En ymmärrä
mitä vaikeaa on:
- olla juomatta viinaa (alkoholismi -luusereiden selittelyä)
- olla käyttämättä huumeita (joo, olen minäkin suoneen pistänyt, mutta ei tarttenut toista kertaa tehdä, miten jonkun muun voi olla pakko tehdä niin?)
- lopettaa tupakointi (minä olen polttanut hallitusti 15 vuotta, en ikinä raskausaikoina tai muutenkaan pakonomaisesti, ja lopettanut olen jo vuosia sitten, ilman laastareita, nekin on luusereille)
- olla käymättä vieraissa, olla riitelemättä suvun tai ystävien kanssa, olla kurittamatta lapsia fyysisesti...
No kaikki ylläolevat on maailman simppeleimpiä asioita, joka ei noista selviydy, on mitä ilmeisemmin tahdoton luuseri.
Kommentit (6)
siis tuota tupakan polttoa?
Sulta jäi kuule pois tosta listasta vielä etä:
*miten joku ei voi laihduttaa
*miten muka ei voi jaksaa lasten kanssa
*miksi on ottanut huonon miehen
*miten voi viedä lapset alle kolme vuotiaana hoitoon
*miten joku ei MUKA saa töitä
tupakasta saa lohtua. Vaikka se onkin lyhytaikaista ja voi johtaa turmioon. Sama juttu viinan kanssa.
Ehkä sulla ei ole ollut koskaan oikein suurta surua tai ahdistusta ja elämä on kohdellut sinua hyvin, ja sinulle on sattunut hyvä perhe ja tasapainoinen lähipiiri?
että aloitus oli lähinnä vastaus tuohon
"en ymmärrä miten laihduttaminen voi ollaniin vaikeaa"- lässytykseen.
En pysty ymmärtämään, miten ihmiset ei pysty sen vertaa ymmärtämään, että jos se laihduttaminen olisi kaikille niin kovin helppoa, niin lihavuus ei olisi niin iso ja niin laaja ongelma, kuin se tänä päivänä koko maailmassa on.
Ihan yhtä idioottimaista on ihmetellä miten joku voi olla alkoholisti tai tupakoitsija tai masentunut tms. jos kyseiset asiat ei itselle ole ongelmia.
Sitä vaan.
T: ap.
Jos sä olet polttanut ja keksinyt sille hyvän syyn, niin miten narkki tai läski ei muka keksisi omalle toiminnalleen hyvää syytä kuten syöminen on kivaa, huumeiden käyttö on kivaa, viinan junti on kivaa.
sitten se olet sinä joka olet vähän enemmänkin tyhmä ja yksinkertainen...
koska se oli kivaa, ja poisti stressiä, ja helpotti kuulumista erilaisiin ryhmiin. Tupakkapaikoilla kun yleensä on ne parhaat jutut, ja helpoiten löytää seuraa uusissa opiskelupaikoissa jne.
Sitten kun se alkoi risoa, lopetin. Vieläkin tosin saatan polttaa juhlimassa jonkin verran. Mutta ei se ikinä "päälle" jää.