniquen Happy for men -tuoksusta. Ihana ja raikas!
Paco Rabanne One Million. *nuuh* aaaah 8)
Teet ostopäätöksen sillä perusteella, mistä tuoksusta itse tykkäät. Turha miettiä toisten suosikkeja. Tykkäät sitten haistella miestäsi. :)