inttilomat
mun py meni eilen inttii ja ois tarkotus olla siel eka 2vk nii saaks se sit pidemmän loman ku se viikonloppu. kysyn täältä koska hän ei pysty nyt vastaa mulle.
Kommentit (16)
No tänään sinne mentiin. Poika meni ni satun tietämään.
Koita nyt vaan jaksaa pitää sakset kiinni kaksi viikkoa. Panette sitten kuin kanit koko viikonlopun, kun pääsee lomalle.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt vaan jaksaa pitää sakset kiinni kaksi viikkoa. Panette sitten kuin kanit koko viikonlopun, kun pääsee lomalle.
Tätä viestiä ei poistettu. Sen sijaan vastaava, arkista homoseksuaalisuutta sisältänyt viesti poistettiin.
Asia viedään viranomaisille.
Se riippuu ihan kokonaan yksikön päälliköstä, kukaan muu voi vain arvailla. Ei ole mitään ehdottomia määräyksiä lomista
Eiköhän pitkät lomat ole enemmän intin loppu osassa (on ansainnut ne lomapäivät, kuten töissä) ja saa aikaa valmistella intin jälkeistä aikaa (opiskelu tai työpaikan hakeminen jne)
Kaksi tai kolme viikkoa siellä haistaan ennen viikonloppulomaa. Pitkiä lomia ei ole alussa.
Mun siskonpoika aloitti eilen 2.1. intin maavoimissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet uutisia seurannut niin eilen oli yksi palvelukseen astumispäivä.
Teidän kannattaisi suosiolla erota. Nuori rakkaus ei kuitenkaan kestä, joten mitä sitä turhaa pitkittämään ja kärsimään.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu ihan kokonaan yksikön päälliköstä, kukaan muu voi vain arvailla. Ei ole mitään ehdottomia määräyksiä lomista
Jos kaveri ei osaa edes perusasioita, niin ei pääse lomille.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi tai kolme viikkoa siellä haistaan ennen viikonloppulomaa. Pitkiä lomia ei ole alussa.
Ei kai siellä viikonloppuvapaata pidempää lomaa olekaan, ellei sitten ota hösseliä ja niitäkin on rajallisesti. Korona-aikana taisi olla pitkiäkin lomia pitkän gineksen jälkeen, mutta ei normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet uutisia seurannut niin eilen oli yksi palvelukseen astumispäivä.
Kyllä 2.1. oli, 1.1. ei ollut, johon aloituksessa viitataan
Poikkis on nyt intissä, menen katsomaan viikon päästä.
M18
Kannattaa laittaa pojalle evästä metsäreissuille mukaan.
Säilykkeitä voi vaikka lämmittää yöllä kaminan päällä, kun on kipinävahtina.
Ei saa.