Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyviä miesten tuoksuja?

Vierailija
12.11.2014 |

Olen tässä miehelleni etsinyt jotain tuoksua ainaisen hien hajun sijaan. Mistä miesten tuoksuista pidätte? Tietää vähän sitten, että mistä mahdollisesti lähteä liikkeelle :)

Hugo Bossin orange miellyttää, mutta muitakin hyviä mielellään tuoksuttelisin ;)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:40"]

Armanin aqua di giaio.

[/quote]

Hyi, limainen

Vierailija
22/48 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:25"]

Jean Paul Gaultierin Le Male on paras! :)

[/quote]

TOP 1 KÄNNIÄÄLIÖHAJU! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 09:08"]

Pakko sanoa että itse olen niin moukka-juntti, etten haista mikä tekee paremman 200€ hajuveden ja 20€ välillä. Ainakaan jos puhutaan tuoksuista, jotka on valmistettu synteettisesti. Enkä osaa sanoa missä lasissa on kalleinta shampanjaa, jos tarjolla on vaikka kolmesta eri hintaluokasta.. Ja kaikki on laitettu samanalaisiin laseihin. Esim 50€ 200€ 500€/pullo.

Itse koen ns. luksusmerkkien käytön vähän sellaisena.. Oman egon pönkittämisenä. "Minulla on varaa" Tätä voisi verrata vaikka siihen, että jos ostat käsintehdyn laadukkaista materiaaleista tehdyn laukun 100€:lla ei se saa samanlaista "vau-efektiä" aikaiseksi, kuin vaikka yli 1000€ maksava Mulberryn laukku.. Vaikka laukku olisi hyvin samankaltainen, ja tehty samantyylisestä materiaalista esim aidoista nahkasta. Siitä vaan puutuu se logo, mikä kertoo että olet maksanut laukusta järjettömän summan, niin sen on pakko olla upea..

Ei se tyhmä ole joka pyytää, vaan se joka maksaa. Itse en osta koskaan tuotteita hinnan tai merkin perusteella. Ostan sen mukaan, mistä itse tykkään.

[/quote]

Muuten ihan samaa mieltä, mutta on niissä eri hintaluokan hajuvesissä myös eroja. Kuinka esim. tuoksu säilyy iholla. Eli jos joku niitä käyttää, niin miksei sitten osta sitä laadukkaampaa putelia.

Vierailija
24/48 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2014 klo 10:59"]

Omalla miehellä tykkään ihan hulluna Cliniquen Happy for men -tuoksusta. Ihana ja raikas!

[/quote]

Tuo on sopivasti miehekäs, sopivasti puhdas/raikas ja siinä on sopivasti jotain pientä ekstraa jota ei monissa tuoksuissa ole :-)

Vierailija
25/48 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatu- ja halpistuoksut erottaa hinnan lisäksi tislausmenetelmä sekä niiden muut raaka-aineet (aidot vs. keinotekoiset). Eli ei ne korkeat hinnat tarkoita vain parempaa merkkiä eikä pullon hienompaa ulkonäköä, vaan ne on tehty suurimmaksi osaksi myös käsin.

Vierailija
26/48 |
20.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diesel only for the Brave on mun suosikki :)

Vierailija
27/48 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava ketju lisää vaan !

Vierailija
28/48 |
15.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin naiseten hajuvesituoksuketjua.. Mutta en löydä, tämän vain..

Vierailija
29/48 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bvlgari Man on miehekäs miesten tuoksu!

Vierailija
30/48 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 1 sivu jos haluat lisää näitä löytyy.

http://www.memiehet.net/2012/01/miesten-top18-tuoksut.html

Vierailija
31/48 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolistokaasu

Vierailija
32/48 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, hugo bossin miesten tuoksut ovat yleensä todella laaduttomia ja ''halvan'' hajuisia.

Omia lemppareita ovat aika vahvat tuoksut, menee juuri sopivasti illanviettoon ja toimistotyöhön. Esimerkiksi Dior Homme on mahtava, yksi parfyyrimaailman mestariteoksista ja suosittu vuosikymmenestä toiseen. On tosin aika feminiininen iiriksen vuoksi, joten pitää olla melko itsevarma mies tätä käyttääkseen.

Toinen suosikki on L'instant De Guerlain Pour Homme, parfyymiversio mielestäni parempi mutta vaikea löytää Suomesta. Ihanan suklainen tuoksu :)

Chanel allure on myös aivan upea, mutta ehkä vähän kypsempään ikään ja muutenkin todella hienostunut, ei käy mielestäni millekään perusduunarille, mutta pukumiehelle käy kuin valettu. Varmasti monen naisen munasarjat poksahtaa jos tältä tuoksuu :D

Sitten yksi klassikko ja supersuosittu on Yves Saint Laurentin La Nuit de L'Homme, aivan mahtava, melko halpa ja kestää kauan iholla. Varsinainen mimmimagneetti, niin en tiedä kannattaako tätä varatulle ukolle antaa :D 

Yksi hyvä ympärivuorokautiseen käyttöön on Hermeksen Terre d'Hermes, sitruksinen kuitenkaan olematta sellainen vetinen kuten suurin osa sitrustuoksuista. En itse ole tämän fani, mutta monet tykkäävät

Sitten vielä hyviä perusvarmoja ovat  Dolce & Gabbanan The One, Dior Fahrenheit, Burberry London (tosin aika vaisu ja kestää iholla vain hetken), löytyyhän näitä 

Vierailija
33/48 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Versace Man Eau Fraiche <a href="http://aroma24.fi/hajuvedet">hajuvedet</a>on mun suosikki

Vierailija
34/48 |
14.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret miehet tuntuu nykyään käyttävän raskaita ja makeita tuoksuja, joista puuttuu raikkaus. Tuo One Million on yksi sellainen. Sama on nuorilla naisilla: imelyyttä, vaniljaa, Britney Spearsia.

Nuori ihminen haistaa tuoksut eri tavalla kuin vanhempi. Nuorten mielestä taas vanhempien mieleen olevat raikkaat tuoksut haisevat hyttysmyrkyltä :) Pääasia kuitenkin, ettei sitä tuoksua laitettaisi niin, että koko katu löyhkää, oli vanha tai nuori.

Suomesta ei valitettavasti parhaita tuoksuja saa. En tiedä, miksi tänne ei haluta niitä tuoda. Davidoffin Cool Wateria on joskus laivoilta saanut, nyt ei kai enää niistäkään. Puhumattakaan eurooppalaisten tuoksutalojen vihreistä seetrituoksuista. Kyllä mieskin on hienostuneen tuoksun ansainnut, eikä ainaisia Bosseja ja Gaultiereja.

Vierailija
35/48 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö palstamammojen miehillä rulettaa Le Male, Boss, CK ja Diesel-tuoksut?

Vierailija
36/48 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOURROSSSSHHHH!!!

Vierailija
37/48 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

paska ja krapula

Vierailija
38/48 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Sauvage... Saa sukat hyrrään jaloissa ;)

Vierailija
39/48 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun suosikki Chanelin allure ( homme sport paras). Ostin ekan miehelle lahjaksi ja sitä kiltisti käyttää :). Tykkää siitä tuoksusta itsekkin, mutta minä vielä enemmän :D.

Vierailija
40/48 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armani Black Code noista miehen käyttämistä mun nenään sopii parhaiten. Vähän aikaa käytti jotain Hugo Bossia joka minusta "tuoksui" lähinnä vessanraikastimelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi