Syötkö räkää? Sairastatko flunssia?
Radiosta kuulin just mielenkiintoisen jutun että ihmisen räkä sisältää jopa 10 prossaa jotain vasta-aineita. Räkänsä syöminen saattaisi siis olla terveellistä! Tunnusta, syötkö vai et. Ja kuinka usien sairastat flunssan
Kommentit (50)
Hahaa syön (salaa). Ja en ole oikeastaan melkein ikinä kipeä. Viimeksi olen ollut kipeä alkuvuodesta 2013.
Syön. Ja minulla on tosi harvoin flunssia :)
Syön. Harvat flunssat on sellaisia että pari päivää on vähän nuutunut olo ja aavistuksen kurkku kipeä.
Syön, Äkäisimmät flunssavirukset tulevat päälle, mutta harvoin minulla on minkäänlaista nuhaisuutta tai flunssaa. Kerran viime vuonna, tänä vuonna ei ollenkaan.
Ap tunnustaa kans :) Flunssat minullakin tosi lieviä
Syön. Pikkuflunssa yleensä kerran vuodessa/kahdessa. Kuumetta ollut viimeksi vuonna 2007.
Mäkin syön, mutta elän terveellisesti et en tiedä oisko tälläkin vaikutusta siihen että olen tosi harvoin kipeä
Syön ja olen ollut sairauslomalla viimeisen viiden vuoden aikana 2 vrk.
Syön.Olenkohan edes kerran vuodessa kipeä. En edes muista milloin olen ollut viimeksi kipeänä.
No hyi helvetti, en todellakaan syö. Alkaa ihan oksettaa kun edes kuvittelen asiaa. Enkä ole joka vuosi kipeänä.
Hyi yök, en tiedä paljon mitään pahempaa, kuin rään syöminen =/. Olette kuvottavia! Mä EN syö ja en sairasta ikinä flunssia. Tai mitään muutakaan. No, ehkä mulla oli yksi nuha vuonna 2013, tänä vuonna ei vielä yhtään, vaikka tietty ehtii vielä...
En syö ja olen todella harvoin sairas.
Syön salaa. Olen viimeksi ollut kipeänä vuonna 2003.
Juu tulee sitä syötyä, mikä lie tapa jäänyt lapsena. Mutta en ole kipeänä usein, viimeksi viime vuonna... joskus en ny muista milloin
En syö ja sairastan nykyään flunssia. Olen ollut viimeisen puolentoista vuoden aikana flunssassa enemmän kuin sitä edelliseen kymmeneen vuoteen. Pitäiskö alkaa syömään?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:59"]Hyi yök, en tiedä paljon mitään pahempaa, kuin rään syöminen =/. Olette kuvottavia! Mä EN syö ja en sairasta ikinä flunssia. Tai mitään muutakaan. No, ehkä mulla oli yksi nuha vuonna 2013, tänä vuonna ei vielä yhtään, vaikka tietty ehtii vielä...
[/quote]
Toisaalta et voi tietää, syökö paras ystäväsi, työkaverisi, kaupan kassamyyjä, bussikuski, serkkusi tai kuka tahansa. Harvempi sitä tekee julkisesti tai muille mainostaa ;)
Syön (valitettavasti) ja vaikka se kuulostaakin ällöltä.. Olen todella harvoin kipeänä, joskus kerran parissa vuodessa ja joskus kerran vuodessa.