Pettävät perheenisät
Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä miestensä suhteen. Itse olen menettänyt luottamukseni täysin uskollisiin parisuhteisiin. Muutamien vuosien aikana olen tavannut useita kymmeniä perheenisiä tai puolisoita, jotka sumeilematta olisivat halunneet aloittaa kanssani seksisuhteen. Omia tekojani en lähde tässä nyt selittelemään enempää mutta olen tavallinen suomalainen työssäkäyvä nainen. Kuten myös jokainen näistä miehistä. Joskus tekisi niin mieli paljastaa näiden vaimoille millainen se ihana isukki onkaan.
Kommentit (121)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:35"]
Pakko kertoa oma kokemus. Muhun otti yhteyttä nainen, sanotaan nyt vaikka Maija. Hän kertoi että hällä on ollut vuoden seksisuhde mun miehen kanssa. Mä suutuin tälle Maijalle, haukuin alimpaan helvettiin. Mies yhtyi mun huutoon ja haukkui myös Maijan. Kertoi että kyseessä oli yksi hairahdus ja nyt tää nainen vainosi häntä. Annoin anteeksi. Aikaa meni, aloin luottaa taas. Vuoden päästä mies alkoi salata puhelintaan, ja yksi kaunis päivä alkoi nauraa että heh heh, arvaas kuka pisti viestin. No Maija! Eikö se ämmä opi... Minä nauroin mukana. Eräs kerta samankaltaisessa tilassa mies hekotteli taas että vitun Maija, taas se tekstaa. Sieppasin puhelimen miehen kädestä ja katsoin. Mies oli itse lähettänyt kymneniä viestejä Maijalle ja aneli anteeksi, ei voinut muuta, rakastaa. Ainoa viesti Maijalta oli että jätä mut rauhaan tai tää menee oikeuteen.
[/quote]
No, mä olen ollut hieman samantyyppisessä tilanteessa. Tänä päivänä "vaimo" luulee, että mies on ollut uskollinen. Kun mä tapasin miehen, hän kertoi, ettei suhteita ole.
Mun mies ei oon koskaan pettäny. Voitte yrittää sitä kuinka paljon haluatte. Voidaan lyödä vaikka vetoa :D
Mistähän syystä etenkin kaiken maailman myyntiedustajat tai vastaavat ovat yliedustettuja pettäjien joukossa? Tästä on ihan omakohtasta kokemusta jo useamman kerran.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:41"]
Tää palsta on vienyt multa uskon parisuhteeseen ja avioliittoon ja luotettaviin miehiin :(. Tuntuu että rakkautta ei oo olemassakaan, vaan miehet ovat naisen kanssa tasan siihen saakka kunnes tulee lapsia ja silloin nainen automaattisesti rupsahtaa ja miehet etsivät uuden nuoremman naisen ja sama homma toistuu.. pitäis lopetta tää palstailu, haluan edelleen uskoa että hyviä ja luotettavia ihmisiä ja tosirakkautta on olemassa. T. 21-v nainen
[/quote]
Oli helmpompaa uskoa tosirakkauteen, kun oltiin riippuvaisia toisista. Nykyisin ollaan niin riippumattomia, että kynnys hypätä toiseen petiin tai ulos suhteesta on madaltunut. Myös roolit on hakusessa. Ei ennen miehet vauvojen kanssa leperrelly, miehet teki miesten juttuja ja naiset naisten ja sitten rakastettiin tosissaan toisiaa, kun tarvittiin toista. Mihin miestä nykysin tarvii? Tai naista? Etenkään sitä nalkuttavaa tai sohvalla kaljaa latkivaa. Vaihtoon vaan on nykyajan mentaliteetti.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:48"]
Mun mies ei oon koskaan pettäny. Voitte yrittää sitä kuinka paljon haluatte. Voidaan lyödä vaikka vetoa :D
[/quote]
Avoin suhde ja kerrotte seikkailuistanne? Tuolla tavalla on helppo olla pettämättä.
Se on kyllä jännä että parisuhteessa miehet saa uittaa melaansa joka mekossa, mutta sepä ei toimikaan niin päin, että nainen antaisi toisten miesten uittaa melaa omassa mekossaan. Kummasti löytyy mustasukkaisuutta siinä vaiheessa miehenkin puolelta.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:49"]
Mistähän syystä etenkin kaiken maailman myyntiedustajat tai vastaavat ovat yliedustettuja pettäjien joukossa? Tästä on ihan omakohtasta kokemusta jo useamman kerran.
[/quote]
Aiemmin mainittu tilanne tekee varkaan. Edustajat pyörivät ympäri Suomea, vieraalla paikkakunnalla ei ole kielikelloja. Myyjä osaa myydä, itsensäkkin. Myyjä on useimmiten ulospäinsuuntautunut ja itsevarma ja nuo ominaisuudet on useasti naisten mieleen.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:52"]
Se on kyllä jännä että parisuhteessa miehet saa uittaa melaansa joka mekossa, mutta sepä ei toimikaan niin päin, että nainen antaisi toisten miesten uittaa melaa omassa mekossaan. Kummasti löytyy mustasukkaisuutta siinä vaiheessa miehenkin puolelta.
[/quote]
Ne on nämä aataminaikaiset asenteet, missä naisen ainut myyntivaltti oli neitsyys ja miehen mitta oli jälkeläisten määrä. Niin ne vaan nuo arvot vieläkin määrittää meitä ihmisinä, vaikka kuinka tasa-arvosta puhutaan.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:54"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:49"]
[/quote]
Aiemmin mainittu tilanne tekee varkaan. Edustajat pyörivät ympäri Suomea, vieraalla paikkakunnalla ei ole kielikelloja. Myyjä osaa myydä, itsensäkkin. Myyjä on useimmiten ulospäinsuuntautunut ja itsevarma ja nuo ominaisuudet on useasti naisten mieleen.
[/quote]
Ja tuohon tietty vielä se, että kun seksiä tekee mieli niin missäs se puoliso on?
Itsekkin myyntihommissa olevana, allekirjoitan tuon yliedustuksen.
Monilla näistä perheenisistä on kotona ihan toimiva, jopa vilkas seksielämä. Ja siitä kyllä useastikin kerrotaan ihan yksityiskohtia myöten. Ap.
Avoin suhde ja kerrotte seikkailuistanne? Tuolla tavalla on helppo olla pettämättä.
Se ei vaan kertakaikkiaan hyväksy pettämistä. Ei mun eikä omaansa.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 16:29"]
Helppo sanoa, että erotkaa. Kun on lapset, autot, koirat, asunto, mökki, sukulaiset eli koko elämä pelissä. Kuka sitä eroamaan lähtee, jos mielessä on pelkkä seksi kenen tahansa kanssa. Nähdäkseni miehet eivät etsi parisuhdetta näistä satunnaisista panoista. Sama tunteettomuus kohdistuu sekä kotona odottavaan vaimoon että sala"rakkaisiin". Ap.
[/quote]
Miksi selkärangaton vätys ylipäätään menee naimisiin? Mä en ala suhteeseen, koska tiedän etten jaksa katsella yhtä miekkosta loppuelämääni. Joku vastuu pitää itsestä ottaa, et voi ottaa pelkkiä hyviä puolia useammasta asiasta.
Jos te ette vaimollenne pysty kertomaan seksiseikkailuistanne, näette asiassa selvästi itsekin jotain väärää. Miksi sitten teette sitä? Helpompaa olisi varmaan kertoa ja sopia vaimon kanssa, että seksisuhteita muiden kanssa saa harrastaa. Paitsi että siinä tuleekin tähän asiaan se nurja puoli mukaan: te ette halua sallia vaimollenne samaa mitä itse teette ja saisitte kilarit, jos vaimo pettäisi. Kaksinaismoralismia parhaillaan.
Harva pystyy tai suostuu avoimeen suhteeseen
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 22:00"]Vaikka paskoja miehiä on liian paljon, niin niitä kunnollisia on myös paljon, edelleenkin. Mä olen yhden naisen mies, rakastan ja arvostan vaimoani enkä siis petä. En edes silloin kun on vaikeaa. Mä olen 100 % sitoutunut vaimooni. Ja se näyttää ärsyttävän joitakin naisia, sen verran moni tuttu "kunnon nainen", myös varatut on yrittänyt iskeä, ja torjunnan saatuaan suuttuneet ja haukkuneet. Että enpä usko että naiset on yhtään uskollisempia. Samalla tavalla molemmissa sukupuolissa on itsekkäitä kusipäitä eli pettäjiä.
[/quote]
Mistä löytää kunnollisen miehen? Entä mistä tunnistaa sen kunnollisen miehen? Kysyn tätä sinulta, koska näyttää että miehet erottavat paremmin kunnon miehet selkärangattomista, ja naiset taas tuntuvat erottavan paremmin kunnon naiset pyryharakoista. Kunnon miehellä tarkoitan tässä rehellistä, luotettavaa, vastuuntuntoista, henkisesti aikuista. Muut toivotut ominaisuudet kuten huumorintaju ja älykkyys tulevat vasta sitten näiden "perusominaisuuksien" jälkeen.
Lapsia pitäisi suojella pettäjävanhempien vaikutukselta. Pettäjältä puuttuu itsekunnioitus ja toisten kunnioitus, ja alkeellisimmatkin tunnetaidot. Pettäjä konkreettisesti ja tietoisesti vaarantaa lastensa (ehjän) kodin olemassaolon ja antaa ala-arvoisen esimerkin toisten kohtelusta. Suuret puutteet persoonan kehitystasossa, itsekkyys ja epärehellisyys eivät mitenkään voi näkyä pelkkänä pettämisenä, vaan ne vaikuttavat muutenkin perheen kaikkeen kanssakäymiseen.
Hämmentävää rinnastaa seksi ja rakkaus, eivät ne tarvitse toisiaan vaikka toimivat lopulta parina kaikkein optimaalisimmin. Mielestäni on aika kohtuutonta kun joku sanoo että hän jättäisi petturin samoin tein - viis asunnosta, lapsista, koirista ja autolainoista jne. Miten esim. yhden kerran hairahdus muka voisi olla niin paha (seksi ei vaadi tunteita eikä ole konkreettisesti keneltäkään pois) että vuosien liitto tuntuisi valheelta ja merkityksettömältä? En kommentillani tarkoita että pettäminen olisi hyväksyttävää, mutta huomautan että kaikki me teemme virheitä, erilaisia vain.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 11:22"]
Naiset ovat uskomattoman sinisilmäisiä miestensä suhteen. Itse olen menettänyt luottamukseni täysin uskollisiin parisuhteisiin. Muutamien vuosien aikana olen tavannut useita kymmeniä perheenisiä tai puolisoita, jotka sumeilematta olisivat halunneet aloittaa kanssani seksisuhteen. Omia tekojani en lähde tässä nyt selittelemään enempää mutta olen tavallinen suomalainen työssäkäyvä nainen. Kuten myös jokainen näistä miehistä. Joskus tekisi niin mieli paljastaa näiden vaimoille millainen se ihana isukki onkaan.
[/quote]
Joo näinhän se menee, itsekin tiedän lukemattomia tapauksia! ja huomasin sen että mitä nuorempi olin (kun olin teini ja vähän vanhempi) sen enemmän oli noita perheenisiä yrittämässä.. tiedän yhden ulkomaalaisen pitsayrittäjän itä-helsingistä joka on naimisissa romaninaisen kanssa, mutta silti mies on treffisivuilla ja etsii seuraa nuorista sinkkunaisista.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:35"]
Suuret puutteet persoonan kehitystasossa, itsekkyys ja epärehellisyys eivät mitenkään voi näkyä pelkkänä pettämisenä, vaan ne vaikuttavat muutenkin perheen kaikkeen kanssakäymiseen.
[/quote]Tämä on vähän niin kuin joltain puuttuisi toisen käden sormet. Se ei vaikeuta vain kitaransoittoa, vaan kaikkea muutakin mitä sillä kädellä pitäisi tehdä.
Tää palsta on vienyt multa uskon parisuhteeseen ja avioliittoon ja luotettaviin miehiin :(. Tuntuu että rakkautta ei oo olemassakaan, vaan miehet ovat naisen kanssa tasan siihen saakka kunnes tulee lapsia ja silloin nainen automaattisesti rupsahtaa ja miehet etsivät uuden nuoremman naisen ja sama homma toistuu.. pitäis lopetta tää palstailu, haluan edelleen uskoa että hyviä ja luotettavia ihmisiä ja tosirakkautta on olemassa.
T. 21-v nainen