Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käyttäydyttekö "normaalisti" lääkärissä? Itseä taas hävettää... -.-

Vierailija
12.11.2014 |

Mistää johtuu älyllinen taantuminen lääkärin vastaanotolla?

HÄVETTÄÄ! 

Menin tänäänkin jännityksestä totaalisen sekaisin ja riisuin itseni vahingossa alusvaatteisilleni, vaikka "pelkät" housut olisivat riittäneet kun lääkäri kehotti vähentämään vaatetta. Ja daa, näin jälkikäteen ajateltuna onkin ilmiselvää että paljaat sääret olisivat olleet tarpeeksi (säärissä ihottumaa).

Lääkäri meni selvästi hämilleen kun vetaisin paidatkin pois, ja kun tuumasi että "siis vain niitä sääriä katsotaan", tajusin mokani ja nyt HÄVETTÄÄ. Melkein teki mieli tokaista että en siis ole mikään itsensäpaljastelija, mutta sehän nyt olisi vain pahentanut tilannetta moninkertaisesti. Että siinä sitten hohotin kummallisesti ja kiemurtelin vaivaantuneena tilanteen loppuun saakka. 

Jäi siis älyllisesti varsin omintakeinen kuva tästä potilaasta. 

Voi helvetin helvetti. Ja pitää vielä toistekin nähdä tätä lääkäriä. 

Onko kohtalotovereita? 

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alan aina hölöttämään. AINA! Puhun mitä sattuu, selitän jeesuksen ajoilta lähtien omaa historiaani, takeltelen sanoissani... ja jos pitää riisua, niin kompastelen siellä verhon takana omiin lahkeisiini ja tasapainoilen yhdellä jalalla kun en meinaa saada sukkia pois tai jotain vastaava. Ja jos en muuta, niin yritän ottaa tukea siitä verhosta. Joka kerta tunnen itse käsittämättömän kömpelöksi ja aivan idiootiksi. Saan myös helposti kyyneleet silmiini kuten joku muukin kertoi. 

Parasta oli viimeksi, kun eteeni pölähti maailmankaikkeuden komein lääkäri. Ei tarvinnut edes toivoa, että olisin antanut itsestäni muuta kuin hömelön idiootin kuvaa. 

t: valtiotieteiden maisteri, Mensan jäsen

Vierailija
22/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 06:35"]Minä taas en suostu riisumaan lääkärissä. Siis jos siihen ei ole syytä. Kävin juttelemassa tyrästä lääkärillä ja lääkäri sanoi, että ota paita pois. Sanoin, että en ota, pystyt kyllä katsomaan sen ihan niin, että nostan paitaani. Vielä toisen kerran sanoi, että paita pois. En ottanut vaan menin makuulleni ja nostin paidan ylös :).

Olen siis kyllästynyt siihen, että käyt näyttämässä kurkkua ja silloinkin pitäisi ottaa paita pois ;)
[/quote]

Oliko tää vitsi? Vainoharhainen much?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 05:10"]Olen normaalistikin aika vitsiniekka, mutta lekurissa olen aina niin hermostunut että rupean heittämään ihan pässiä läppää koska mulla on joku ihme tarve keventää tunnelmaa, vitsailen niillä vaivoillani ja mukahauskasti morkkaan itseäni, sit jälkeenpäin olen aina ihan että voihelv... :D
[/quote]

samma här! niin noloja juttuja lipsahtelee välillä suusta että apua. onneksi lääkäreillä on vaitiolovelvollisuus :D

Vierailija
24/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
25/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

e

Vierailija
26/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J

Vierailija
27/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nykyään tosi ulospäin suuntautunut ja olen oikein koittanut sitä opetella, sillä mulle tapahtuu noita noloja juttuja ihan koko ajan ja olen jotenkin koittanut ajatella että auttaa olla reipas noissa tilanteissa.

Lääkärit on toki nähnyt paljon, mutta kyllä mulla puna nousi kasvoille taas kerran kun en ollut ajatellut tätä juttua jo kotona loppuun asti, mutta satuin pukemaan päälle pienimmät stringit mitä omistan ja tottakai juuri sillä lääkärikerralla piti ottaa housut pois, mennä selkä päin lääkäriin ja siitä kurkottaa varpaisiin. Arvatkaa olinko nolona kun se sano että toi pitäs tehdä ja siinä sit aloin ottaa niitä housuja pois... :'D

Vierailija
28/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä koskaan kuullut tuollaisesta "älyllisestä taantumisesta" lääkärin vastaanotolla. Aina olen ihan rennosti käyttäytynyt. Lääkäri on ihminen ihan niin kuin minäkin. Ei siitä omasta suorituksesta saa tyylipisteitä tai merkintää potilastietoihin että miten nopeasti reagoi lääkärin pyyntöihin esim. riisuuntumisesta. Joten pää kylmänä vaan.

Ainoa asia joka minua on koskaan huolestuttanut on se pikkuveijarin herääminen naislääkärin vastaanotolla. Varsinkin nuorempana (intissä) tuli vastaan useita nuoria lääkäriharjoittelijoita (naispuolisia) jolloin hieman mietitytti että miten heidän käsittelyssään kroppa reagoi. Mutta käsitykseni mukaan lääkärit ovat tottuneita siihen että joskus se erektio herää miehillä joten he ovat siihen valmistautuneita.

Vierailija
29/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ne opiskelijat muute tulee aina KESKEN KAIKEN?? :D Oot pilde paljaana makaamassa ja joku sorkkii ja JUST SILLON aukee ovi ja tulee neljä opiskelijaa.

Vierailija
30/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jj

Vierailija
31/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sattuneesta syystä joutunut käymään hoidoissa ja tavannut useita lääkäreitä. Aina jännittää niin maan pirusti (mihin ei ole siis mitään syytä) ja käyttäydyn kuin idiootti. Hikoilen ja häpeän. Unohdan aina saman tien kun astun ovesta sisään kysymykset mitä piti lääkärille esittää enkä pysty kunnolla keskittymään siihen mitä lääkäri kysyy, joten välillä saan ihmetteleviä katseita kun vastaukset ovat kummallisia ja käyttäydyn kuin päätön kana. Liittyy varmaan lääkärin auktoriteettiin jollain tavalla.

Vierailija
32/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:15"]

Ihanaa kun nyt on tuo OmaKanta, josta voit jonkin ajan päästä käydä tarkistamassa mitä lääkäri sinusta ajatteli ja kirjasi. Minä sain sentään viimeksi arvioinnin 'asiallinen'.

[/quote]

Minua neurokirurgi luonnehti älykkääksi ja asialliseksi. Astmakontrollissa hoitaja kirjasi minut keskinkertaiseksi yhteistyöntekijäksi koska odotin vaiti hoitajan puhalluskäskyjä spirometriassa. Tein siis täsmälleen samalla tavalla ja yhtä tottelevaisesti kuin aikaisempien hoitajien kanssa jotka kehuivat yhteistyötaitoja hyviksi.

Tee niin tai näin niin aina menee jonkun mielestä väärin...

Vierailija
34/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4

Vierailija
35/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ding

Vierailija
36/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
38/56 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään lääkäreitä ja sairaalaa hysteerisesti. Olen synnyttänyt kaksi lasta ja kummatkin olen vienyt alle vuorokaudessa kotiin. Viimeksi jouduin tehotarkkailuun pahan infektion takia. Lähdin pois kesken hoidon ja kävin ottamassa loput anntibiootit kylän terveyskeskuksessa suoraan suoneen. En mene lääkäriin ennen kuin pää on kainalossa, enkä tiedä miksi.

Vierailija
39/56 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 22:25"]Miks ne opiskelijat muute tulee aina KESKEN KAIKEN?? :D Oot pilde paljaana makaamassa ja joku sorkkii ja JUST SILLON aukee ovi ja tulee neljä opiskelijaa.
[/quote]
Olen töissä opetussairaalassa ja joskus pitää opiskelijoille varovaisesti muistutella, että potilaat on tosiaan ihan oikeita ihmisiä ja tilanne saattaa jännittää ja joskus pelottaakin. Monesti nuoret opiskelijat ei vaan osaa ajatella sitä tilannetta niin, heillehän se on opiskelua. Ja sitä hienovaraisuutta ja potilaan kanssa olemista he myös opettelevat. Täytyy kyllä antaa samalla pisteitä lääkäriopiskelijoille, ainakin meillä on hienoja tulevaisuuden lääkäreitä tulossa.

Vierailija
40/56 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kans vähättelen mun oireita ja en tiiä mitä nimitystä vaivoista tai jostain ruumiinosista käyttää :D "alapäätä/pimppiä/emätintä/vaginaa/MILLÄ NIMELLÄ KUTSUN TÄTÄ kutittaa" kusen mukana verta.... Vai virtsan vai pissan... eilen harrastin yhdyntää?seksiä? Sit hävettää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä