11 600 allekirjoitusta puuttuu, aikaa
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:49"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:25"]
Onneksi kansalaisaloitteet eivät mene eduskunnasta läpi. Muuten täällä oltaisiin hakemassa rikoslakiin takaisin aviorikosta ja raiskaajille kuolemantuomiota.
[/quote]
eli aloite tasa-arvoisesta avioliittolaista ei mene läpi
[/quote]
No uskotko sinä sen seuraavassa käsittelyssä menevän läpi? Minä en usko vaikka aloitetta kannatinkin.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 07:50"]No mitä sitten seuraavaksi aletaan vaatimaan omantunnon ja vakkaaumuksen perusteella?
Ei haluta olla mukana verensiirrossa koska olen Jehova ja vakaumus kieltää sen? Hyvä että on sitten puhdas omatunto kun synnyttäjä kuolee, koska jonkun vakaumus kieltää verensiirron. Ja inttäjille, ovat ihan verrattavissa.
[/quote]
Juuri näin. Lestadioilaiset lääkärit voisi sitten kieltäytyy tekemästä sterilisaatioita tai vasektomioita ja kirjoittamasta e-pilleri -reseptejä, koska ehkäisy on heidän vakaumuksiensa vastaista...
No mitä sitten seuraavaksi aletaan vaatimaan omantunnon ja vakkaaumuksen perusteella?
Ei haluta olla mukana verensiirrossa koska olen Jehova ja vakaumus kieltää sen? Hyvä että on sitten puhdas omatunto kun synnyttäjä kuolee, koska jonkun vakaumus kieltää verensiirron. Ja inttäjille, ovat ihan verrattavissa.
voi vttu miten turhiin asioihin ihmiset laittaa energiansa
Toivottavasti menee läpi, melkein kaikissa muissa Euroopan maidsa on mennyt jo (poikkeuksena Ruotsi, Bulgaria ja Tshekki). Uudistus olisi hyvä myös asiakkaiden kannalta koska ainakin itse en haluaisi synnytykseen mukaan lääkäriä joka tekee abortteja enkä muutenkaan itse menisi tai veisi lapsiani abortteja tekevän lääkärin hoidettavaksi vaan pyytäisin elämää kunnioittavan lääkärin paikalle. En tarkoita loukata tällä ketään, haluaisin vaan että terveydenhuoltoalalla olevilla olisi oikeus kieltäytyä ihmiselämän lopettamisesta.
On tää yhtä outoutta koko homma. Että nyt tällainen. Eikö ongelma ollut se, ettei eutanasia voida antaa hengissä oleville ja sitä asiaa piti ajaa
Hemmetti, täytän 18 vasta 21.11. joten jos allekirjoitan paperisen version ja laitan postiin heti syntymäpäiväni aamuna niin ehtiiköhän ajoissa.. :/
Toivottavasti ei mene läpi. Kohta sitten hoitajat ja lääkärit kieltäytyvät hoitamasta tupakoitsijoita, itsensä lihavikssi syöneitä yms.
Todella vaarallista, että aletaan mennä tälle tielle. Kohta opettajat kieltäytyvvät opettamasta evoluutioteoriaa vakaumukseensa vedoten, kaupat eivät myy lihaville kuin terveysruokaa...
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:31"]
Toivottavasti ei mene läpi. Kohta sitten hoitajat ja lääkärit kieltäytyvät hoitamasta tupakoitsijoita, itsensä lihavikssi syöneitä yms.
Todella vaarallista, että aletaan mennä tälle tielle. Kohta opettajat kieltäytyvvät opettamasta evoluutioteoriaa vakaumukseensa vedoten, kaupat eivät myy lihaville kuin terveysruokaa...
[/quote]
Eivätkä hoitaisi itseään alempiarvoisia muutenkaan
Kakkossivulle! (korjatkaa jo pliis tää mobiiliversio)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 10:50"]
Jos kukaan ei suostuisi tekemään abortteja niin niitä lapsia synnytettäisiin yksin vessassa, niitä haudattaisiin, heitettäisiin roskikseen jne.
[/quote]
Ja nythän "niitä" ei heitetä roskikseen, vai?
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 07:48"]
Olen jo aikaisemmin todennut täällä, että työpaikalla laitetaan henkilökohtaiset vakaumukset syrjään ja toimitaan työnantajan vakaumuksen mukaan, muuallakin kuin sairaaloissa. Jossei tähän pysty, niin aina voi ottaa lopputilin.
[/quote]
Adolf Eichmann
[/quote]Voin sanoa että hoitajat jotka ylenkatsovat joitakin töitä eivät ole sen parempia.
[/quote]
Ei nyt ole kyse ylenkatsomisesta vaan siitä että eläviä sikiöitä tapetaan.
[quote author="Vierailija" time="13.11.2014 klo 19:31"]Toivottavasti ei mene läpi. Kohta sitten hoitajat ja lääkärit kieltäytyvät hoitamasta tupakoitsijoita, itsensä lihavikssi syöneitä yms.
[/quote]
Ääliö! Nyt on kyse tappamisesta. Hiukan eri suuruusluokkaa kuin terveysruoka.
No raiskaajille saisi antaakin kuolemantuomion. Ensin vaan isolla dildolla perseeseen