Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni jäi kiinni pettämisestä

Vierailija
12.11.2014 |

Olen viime aikoina ihmetellyt mieheni käytöstä. On ollut vaivaantuneen oloinen, haluton ja jotenkin poissaoleva. Kun kysyn, kaikki on okei, eikä tahdo puhua.

Noh, tänään sitten tulin tuossa muutama tunti sitten töistä kotiin, mies on yhä töissä. Miehellä on ipad, kuitenkin yhteisessä käytössä ja katselen usein leffoja padilta. Nyt kun avasin laitteen, oli miehen facebook jäänyt päälle. Kummempia katsomatta suljin sen, mutta huomioni kiinnittyi uudelleen saapuvaan viestiin. Tapanani ei ole tarkkailla mieheni kontakteja, mutta tämä viesti tuli minulle täysin vieraalta naiselta ja silmäni juurtui lauseeseen, joka meni kutakuinkin näin: "ihanaa, tuunko sinne viikonloppuna? :P".

Mielenkiintoni heräsi tietysti ja avasin keskustelun kokonaan...Onneksi. Chat oli täynnä keskustelua "ihanasta miehestäni" ja "täydellisestä viikonlopusta"...!!! Kovin kauaksi ei edes tarvinnut urkkia viestejä, kun mieheni ilmeisesti työpaikalla tietokoneella tai puhelimella välillä vastasi viesteihin... Kuvottavaa! Selvisi, että ovat tapailleet minun ollessani ammattiin liittyvässä koulutuksessa (asutaan pikkupaikkakunnalla, koulutukset isommassa kaupungissa ja matkat vievät monesti viikonlopun) useamminkin, kuin vain kerran. Ikinä en olisi voinut kuvitellakaan miehestäni tuollaista, tämä on vaan niin vaikea ymmärtää... Nainen vieläpä tietää viestien mukaan, että mies on varattu.

Oon nyt saanut itkettyä ja raivottua ystävälleni puhelimessa, ja hän sai minut uskomaan, että parasta on jättää mies nopeasti ja suruilematta nyt, kun on vielä epätodellinen olo ja silmitön raivo pinnalla. Mitä olisi parasta tehdä? Asuntomme on minun nimissäni (suunnitelmissa oli muutto ok-taloon muutaman vuoden sisään), joten ajattelin, jos vain kylmästi keräisin miehen tavarat tai jotain... Mies tulee töistä suunnilleen yhdeksän jälkeen. Ehtiikö tässä tehdä suuria, vai pitääkö siirtää jollekin muulle päivälle?? Mies tästä talosta kuitenkin lentää!

Pahoitteluni, jos viestistä ei selviä jotain oleellista tai se on muuten sekava...Auttakaa!

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit mikroon!

Vierailija
2/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:23"]Popparit mikroon!
[/quote] Ja kalajat kylymähän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:42"]

Kaihdinmaailma, ilmainen mittaus ja laaja valikoima, nopea toimitus ja asennus.

[/quote]

Entä hintataso?

Vierailija
4/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kahjoa sakkia taas liikkeellä. 

Toikenpiteistä voisi päätellä että mies on vähintäänkin hakannut vaimonsa ja varastanut mummolta auton ja ajanut lapsen päälle kännissä. Se on "vain" kehittänyt uuden suhteen. Kukaan ei ole kuollut. Naitu on EHKÄ. 

Onko koko juttu edes satavarma? Onko Facebook muka joku virallinen tietotoimisto? Onko kysytty mieheltä miten asia oikein on? 

Hullun raivolla vaan tavaroita pakataan, taitaa naisella olla vain hyvä syy päästä valmiiksi huonosta suhteesta pois, miestä kaikesta syyttäen. Kyselemättä. 

Vierailija
5/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:38"]

Toikenpiteistä voisi päätellä että mies on vähintäänkin hakannut vaimonsa ja varastanut mummolta auton ja ajanut lapsen päälle kännissä. Se on "vain" kehittänyt uuden suhteen. Kukaan ei ole kuollut. Naitu on EHKÄ. 

Onko koko juttu edes satavarma? Onko Facebook muka joku virallinen tietotoimisto? Onko kysytty mieheltä miten asia oikein on? 

Hullun raivolla vaan tavaroita pakataan, taitaa naisella olla vain hyvä syy päästä valmiiksi huonosta suhteesta pois, miestä kaikesta syyttäen. Kyselemättä. 

[/quote]

Niin, mies varmaankin vain pilailee ap:n kustannuksella ja tarkoituksella jätti facebookin auki, jotta pila menee täydestä. On tehostanut pilaansa vielä olemalla outo. Miksi ei heti tullut mieleen?!

Vierailija
6/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko mies tuli hakemaan kamppeitaan?

Vierailija
7/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:45"]

[/quote]

Niin, mies varmaankin vain pilailee ap:n kustannuksella ja tarkoituksella jätti facebookin auki, jotta pila menee täydestä. On tehostanut pilaansa vielä olemalla outo. Miksi ei heti tullut mieleen?!

[/quote] 

Tai ehkä mies vain pyrkii maksimoimaan naisen onnentunnetta, ja oikeasti suunnitteleekin kosintaa?

Vierailija
8/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Aina tullaan päivittämään heti av:lle kun mies on pettänyt. Porvoo on kaunis joulukaupunki.

Vierailija
9/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vanha tuttu provotehtailija. Ja aina teemana pettäjä mies. Tarinankertonta, kirjoitustyyli ja sanavalinnat paljastaa.
Ps. Tämä en ensimmäinen "provohuuteluni" palstalla, nyt vaan olen ihan varma.

Vierailija
10/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*on

Vierailija
11/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:01"]Juu Aina tullaan päivittämään heti av:lle kun mies on pettänyt. Porvoo on kaunis joulukaupunki.
[/quote]

Olen ollut hieman vastaavanlaisessa tilanteessa aikana ennen internettiä. Omalla kohdallani olo oli epätodellinen; jokainen minuutti tuntui tunnilta. Käsittämättömän piinallista. Aivot sulattelivat tietoa, piti soitella kavereille ja puhua, puhua ja puhua. Jos olisi ollut av (tai olisin tiennyt tästä), olisin varmaan roikkunut täällä koko 20-vuotiaan sielullani.

Tsemppiä ja voimia ap:lle kaikille vastaavissa tilanteissa!

Vierailija
12/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:07"]Tää on vanha tuttu provotehtailija. Ja aina teemana pettäjä mies. Tarinankertonta, kirjoitustyyli ja sanavalinnat paljastaa.
Ps. Tämä en ensimmäinen "provohuuteluni" palstalla, nyt vaan olen ihan varma.
[/quote]

Ehkä, ehkä ei. Mutta auttaa monia. Ainakin omassa kaveripiirissä näitä tapahtui noin kaksvitosena useampia.

Vierailija
13/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:54"]

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:45"]

[/quote]

[/quote] 

Tai ehkä mies vain pyrkii maksimoimaan naisen onnentunnetta, ja oikeasti suunnitteleekin kosintaa?

[/quote]

Heei, miten siinä tarinassa muuten kävi? Nainen nusasi toista, mutta päivittyikö enää sen jälkeen? Oli mahtava tarina ja osoitus joidenkin ihmisten tyhmyydestä. :D

Vierailija
14/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:03"]

Jos olette avoliitossa, ei sinulla varmasti ole mitään velvollisuutta majoittaa pettäjämiestä omistamassasi kodissa...

[/quote]

Itseasiassa on. Jos mies virallisesti asuu ap:n kotona, niin häntä ei voi vain heittää pihalle. Se olisi laitonta. Pitää antaa aikaa etsiä uusi kämppä.

Vierailija
15/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan helpolla päästy. Mies tuli tosiaan odotetusti siinä n. 20 yli, laitoin samalla viestin menemään naiselle. Kaveri istuskeli keittiössä, toivoin saavani olla yksin siinä miehen kanssa. Niin kylmästi kuin osasin, käskin miehen suoraan viedä tavaransa pois ja miehen ilme oli todella hämmentynyt. Jatkoin lähes suoraan "--äläkä ensi kerralla jätä facebookia auki töihin lähtiessäsi" jolloin miehen ilme oli todella näkemisen arvoinen, kun ymmärsi. Siinä vaiheessa tunsin jotain outoa mielihyvää miehen häpeästä. :D

Noh, siinä alkoi heti selittelyt. Mutk-, min-, ei se- ja niin edelleen. En antanut miehelle aikaa selittää, käskin vain poistua. Eihän mies tätä kuunnellut ollenkaan, vaan alkoi raivoissaan huutamaan. En kuulemma voi heittää häntä ulos "omasta kodistaan" ja että olen mukamas tehnyt hätiköityjä päätöksiä. "Voitaisiinko sopia vielä?", paskan marjat. Lähdin kuitenkin kantamaan miehen tavaroita sitten avustukseksi autoon, kyllä hän sitten loput mukisematta kantoi. Oli selvästi itkun partaalla, kun huomasi, että olen tosissani. Nyt ilmeisesti ajelemassa naisen luo, en tiedä, eikä pahemmin kiinnosta.

Nyt olo on todella sekava, samalla huojentunut ja samalla vihainen ja surullinen. Kaverini istuu vielä seurana puimassa tapahtunutta, vieläkin aika epätodellinen olo. Tungettiin muuten vielä lopuksi ennen miehen tuloa viimeiseen säkkiin helvetin vanha ja suoraan sanottuna paskainen wc-harja, jota mies ei suostunut useista huomautuksista huolimatta koskaan puhdistamaan käytön jälkeen... Haistelkoot sitä sitten uuden kihlattunsa luona. Mulle riitti!

Katsellaan vielä miten tämä tästä etenee, en jotenkin usko, että nykyinen ex-mies jättäisi tämän tähän, sen verran tulisielu on.

Ap

Vierailija
16/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän ikäinen tämä ap-pariskunta on kyseessä?

Vierailija
17/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavaa ap! Tsemppiä jatkoon!

Vierailija
18/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein!! Miksi helkutissa pettäminen sallitaan? Eikö tästä asiasta Räsänenkin voisi ottaa onkeen ja tehdä asialle ehkäpä jotakin. Rahallisesta petoksesta saa jopa linnaa. Mitä saa petoksesta puolisoaan kohtaan? En ymmärrä tätä.
Tsemppiä ap, musta tuli sun suuri fani, olet idolini. Kumpa kaikki naiset toimisivat jotensakin näin kun ovat kokeneet vääryyttä.

Vierailija
19/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:07"]

Tää on vanha tuttu provotehtailija. Ja aina teemana pettäjä mies. Tarinankertonta, kirjoitustyyli ja sanavalinnat paljastaa. Ps. Tämä en ensimmäinen "provohuuteluni" palstalla, nyt vaan olen ihan varma.

[/quote]Meinasitko, että tällaista ei tapahdu? Tai jos tapahtuu, niin vain sille yhdelle ainoalle ihmiselle...? :-D Onnea vain omiin suhteisiisi, sen mahdollisen miehen ei kannata kokeilla mitään velmua peliä!

Vierailija
20/110 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuvuodesta minun ja mieheni yhteinen ystävä kertoi minulle, että mieheni olisi pettänyt minua laivalareissullaan. Kertoi oikein yksityiskohtia ja näytti naisen Facebook profiilin. Mieheni oli tietenkin naisen kavereissa ja oli tykännyt sen uusimmasta profiilikuvasta. Mies tuli duunista himaan ja mä siellä itkuisena aloin raivoomaan sille. Mies käski istumaan sohvalle ja rauhottumaan, ei ollut kuulemma pettänyt. Ovat naisen kanssa vain kavereita eikä mitään tapahtunut. Itkun vallassa intin, että mies on kusipää petturi mutta mies sai mut rauhottumaan. Katsoi silmiin ja vannosi ettei ole pettänyt. Pienen hetken jo uskoin kunnes kuului bling. Miehen puhelimeen tuli viesti ja se oli siinä pöydällä vieressä niin, että minäkin näin viestin. Tyyliin "kauhea ikävä sua, tuutko käymään, mulla on sulle yllätys ;)". Mies joutui pitkin hampain tunnustamaan viestin jälkeen. Heitin samantien ulos. Pari viikkoa se tämän naisen kanssa oli kunnes muija lemppas sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi