Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä imartelevat ja hyvät salitrikoot?

Vierailija
12.11.2014 |

Mo, ongelmani on löysähkö takamus ja vielä löpsöttävä masu. Minulla on tähän saakka ollut salilla Soc juoksutrikoot, sellaiset napakat ja tiukat mutta joissa on ollut hyvä tehdä hommia. Juoksutrikoissa on vaan se ärsyttävä vetskari nilkassa joka toisinaan painaa ja polven takana leikkaukset jotka kinnaa.

Mistä siis siis hyvät ja napakat ja vähän slimmaavat salitrikoot jotta olisin edustuskelpoinen salilla siihen saakka kunnes saan perseen ylös? Ja siis nettikauppa pitäisi olla koska meidän kylältä ei mtn saa. No lauantaina olen kyllä menossa Ouluun...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M

Vierailija
2/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niiden pitää olla edustavat? Eikö riitä että ovat sopivat tarkoitukseensa? Antaa motivaatiota nähdä se hyllyvä pylly ja tehdä töitä sen eteen, eikä huijata slimmaavilla pöksyillä itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bia brazileja suosittelen :)

Vierailija
4/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 09:27"]

H&M

[/quote]

Mulla myös H&M, ja oon ollut tosi tyytyväinen. Malli on aika korkea (napaan asti) ja vyötärökaistale on kaksinkertainen, eli slimmaa kivasti:) Kangas on paksua (ei näy pyllistellessä läpi) ja kestänyt hyvin pesussa. Kannattaa ainakin käydä katsomassa H&M:n valikoima, jos käyt Oulussa :) voit löytää edullisestikin hyvät trikoot! Omani maksoivat 19,90 € 

Vierailija
5/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa laittaisit vaikka just sellaset pöksyt, missä on mukava treenata. Sinne salille ei mennä (toivottavasti) esittelemään itseään vaan treenaamaan. Jos et tiennyt, niin siellä saa olla vaikka löysissä housuissa jos ei halua että pyllyn muodot näkyy kaikille kireiden leggareiden läpi.

Ja jos on huono perse, niin ei se kyllä millään housuilla paremmaksi muutu.

Vierailija
6/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 13:08"]

Jospa laittaisit vaikka just sellaset pöksyt, missä on mukava treenata. Sinne salille ei mennä (toivottavasti) esittelemään itseään vaan treenaamaan. Jos et tiennyt, niin siellä saa olla vaikka löysissä housuissa jos ei halua että pyllyn muodot näkyy kaikille kireiden leggareiden läpi.

Ja jos on huono perse, niin ei se kyllä millään housuilla paremmaksi muutu.

[/quote]

On mulla tietty ollut salilla collaritkin ja muita löysiä housuja :) Ja en todellakaan luule että housut muokkaisivat persettä. Noissa trikoissa vaan on parempi treenata ja JOS niissä saisi pepun näyttämään paremmalta kuin todellisuudessa on niin olis aina parempi. On ihan normaalia ajatella että treenatessakin olis siedettävän näköinen takamus, niin kuin farkuissakin, vai mitä?

Vierailija
7/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lulu Lemon.

Vierailija
9/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla löytyy. Se mikä näyttää toisella hyvältä, voi näyttää toiselta kamalalta. Kokemusta on. Mä hain pitkään yksiä ihanan näköisiä urheilucapreja ja kun ne löysin ja sain sovitettua, niin aika hemmetin äkkiä sain ne myös pois päältäni. Olivat aivan hirveät mun päällä. Korostivat vain mun huonoja puolia.

Olin siis nähnyt ne samat caprit monet kerrat toisen salilla kävijän päällä ja ne olivat todella hyvännäköiset hänellä.

Vierailija
10/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Www.ebay.com/itm/380884091255?_mwBanner=1&varId=650237974097

Tilaa tuolta nuo lihaslegginssit :D toivottavasti sain linkin oikein kun kännykällä kirjoitan.

Vierailija
11/11 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasleggarit on käynyt mielessä, sitten ei oikeastaan edes tarvisi mennä salille :)

ap