Teen lakialoitteen uudesta avioliittolaista!
Tahdon mennä naimisiin peilin kanssa! Tai vaihtoehtoisesti itseni kanssa! Rakastan sekä peiliä että itseäni. Tiedän että meitä on useita tuhansia saman kaltaisia. Meille samat oikeudet kuin pariskunnille!
Kommentit (8)
Ihan ok. Jos toi toinen laki hyväksytään niin allekirjoitan kyllä tuon kansalaisalkoitteen, ei se sen kummepi ole.
Onko peili oikeustoimikelpoinen henkilö? Osaako se sanoa "tahdon"? Onko sinulla jakautunut persoonallisuus?
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:08"]No hyvä. Itsekkäät ja suvaitsemattomat ihmiset kuuluvatkin naimisiin itsensä tai peiliensä kanssa!
[/quote]
Sinä olet suvaitsematon! Itserakas ja itsekäs ovat kaksi eri asiaa! Minulla on oikeus rakastaa itseäni. Minkäs minä sille voin että olen ihanampi kuin moni muu?
ap
Minä tahdon mennä naimisiin koirani kanssa :))). Mulla on ihanaa tyttökoira kun se on tyttö niin se tasaarviaviolittolaki sopisi meille kyllä vaan maistratissa ei tämä käy.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2014 klo 22:16"]Onko peili oikeustoimikelpoinen henkilö? Osaako se sanoa "tahdon"? Onko sinulla jakautunut persoonallisuus?
[/quote]
Ei mutta nauhuri voi. Voin asentaa peilin eteen nauhurin joka sanoo "Tahdon". Jos menen naimisiin itseni kanssa, ei minun tarvitse kuin kerran sanoa "Tahdon".
ap
Siis kansalaisaloitteen. Menee jo sanat sekaisin tässä peilin edessä. ;)
ap
No hyvä. Itsekkäät ja suvaitsemattomat ihmiset kuuluvatkin naimisiin itsensä tai peiliensä kanssa!