Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyttekö "normaalisti" lääkärissä? Itseä taas hävettää... -.-

Vierailija
12.11.2014 |

Mistää johtuu älyllinen taantuminen lääkärin vastaanotolla?

HÄVETTÄÄ! 

Menin tänäänkin jännityksestä totaalisen sekaisin ja riisuin itseni vahingossa alusvaatteisilleni, vaikka "pelkät" housut olisivat riittäneet kun lääkäri kehotti vähentämään vaatetta. Ja daa, näin jälkikäteen ajateltuna onkin ilmiselvää että paljaat sääret olisivat olleet tarpeeksi (säärissä ihottumaa).

Lääkäri meni selvästi hämilleen kun vetaisin paidatkin pois, ja kun tuumasi että "siis vain niitä sääriä katsotaan", tajusin mokani ja nyt HÄVETTÄÄ. Melkein teki mieli tokaista että en siis ole mikään itsensäpaljastelija, mutta sehän nyt olisi vain pahentanut tilannetta moninkertaisesti. Että siinä sitten hohotin kummallisesti ja kiemurtelin vaivaantuneena tilanteen loppuun saakka. 

Jäi siis älyllisesti varsin omintakeinen kuva tästä potilaasta. 

Voi helvetin helvetti. Ja pitää vielä toistekin nähdä tätä lääkäriä. 

Onko kohtalotovereita? 

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 06:35"]

Minä taas en suostu riisumaan lääkärissä. Siis jos siihen ei ole syytä. Kävin juttelemassa tyrästä lääkärillä ja lääkäri sanoi, että ota paita pois. Sanoin, että en ota, pystyt kyllä katsomaan sen ihan niin, että nostan paitaani. Vielä toisen kerran sanoi, että paita pois. En ottanut vaan menin makuulleni ja nostin paidan ylös :). Olen siis kyllästynyt siihen, että käyt näyttämässä kurkkua ja silloinkin pitäisi ottaa paita pois ;)

[/quote]

Oikeastiko luulet, että lääkäri pyytää riisumaan huvikseen tai uteliaisuudesta?

Vierailija
42/56 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ihania juttuja! Mua aina nolottaa mennä lääkärille, kun jostain syystä ajattelen että apua jos se lääkäri oikeasti päässään miettii että mitä toi hullu herkkänahka on tällasen asian takia tänne raahautunut. :D Sitten olen ihan helpottunut jos lääkäri sanoo että pahalta näyttää tms.. Ihan älytöntä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repesin ekassa synntyksessäni pahasti ja kävin vuoden ajan kaikenmaailman lekureilla, jossa tietysti piti ottaa aina toosa paljaaksi. Aloin kyllä tottua siihen, eikä se enää hävettänyt tai nolostuttanut. Paitsi sitten, kun aloin odottamaan toista lasta ja menin neuvolaan ja terkka halusi kuunnella sikiön sydänäänet. Kumartui sitten tutkimaan papereitaan kun minä tyttö vetäisin taas pimpin paljaaksi ja heitin itseni tutkimuspöydälle vaakaan.

Terkka oli hetken vähän hämmenyt ja sanoi, että kyllä ne housut olis voinu jättää jalkaan. Me ruvettiin molemmat nauramaan aivan hervottomana, oli onneksi tuttu terkka! Sen jälkeen oon muistanu jättää housut jalkaan neuvolakäynneillä.  

Vierailija
44/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lääkäri ole tottunut näkemään alastomia ihmiskehoja.

Vierailija
45/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina stressaa toi riisumishomma, oli se sitten lääkärissä tai labrassa tai sydänfilmissä tai missä ikinä. :D Tarkistan aina, että niin mitä otan pois, kun mulla on joku pelko juuri tuollaista tilannetta kohtaan, että riisuisinkin liikaa. Vaikka eiköhän ne lääkärit sellaisia tilanteita näe useinkin. :D

Vierailija
46/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa suu ja kysy, että riittääkö, että otan vain housut pois vai otanko myös paidan ja sukat? Miten voi olla noin vaikeeta??

Vierailija
47/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kerran itse kaikki vaatteet pois, kun lääkäri käski vähentämään vaatetta. Just sillä hetkellä ovi aukesi ja lauma opiskelijoita oli ovella.

Vierailija
48/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:55"]

Avaa suu ja kysy, että riittääkö, että otan vain housut pois vai otanko myös paidan ja sukat? Miten voi olla noin vaikeeta??

[/quote] Toisaalta, jos ihmisellä on ihottumaa säärissä, niin lienee paikallaan tsekata koko keho.

Vierailija
49/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan lähes aina itkemään lääkärissä. En tiedä miksi, mutta oon aina kipeänä tosi herkkä ja kun lääkäri kysyy, että miksi tulit, niin heti oon tippa linssissä. Niin noloa.. En ymmärrä, mistä se johtuu :S

Vierailija
50/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri jolla käyn, on huomannut vastenmielisyyteni riisuutumista kohtaan. Hän nykyään aina ujuttaa ja taiteilee stetoskooppiaan milloin kaula-aukosta tai paidan helman alta. Hienotunteista.

Vierailija
51/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä alan vähätellä vaivojani. En osaa olla lääkärissä ollenkaan. Yritän vain päästä pakoon ja kotiin peiton alle.

Vierailija
52/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:04"]

Lääkäri jolla käyn, on huomannut vastenmielisyyteni riisuutumista kohtaan. Hän nykyään aina ujuttaa ja taiteilee stetoskooppiaan milloin kaula-aukosta tai paidan helman alta. Hienotunteista.

[/quote]

Olen huomannut samaa! Ei tarvii enää paitaa ottaa pois, vähän vaan nostaa ja sieltä alta se jotenkin sen taiteilee.

Vierailija
53/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans aina mokaan jollain tavoin. Käyn myös niin harvoin missään lääkäreillä etten osaa toimia siellä.

Vierailija
54/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:55"]

[/quote] Toisaalta, jos ihmisellä on ihottumaa säärissä, niin lienee paikallaan tsekata koko keho.
[/quote]
Tämä on totta. Perusteellinen lääkäri olisi itse pyytänyt toisinaan kokonaan. Ja kuule, lääkärissä ravaa niin outoa porukkaa ettei kuvailemasi lääkärikäynti jää varmaan mitenkään erityisesti mieleen.

Vierailija
55/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:55"]

[/quote]
Tämä on totta. Perusteellinen lääkäri olisi itse pyytänyt toisinaan kokonaan. Ja kuule, lääkärissä ravaa niin outoa porukkaa ettei kuvailemasi lääkärikäynti jää varmaan mitenkään erityisesti mieleen.
[/quote]
Ei toisinaan kokonaan vaan riisumaan kokonaan, autocorrect.

Vierailija
56/56 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun nyt on tuo OmaKanta, josta voit jonkin ajan päästä käydä tarkistamassa mitä lääkäri sinusta ajatteli ja kirjasi. Minä sain sentään viimeksi arvioinnin 'asiallinen'.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan