Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako Saksasta ostaa verhoja? Mitä kannattaa? Ensi viikolla Frankfurtiin.

Vierailija
12.11.2014 |

Menemme ensimmäistä kertaa lomalle Frankfurtiin. Mitä kannattaa ostaa sieltä, mikä on edullisempaa kuin Suomessa? Miten on verhot? Lastenhuoneeseen ainakin tarvisi ja olkkariin. Kiitos!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viimeksi 2 hengen untuvatäkin 160€. Sellainen kesä+ täkki mikä on ihan riittävä meidän oloihin. Käytän kesät talvet...

Vierailija
2/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisepa huviksesi jotain saksalaista viikkolehteä esim. Frau im Spielgel, Freizeit Revue, Neue Post. Pääset sisälle saksalaiseen sisustusmakuun, joka on tyyliin "mäntypaneeli, mansikkakuosinenröyhelöverhot, tunkkainen 80-luku..." Tervemenoa hyvän maun mustaan aukkoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:17"]

En kyllä lähtisi lentokoneessa roudaamaan mitään verhoja kotiin. Nehän painavat myös aika paljon, vie turhaan kiloja koneeseen.

[/quote]

Näin yleisenä vinkkinä: jos tuntuu, että tuliaisostosten takia painorajat meinaavat ylittyä, kannattaa laitta osa tavaroista postipakettina Suomeen, tulee useimmiten halvemmaksi kuin maksaa kentällä laukkujen ylipainosta. Toki pitää varautua lähetysten häviämiseen, joten arvokkaat tavarat kannattaa kuskata itse.

Ja alkuperäiseen aiheeseen: Verhoista en tiedä, mutta jos halpiskengät kelpaavat, kannattaa käydä Deichmann-kenkäkauppaketjun liikkeessä. Sieltä olen tehnyt hyviä löytöjä ja hinta-laatusuhde on ok, vaikka kengät eivät vuosikausia kestäkään.

Vierailija
4/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhoja? Häh? No osta, jos siellä on joku ihmeliike, jossa mieleisiäsi verhoja kaupataan. En kyllä lähtisi lentokoneessa roudaamaan mitään verhoja kotiin. Nehän painavat myös aika paljon, vie turhaan kiloja koneeseen.

Eikö Suomen verhovalikoimat riitä? 

Vierailija
5/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä kannat ostaa muuta kuin jotain ruokaa ja päivittäiskosmetiikaa DM-kaupoista. Kaikki on ihan saman hintasta kuin täällä eikä edes niin kaunista tavaraa, saksalainen maku on vähän erilainen. Mun tytär asuu Saksassa ja olin juuri lokakuussa käymässä ja etsin hänelle juurikin verhoja. Olivat kalliita ja rumia.

Kenkiä saattaa löytää edullisemmin, italialaisia nahkakenkiä. Ja saksalaisia vaatteita kuten Boss, voi saada vähän edullisemmin.

Vierailija
6/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudenkarhea s-sarjan mersu sieltä kannattaa tuoda, jätä ne verhot ja elintarvikkeet kauppoihin!

Vierailija
7/7 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä juurikaan halvempaa ole, mutta valikoimaa on huomattavasti enemmän, joten sen takia kannattaa ostaa esim. vaatteita, jos niitä sattuu nyt tarvitsemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi