Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 22 ja paino noussut tasan kilon. Pitäisikö olla enemmän?

Vierailija
12.11.2014 |

Alun pahoinvointi oli niin kamalaa että siinä tais jo vähän paino laskea ja nyt on tasan kilon noussut painosta, joka oli ennen raskautta. Viime viikolla kävin ultrassa ja sen mukaan vauva kyllä kasvanut hienosti ja vastasi viikkoja, joten se kai pääasia on. AlkuBMI minulla 26. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii, ei mullakaan noussut tuossa vaiheessa. Yhteensä tuli 6kg. Mun bmi oli 25 raskauden alussa ja neuvolassa kehuttiin maltillista nousua. Ei raskaus tarkoita tekosyytä mässyttää!

Vierailija
2/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan kummassakaan raskaudessa ole noussut paino kuin vasta joskus pian noiden viikkojen jälkeen. Siis ehkä n. rv25 alkanut nousemaan paino ja loppuun mennessä tullut 6-8kg kummassakin raskaudessa. Ainakin neuvolan mukaan se on ihan ok. Mulla bmi 20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvii olla. ei ylipainoisella tarvi hirveesti edes nousta. mulla alku bmi oli 22 ja rv 24+ nousi ekan kerran paino. silti kerkes 15 kg tulla. kyllä se kroppa ja vauva omansa ottaa kun syöt terveellisesti ja tavallisesti

Vierailija
4/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alku bmi oli 18 ja vasta rv25 tuli eka kilo. Liikuin ja söin normaalisti, ei ollut alkupahoinvointia joka olisi aluksi tiputtanut painoa.
Loppua kohden kiloja kuitenkin kertyi 12 ja vauva syntyi rv 42 tasan nelikiloisena.
Kyllä se sun neuvolan terkka tietää jos pitäs huolestua..

Vierailija
5/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehdin sinua.

Täällä joka raskaudessa paino noussut 20 kg, vaikka kuinka katsoo mitä suuhunsa laittaa.

Onneksi kilot on poistuneetkin melko pian synnytysten jälkeen, paitsi nyt viimeisestä, jonka jälkeen en voinut imettää. Kilot viihtyvät tiukasti.

Vierailija
6/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolinen ruoka on avainasemassa. Ei pointtina olekaan se kilojen kartuttaminen herkkuja syömällä, mikä monella on virheellisenä käistyksenä. Kyllä niitä kiloja sieltä vielä tulee. 

Vierailija
7/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse koska et ole mikään jo valmiiksi tikku. Ongelmia tulisi jos painaisit jotain 50kg ja menisit synnyttämään ja synnärille jäisi 8kg...niinkuin minulla jäi molemmilla kerroilla. Ja sitten pitäisi vielä imettää ja jaksaa valvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi