aikuiskoulutukseen haku
Oletko hakenut mihinkään koulutukseen? Olen itse Helsingistä ja haen nyt useampaan. Alan vaihtoa mietin. Nyt ei ole töitäkään. Moni juttu kiinnostaa. Mietin tuota vartijan ammattitutkintoakin. Luin turvallisuusalasta ja siellä varmaan riittäisi monenlaista hommaa tulevaisuudessakin. Ja kyllä rakennusalallakin korjausrakentamisessa varmaan töitä olis. Ehkä se olisi liian raskasta fyysisesti....no sosiaali- ja terveysala tietty...töitä on... onko muita samoissa mietteissä?
Kommentit (6)
Minä suoritin oppisopimuksella ammattitutkinnon ja nyt odottelen amk-haun tuloksia. Opiskelu työn ohessa vaatii lähinnä sitä, että on joku joka hoitaa lapset kun itsellä on lähiopetusta. Itse olen saanut miehen nakitettua siihen hommaan.
Ok. Mitä alaa opiskelit? Saako ammattitutkinnosta etua amk hakuun vai vain perustutkinnosta? Itse ajattelin ihan päiväopiskelua! Nyt olen työtön, osa yli 25-vuotiasta saa ilmeisesti opiskella työttömyystuella.
Minne aikuiskoulutukseen? Amk:n haku loppui jo ja ammatilliseen aikuiskoulutukseen tarvitset alan työpaikan....jota et saa ilman koulutusta.
Haen stadin ammattiopistoon. Aikuiskoulutukseen. Oppisopimukseen tarvii työpaikan. Ei aikuiskoulutukseen. Siellä on ihan normit työharjottelupaikat. Oon kysellyt ja lukenut niiden sivuilta. Tosi paljon aloja on nythaussa.
Olis kiva kuulla jos miilla sama mielessä ja minkä alan opintoihin haette! Ja jos löytyy aikuiskoulutuksessa jo opiskelevia niin olisi kiva kuulla opiskelustanne.
Up!