Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, keiden mies räjähtää?

Vierailija
10.10.2014 |

Normaalisti äärimmäisen rauhallinen, hiljainen ja mukava. Jaksaa olla sellainen kuukausikaupalla. Mutta kun räjähtää niin hakkaa itseään, potkii ja mätkii tavaroita ja pauhaa kovaan ääneen. Työntää minut pois, jos yritän estää häntä hakkaamasta itseään. Tarvitsee yleensä isomman määrän paskaa niskaan ennen kuin reagoi mitenkään. Ilmeisesti pahin raivari ei ole vielä tullut, kun on sanonut kesken sellaisen, etten halua nähdä häntä todella vihaisena...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mt-ongelma O_O

Vierailija
2/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni mies. Mielestäni hän tarvitsisi mielialalääkityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin juuri eilen dokumenttia, moni autisti / asperger toimii noin paineiden kasautuessa. Onko diagnoosia?

Vierailija
4/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin menee näämmä sielläki

Vierailija
5/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä jo se sika!

Vierailija
6/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen mies.

Vierailija
7/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole diagnoosia. Mutta kai normaaliltakin ihmiseltä menee hermot, jos koko ajan tulee paskaa niskaan?

Äitini on toistuvasti vittuillut minulle monta kertaa viikossa jo lähes vuoden ajan täyssyötöllä (normaalia häneltä). Miehelle alkaa riittää, kun puhelin pirisee monta kertaa viikossa ja puhelin on täynnä tekstareita. Äitini ei nimittäin kunnioita minua ollenkaan ja alan olla aika masentunut hänen käytöksestään. Ap

Vierailija
8/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:19"]Ei ole diagnoosia. Mutta kai normaaliltakin ihmiseltä menee hermot, jos koko ajan tulee paskaa niskaan?

Äitini on toistuvasti vittuillut minulle monta kertaa viikossa jo lähes vuoden ajan täyssyötöllä (normaalia häneltä). Miehelle alkaa riittää, kun puhelin pirisee monta kertaa viikossa ja puhelin on täynnä tekstareita. Äitini ei nimittäin kunnioita minua ollenkaan ja alan olla aika masentunut hänen käytöksestään. Ap
[/quote]

Vaihda numeroa ja jätä äitis jorinat omaan arvoonsa?!?

Vierailija
9/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis.. Miten nyt sun äiti liittyy tähän?! :D

Mutta kukaan TÄYSjärkinen aikuinen ei kyllä patoa vihaa noin, että esittää ensin kuukausia kaiken olevan hyvin ja sitten NAPS! pimahtaa ja hakkaa itseään (???) ja särkee tavaraa? Eks kiysmii whaaat! Ei, ei ole normaalia. 

Vierailija
10/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:21"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:19"]Ei ole diagnoosia. Mutta kai normaaliltakin ihmiseltä menee hermot, jos koko ajan tulee paskaa niskaan? Äitini on toistuvasti vittuillut minulle monta kertaa viikossa jo lähes vuoden ajan täyssyötöllä (normaalia häneltä). Miehelle alkaa riittää, kun puhelin pirisee monta kertaa viikossa ja puhelin on täynnä tekstareita. Äitini ei nimittäin kunnioita minua ollenkaan ja alan olla aika masentunut hänen käytöksestään. Ap [/quote] Vaihda numeroa ja jätä äitis jorinat omaan arvoonsa?!?

[/quote]

Asiaa!

Vierailija
11/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:19"]

Ei ole diagnoosia. Mutta kai normaaliltakin ihmiseltä menee hermot, jos koko ajan tulee paskaa niskaan?

[/quote]

Eli nyt syytät äitiäsi miehen räjähtelyistä? :D

Vierailija
12/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 12:19"]

[/quote]

Hermojen menettäminen on eri asia kuin itseänsä hakkaaminen ja paikkojen hajottaminen. Nuo eivät kuulosta normaalin ihmisen käytökseltä edes vihaisena, varsinkin jos ovat toistuvia.

Vierailija
13/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy sen verran, että miehellä napsahti, kun rupesin eilen itkemään. Mies on yrittänyt tukea minua, mutta sanoi että nyt tuli mitta täyteen, kun ei jaksa alituiseen nähdä minua ahdistuneena.

Olen kerran vaihtanut numeroa. Olen jättänyt vastaamatta ja nyt uhkailee ties millä. Hänellä on melko varmasti persoonallisuushäiriö jollei useampikin. Epäilen epävakaata persoonallisuutta voimakkailla narsistisilla piirteillä. Ap

Vierailija
14/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oot selvästi itsekin epäillyt miehesi normaaliutta. Nyt kun kirjoitit anonyyminä tänne ja sait samoja vastauksia mitä olet itsekin pyöritellyt, sulle tuli joku puolustamisen tarve. Miksi näin? Etkö aluakaan uskoa tosiasoita? Osaisitko nyt katsoa miestä hieman eri kantilta ja nähdä mitä käytöksen TAUSTALLA on? 

Rohkeasti vaan. Joskus totuus sattuu, mutta moneen "ongelmaan" (oli ne mt-ongelmia tai mitä vaan) löytyy nykyään apua

Vierailija
15/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelimessa on kiva nappi, siinä lukee "estä tämä soittaja". Ei tuu soittoja eikä tekstareita.

Toi itsensä hakkaaminen kuulostaa kyllä lievästi oudolta. Onneksi ei hakkaa kuitenkaan sua.

Vierailija
16/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa, että joskus tulee hakattua itseäänkin, kun äiti ahdistelee jatkuvasti. Välillä tekisi mieli hypätä parvekkeelta. 

Mies ei ole väkivaltainen, eikä tätä mesoamista tapahdu kovinkaan usein. Vaatii aika pitkää painamista, että päässä naksahtaa. Mietin, onko tämä normaalia. Äidilläni sen sijaan naksahtelee tuosta vain useamman kerran päivässä. Isälläni naksahtelee myös, kun raivostuu äidille, mutta ei uskalla tehdä sitä selvinpäin.

Äiti on uhannut tulevansa ovelle, jos en vastaa. Ap

Vierailija
17/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on as mies ja hän kyllä rikkoo paikkoja ja on käynyt minuunkin käsiksi muutamia kertoja. Myöhemmin ei muista tapahtumista oikeastaan mitään.

Vierailija
18/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisin sanoen tuo naksahtelu on ehkä ainoa asia, jota olen nähnyt, mutta mieheni reagoi siihen vielä sitten hakkaamalla.. :/ En tiedä, miten normaalit ihmiset hoitavat näitä asioita, kun koko elämä on ollut yhtä naksahtelua. Ap

Vierailija
19/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyisi nyt naksauttaa se äitis pois kuvioista. Haittaako että se tulee ovelle, jos et vastaa? Et avaa tai päästä sisään ja jos riehuu niin kutsut poliisit?

Vierailija
20/28 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei musta tuntuu että ap itse on NAKS. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä