Mona's daily style siirtyy FitFashionin alle!?
Olenko ainoa, jota toi siirto ihmetyttää? Onhan Mona tasaisesti blogannut liikunnasta ja hyvinvoinnista, mutta päivän asut ja tyyli on kuitenkin pääosassa tossa blogissa. En siis vaan nää Monan blogia noiden Fitfashion-blogien joukossa. Mona toki on aina ollut rahan persässä ja mainostaa melkeen mitä vain, eli ehkä tarjolla on vaan ollut rahakkaampi sopimus tai sitten FitFashion hakee uudenlaista ilmettä, sieltähän on viimeaikoina lähtenyt monia suosittuja blogeja.
Kommentit (74)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:06"]
Tekee virheen. Ff ei maksa paljoa yhtään bloggareilleen
[/quote]
Saman kuvan olen saanut, mutta voisko olla, että ne on tehneet Monan kanssa jonkun erilaisen sopparin? Vaikea kuvitella, että hän vaihtaisi huonompaan. Ehkä tämä on tapa kalastella lisää uusia lukijoita portaaliin lifestylen kautta, kun tuolta on moni isompi nimi lähtenyt.
Mäkään en pysty lukemaan tätä blogia enää. Luin joskus muutama vuosi sitten mutta nykyään ei kyllä kiinnosta enää yhtään. Tyyli on mennyt kliseiseksi ja ennalta-arvattavaksi. Tosi tylsää luettavaa ja miksi hän kirjoittaa myös englanniksi? Montakohan ulkomaalaista lukijaa hänellä on? Noi käännökset on niin täynnä suoraa käännöstä ja virheitä että silmiin sattuu. Plus tää fitnessvillitys oikeesti who cares. On treenannu itsensä hirveeks pökkelöksi verrattuna aiempaan.
Alkuaikoina Mona oli ihan symppis ja samaistuttava, nyt tuntuu ahneus ottaneen vallan.
Mä en oikein ymmärrä miten bloggaajat käy lukemassa täältä itsestään juttuja, kun onhan se selvää, että siinä pahoittaa vaan mielensä.
Oliko Monan blogin nimi alkuaikoina Mongusti?
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 23:58"]
Oliko Monan blogin nimi alkuaikoina Mongusti?
[/quote]
Oli joo, tykkäsin blogista silloin ihan hirveästi ja pystyin samaistumaan Monaan tosi hyvin!
Wtf? Eihän nuo sen kopioimat kommentit edes olleet loukkaavia! Kai täällä yhä saa arvostella ja keskustella. Jos taso on monien mielestä laskenut, niin se on laskenut. Eikö näistä kommenteista kannattaisi ottaa opiksi?
Ei noi kommentit kohdistuneet Monaan ihmisenä, enemmän siihen millaisen kuvan hän teksteillään kuvillaan välittää. Kylä mä uskon että hän on oikeasti ihana ja sydämellinen ihminen, mutta silti mua ärsyttää blogin yltiökaupallisuus, jatkuvat yhdyssanavirheet ja se että urheilutopin helmaa on aina pakko korostetusti nostella. Samalla tavalla kun jotkut maksetut luomivärivertailut alkaa naistenlehdessä tökkiä. Ja kai sen saa sanoa olematta joku ihan hirveä naisten vihaaja ja mollaaja. Tuntuu, että bloggaajat kyllä kovasti todistelevat tekevänsä ihan oikeaa työtä, mutta eivät sitten ymmärrä että oman elämän esille tuominen vaatii veronsa. Jos nyt esittelee vaikka kaikki aamupalansa ja jumppansa blogissa niin kai ihmisillä herää niistä ajatuksia, eikä ne kaikki aina ole vaan positiivisia.
Naurattaa toi sen uusin postaus, en siis usein lue sen blogia, mutta silloin tällöin ja olen pitänyt sitä ihan fiksuna, no en pidä enää.
Tyhmintä mitä kukaan nainen voi ikinä tehdä on ohittaa kaikki kritiikki yms. sillä, että oleeeen NAAAAINEEEN!!! = minua ei saa arvostella, ikinä. Ihan niin kuin naiseus olisi joku vapaudu vankilasta kortti ja sen jälkeen kaikkien pitäisi aina hymistellä ja myötäillä toisia naisia, naurettavaa ja totaalisen epäfeminististä!
Naiset on aikuisia ihmisiä, eikä toisilla naisilla ole jotain velvollisuutta muka tukea kaikenlaisia persereikiä, ja typeryksiä vain naiseuden takia. Itse en ainakaan esim. tunne mitään "siskoutta" vaikka eerikan murhaajaämmää kohtaan.
Mona, olet idiootti.
Lisään vielä, että kommentteissa nauratti eniten lause "tietoinen pahuus", juuri sitähän av-foorumin kommentit oli, tietoista pahuutta. Pahuuden käsite on nyt laajentunut selvästi. Itse käsitän tietoisena pahuutena esim. terrori-iskut, en ehkä niinkään jotain av-foorumin kommentteja...
Saahan (ja pitääkin) huonosta asiakaspalvelusta tai työn laadustakin antaa palautetta. Millä perusteella blogi poikkeaa tästä?
[quote author="Vierailija" time="14.11.2014 klo 00:27"]
Saahan (ja pitääkin) huonosta asiakaspalvelusta tai työn laadustakin antaa palautetta. Millä perusteella blogi poikkeaa tästä?
[/quote]
Niinpä. Bloggaajat haluaa vaan rusinat pullasta. Työstään palkkaa saavia ammattilaisia ollaan vain silloin kun se itselle sopii.
Tässäkin on tullut monta hyvää vinkkiä. Ei enempää fitnessherutus-kuvia, ei enempää pinnallisia kirjoituksia, ei enempää mainontaa, eikä marttyyriasennetta palautetta vastaanotettaessa.
En mitenkään ymmärrä, miksi bloggaajat nostavat blogeissaan esille tällä palstalla käsiteltyjä juttuja ja oikein ohjaavat lukijansa tänne. Olen itsekin päätynyt lukemaan täältä blogeja koskevia juttuja, kun yksi lemppari bloggaajistani valitti ilkeistä kommenteista. Tästä palstasta ei varmaan edes olisi tullut mikään blogikeskustelujen mekka, elleivät bloggaajat olisi itse ohjanneet lukijoitaan tänne. Ja ilmeisesti bloggaajat ja heidän lähipiiri lukee aika ahkerasti tätä palstaa, kun aina ragoivat näihin juttuihin niin nopeasti.
Jestas, mikä yli-imelä, teennäinen, pakkopätemisen supermultihuipentuma.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 17:06"]
Tekee virheen. Ff ei maksa paljoa yhtään bloggareilleen
[/quote]
Saman kuvan olen saanut, mutta voisko olla, että ne on tehneet Monan kanssa jonkun erilaisen sopparin? Vaikea kuvitella, että hän vaihtaisi huonompaan. Ehkä tämä on tapa kalastella lisää uusia lukijoita portaaliin lifestylen kautta, kun tuolta on moni isompi nimi lähtenyt.